Piálás a korházban?

169 10 4
                                    

Lépünk be a szobába. Carla ült az ágyán, és fogta a fejét. Agyrázkódással jár, igen.
- Itt is vagyunk, ahogy óhajtottad. - ülök le az ágy szélére.
- Köszi, csajok. - megfogta a kezem. A fiúk álltak körénk.
- Khm.. Meg fiúk. - köhögéssel jelez Henry.
- Igen. Nektek is.... - pont köszönte volna meg a barátnőnk, de én kezdtem el beszélni.
- Ne köszönd meg neki, mert Henry lekislányozott. - röhögve közöltem vele. A kisfiú megcsípí a hátamat. Csak lecsapom a kezét magamról.
- Miii? Hülye vagy? Én kislány? Akkor te mi vagy? - emeli fel viccesen C. a hangját.
- Nem vagyok hülye, én egy magabiztos, menő, nagyon helyes srác vagyok. Akire tapadnak a lányok. - teszi hozzá, és rámkacsint. Megforgatjuk a lányokkal a szemünket. A fiúk lepacsiztak, és nevettek.
- Plusz, - mutatja fel Tiff az újját. - nagy egójú kisfiú. - na most mi pacsiztunk le a csajokkal. Mosolyogva fordultunk az emlegetett szamár felé.
- Ti meg hisztis kiskirálylányok. - mondja lányos hangon. Nagyon szoprán hang lejtéssel. Mintha ciripelt volna.
- Na, Henry mi vagy te, tücsök? - áll fel anya a kanapéról, és a szülőket meghívta egy kávéra.
- Mrs. Lopez én egy híres operett énekes vagyok. - viccelődik anyuval a ciripelő kisfiú. Anya nevetve, fejét rázva kimegy a többi anyukával, apukával. Csak mi gyerekek maradtunk itt.
- Na! - csapja össze a kézét Hen, én meg megugrok, mert megijedtem, ahogy mögülem tapsolgat. - Most rá fogtok szívi, de én nyomatok egy kis zenét, éééss........ bulizunk. - ordítja el magát. Na, megmég süketüljek is meg.
- Bulizzunk! - kiabálom én is. Ez egy jó ötlet volt, főleg a kisfiútól.
- Várjunk! - állít le minket Car. Mindneki rá pillant. Ijedten, ledermedve néztünk. - Henry, te nem bulizhatsz, mivel még kiskorú vagy. - mutat a perverzkére. Mindenki kineveti őt, de szúrós szemekkel ránéz a barátnőnkre. Felnyomja a hangerőt, és a táskájából kivesz egy wiskey üveget, ami még tele volt.
- Te behoztad a korházba? - csodálkozom. Ez nem normál. Bólint, és kibontja. - Te beteg vagy! - nevetve visszafordulok a csajokhoz. Most valami angol rap szólt a telefonjáról.
Betty állt oda mellém. Mosolyogva átkarolt.
- Mi van? - mosolygok rá. Nem lóg, már annyit velünk, amennyit régen szokott. Megrázza a fejét, és ringatózni kezd.
Minden nővér, aki elmegy az ablak előtt, benéz, és inkább tovább megy, mert megláttja ezt a sok fiatalt, és nem kockáztatja meg, hogy ő rá is átragadjon a bulizós hangulat.
Wren csak állt, és fintorogva körbenézett. Nem örül ennek. Akkor ő milyen fiatal? Henry kínált meg a piájával. Elvettem tőle és lehúztam. Finom. Jordan felkel a kanapéról, és odasétál a fiúkhoz inni. Jó hangulat van. Car élevezi ezt az egészet.
- Srácok! - nyomja ki W. a telefonon szóló zenét. - Ezt nem a korházban kéne. Szóval, aki nem tud viselkedni az huzzon el! - mutat az ajtó felé, és elveszi a wiskey üveget a paliktól. Ezt nem értem, mindig ő akart bulizni, erre most leállítja. Tényleg sokat változhatott, ameddig távol volt.
- Wren, nemár! - nézek rá könyörgően. Nem gondolja meg magát. Kinyitja a fehér ajtót, és rámnéz. - Most mi bajod? - lépek egyet előre, de még mindig volt köztünk 5 lépés.
- Az, hogy korházban isztok. És ha nem látnád Carla megsérült, és pihennije kell. - kapja fel a vizet.
- Oké, én ezt megértem, de azért nem kell kidobnod minket. - dobom ki a kukába a poharam.
- Pedig szivesen megteszem, ha kell. - szúrós szemekkel végignéz rajtam. Itt, már a fiúk is közbeszóltak.
- Fogd be! - lépked oda az unokatesóhoz Asher.
- Na, te így ne beszélj a barátainkal! Nem megyünk sehova, te őrült féreg. - 15 centiméter lehetett Henry, és Wren között. A perverz fiút nagyon felhúzta.
- Jobb, ha most leállítod, ezt....... - Wren kezdett még jobban begurulni, de Jordan elhúzta onnan a barátait.
- Nem fogunk itt összeverekedni, de vegyél vissza. - mutat Wrenire. Feszült hangulat kezdődött el köztük. A fiúk leültek idegességükbe. Tiffel összeszedtük a poharakat, és kidobtuk őket. Wren felé vettem az irányt.
- Add ide a piát! - nyújtom a kezem, hogy odaadja az üveget.
- Ezt én elintézem. - megy el az ebédlő fele. Kezében a wiskey-vel.
- Most ez, - mutatok a Wren után hagyott levegőre. - beárul minket?
- Hát, ha azt teszi, akkor kinyirnak engem, de kísérteni fogom. - mondta idegesen H. - Bocs Car. - nem valami megbocsájtóan néz a barátnőnkre.
- Semmi gond. - legyint a fiúnak.
Visszaültünk a helyünkre. Tv-t néztünk, valami show ment. Mindenki síri csendben ült. Nem akartam, hogy anya idegeskedjen, azért mert piáltunk. Jobb lenne, ha meg se tudná. Agyaltam, amikor megcsippant a telóm. Nem anya az, mivel ő jelenetet rendezne a wiskey miatt.
Ismeretlen.
- Jól nézel ki! Van alattad melltartó?
Mi a szar? Megint ez a fiú, vagy csaj. Habár csak a fiúk lehetnek ilyen perverzek, nem? Összezavarodtam.
Felnézek, hogy ki írhatta, de nem látok senkit. Lehet, hogy a mi drága kisfiúnk volt.
- Mi az, Liv? - kérdi Betty. Elugrok a gondolataimtól, és bizonytalanul rámosolygok.
- Öhm..... minden ok. - annyira jól nem tudok hazudni, de most ez is megteszi.
Mindneki visszamerül a telefonjába, vagy a tv-re.
11 óra lehetett, amikor anyuék visszaértek, Wrennel. Mosolyogtak, és nevetgéltek. Álmos voltam, így anyát lerángattam magam mellé, és ráhajtottam a vállára a fejemet. Lehunytam a szemeimet, és visszamerültem a gondolat világomba.
Jól nézel ki!
Mit akar ez jelenteni? Azt, hogy látott engem, vagy lehet még mindig néz?
Van alattad melltartó?
Na, és ez? Kezdek bedilizni, hogy minden körülöttem forog?
Ezekkel a gondolatokkal aludtam el.

- Jó reggelt! Olivia? - szólítgat anya.
- Nem akarok felkelni! - morgok a reggeli hangomon.
- Jaj, baba! - sülyedést érzek magam mellett. Kinyitom a szemem, és Asher simogatja a hajamat. - 11 óra múlt, szóval ideje lenne felfrissülnünk. - mosolyog. A fejemre húzom a takarót. - Kapsz finom kakaót, vagy fánkot, bármit amit akarsz.  - próbál rábeszélni, hogy felvegyem a fenekemet a kanapéról.
- Fánkot kérnék. Nem hozol nekem? - ahogy a takarót lehúzom magamaról, a hajam szanaszét szállt az arcomba. Várjunk takaró, hogy került rám?
- Nem, inkább menjünk ketten el érte. - kiszedi a kesze-kusza hajtincseimet az arcomból. Anya elindul kifele egy széles mosolyal az arcán.
- Neeem. - hisztizek. Nincs kedvem felkelni, de közben fánkot akarok. A többiek valahol máshol lehettek.
- Akkor itt hagylak, és elmegy valaki mással. - felkel mellőlem, és elindul az ajtó fele. Egyenes előre megy.
- Nee! Én szeretlek, és pihenhetnénk ketten. - bociszemekkel nézek rá. Visszafordul felém.
- Én is nagyon szeretlek! De Carla sétálgat ott kint, és idő van. - lépked vissza hozzám. Nagynehezen felkászálodom. Elmegyek a fürdőbe, fogatmosni, mert hozott anya fogkefét. Hajamat kifésültem, ahogy tudtam, és összeszopfoztam. A barátom rámadta a kabátomat. Ashert kézen fogtam, és már mentünk is ki a folyosóra. Carla egyik lába gipszben hevert, és mankóval járkált. A skacok őt figyelve tapsoltak.
- Jó reggelt, Szundi! - mosolyog rám Henry.
- Nektek is. - ásítok egyet.
- Akkor menjünk is. - mondja apa, és megindulunk valamerre.
- Merre megyünk? - suttogom a barátomnak.
- Kimegyünk sétálni. Elmegyünk a standokhoz, ahol kaphatsz fánkot. - kacsint As. Ilyenkor mindenem elzsibbad, és libabőrös leszek. Lementünk a liftel, és ki indultunk a levegőre. Fújt a szél, mint mindig. És mára havat mondott, aminek nagyon nem örültem. A hó sosem hozott ki belőlem olyan nagy örömöt, mint másokból.
- Mi az, Bözsi? - lép mellém Spencer barátom.
- Áh, semmi. Csak azt mondták, hogy ma havazni fog. - lebiggyesztem a számat. Asher elneveti magát.
- Ja, te nem szereted, mert fosol, hogy megfürdetünk benne. - röhög ki S. Ezt még visszakapja.
- Tényleg? - csillanik fel a pasim szeme. - Na, akkor félhetsz is. - örül az én félelmemnek.
- Hagyjatok már, nemrég keltem. - hessegetem el őket mellőlem, és Titi mellé ballagok. Bettyvel beszélgetett.
Először hagyom őket, had dumáljanak. Valami rajzfilmről szólt a téma. A fiúk nevetését hallom meg magam mögül. Hát, ki másról beszélnének, mint rólam. Hallottam a nevemet, de nem fókuszáltam oda tovább. A bátyám, és a perverz fiú jöttek mellém. Jor átkarolta a vállamat.
- Hugica? - egy nagy vigyor terül szét a nagy arcán.
- Mi bajod? - fordulok felé unott képpel.
- Henry valamit tervez ellened, csak előre szólok. - mutat a barátjára, aki csak mosolyog.
- Amúgy nem, mert nem tudjuk, hogy mivel szívassunk meg. - bújkál a szája mögött egy mosoly. De jó, még több fürdetés.
- Miért, kell engem szívatnotok? - gondolkodva kérdezem tőlük.
- Én nem csesztetlek. - védekezően felteszi a kezét J.
- Azért, mert cikiztél, meg mert szeretünk. - kacsint egyet, és rám villantja a 100 wattos mosolyát.
- Te szeretsz? - ráncolom össze a szépen megcsinált szemöldökömet.
- Nem is tudod mennyire. - hátra fordul a fiúkhoz. Jordan követi. Előre félek Henry tervétől. Ezt a srácot nem lehet követni.

Csak Te!Where stories live. Discover now