Soha nem fogom elfelejteni!

189 7 2
                                    

Spencer írt.
- Mari, jössz a buliba, mert ha nem akarsz, akk filmezhetünk?
- A lányok rám erőltették, szóval muszály mennem.
- Jaj, de sajnállak! Vigyek még egy tyúkot?
- Barom!
- Ezt igennek veszem!
- Ne, nem kell!
- Oksi, ott tali!
Kikapcsoltam a telómat, és lementem a konyhába. A csajok ott beszélgettek, valami pasiról. Nem nagyon érdekel, szóval adtam vacsit Démonnak. Rendbe tettem a kiságyát, mert a plédek szanaszét hevertek. Igaz nem alszik abban az ágyikójában, inkább az enyémét használja.
Dudálást hallottunk. A lányok felvették a cuccaikat. Tiff sétál oda hozzám.
- Gyere, itt van értünk a lovagod! - fogja meg a kezemet. - Figyu, nem muszály mennünk, én sem akarok! - néz rám őszintén. Ő nem az a nagy bulizós!
- Legszívesebben elmenekülnék, de nem fogok befosni egy idiótától! - nevetem el magam.
Carla és Betty kinyitják az ajtót. Félre állnak és Ashert pillantom meg. Köszön a lányoknak, és felém tart.
- Sziasztok. - lép elénk. A szemeimbe néz, és elmosolyodik.
- Mi az? - kérdezem egy félmosollyal.
- Mi maradhatunk kettesben, - húzza perverz mosolyra a száját. - a lányoknak meg odaadom a kocsit, és ők mehetnek. - megfogja a derekam, és közelebb húz magához.
- Jó ötlet, de megegyeztünk a lányokkal, hogy megyünk. - bólogatnak, én meg Asher nyaka köré teszem a kezeimet.
- Tuti? Még meggondolhatod magad! Tudod milyen alsógatya van rajtam? Igaz, ha tudnád nem utasítanál vissza! - nevetésben törünk, mindannyian. Ez hülye! Próbálok komoly arcot vágni, de nem megy.
- Nem akarom tudni! - nyomok egy csókot az ajkaira.
- Én, azért kíváncsi vagyok! - teszi fel a kezét Carla. Elmosolyodom, de nem hagyom, hogy ők ketten beszéljék meg ezt az egészet.
- Carla! - förmed rá Tiff. Legalább ő még észben van, nem úgy mint CARLA!
- Jó, jó, csak vicc volt. - mentegetőzik.
- Rohadt szar! - vált komolyra T.
Betty megköszörüli a torkát, és mindenki felé pillant. Néz ránk, és mi is csak bámuljuk.
- Indulnunk kéne, mert elkésünk!
- Betty, egy buliról nem lehet elkésni! - pattan fel Tiffany. Elindul az ajtó felé, és mi követjük.
A csajok beülnek hátra, nekem meghagyva az anyós ülést. Nagynehezen, de felkászálódtam. Ashernek elég szép lehetett a kilátás, mivel ez egy miniszoknya ami rajtam van. Lányok jóvoltából!
18 perc múlva, már le is parkoltunk Logan háza előtt. Na jó, egy kicsit arrébb, mert a pasim nyafogott, hogy mi van ha lerókázzák az ő drága kincsét.
Fehér falakból álló nagy ház. A kert rendezett volt. Sok ember már hányt a bokrokban. Kintről hallani lehetett a zenét. Nagyon fülsüketítő!
Beérve Asher találkozott a haverjaival, szóval a lányokkal elindultunk a konyha fele. A pia szag teljesen érezhető volt. Pfuj!
- Én ma este még nem akarok kipurcanni, szóval veled maradok. - kiabálja túl a zenét Ti. Bólintok egyet. A barinőink eltüntek a tömegben.
Konyha púltnak dőltem, és töltöttem magunknak piát. Wiskey-t ittunk, mind a ketten. Néztük a tömeget, hátha meglátunk pát ismerős arcot. Néhány srác minket bámult, de rájöttünk, hogy ők a sulinkba járnak.
Valaki a fülembe súgott.
- Milyen a buli, cica? - rideg egy hang. Hideg levegőt éreztem a nyakamon. Ismerős, de........ várjunk! Fordulok meg.
Logan!
- Mit akarsz? - kérdem flegmán. Visszafordulok, meg sem várva a válaszát. Megkerüli a pultot, és szembe velem áll meg. Na de jó, észhez kell térnem, és valami jó beszólást keresni.
- Nem gondoltam volna, hogy itt leszel! - fog meg egy piás poharat.
- Én sem. - válaszolok könnyedén. Nem nézek rá, mert mint mondtam lehánynám. Igaz az nekem csak jó lenne, de közben meg égnék.
Asher állt mellém, és karolta át a vállamat.
- Csá, Logan! Zaklatod a barátnőmet? - kérdi kicsit feszülten. Ezt a barátnőm szót sokkal jobban szeretem, mint pl. a csajomat.
- Nem, dehogy, csak beszélgetni akartam! - tagadja a paraszt.
- De ahogy látom Liv nem akar. - vet rám egy pillantást As. Elmosolyodom.
- Léptem! - int egyet. Gondolom nem nekem, hanem Ashernek. Legalább lelépett. Asher szembe fordul velem, és a kezét, ami az előbb még a vállamon volt, az most a konyhapultot támasztja. Elmosolyodik, azon az értetlen képemen, amit vágok. Biztos, hogy azon.
- Minden oké? - iszik egyet a poharából. Teljesen józan, szóval megnyugodhatok.
- Igen. - nézek bele a szemébe. A szabad kezével megfogja a fejemet, és a hüvelykujjával simogatni kezdi az  arcomat. Olyan jó érzés! Leteszi a poharat az asztalra. Közelebb hajol, és óvatosan súrolják egymást az alsó ajkaink. Aztán én megcsókolom, mert már nem bírtam tovább. Gyorsan viszonozza. A nyelvünk táncot jár. As belemarkol a fenekembe, amire egy kicsit megugrok, de ő csak belemosolyog a csókunkba.
Egy ideje, már csinálhattuk, amikor Tiff megkopogtatta a vállamat.
- Igen? - fordulok felé.
- Bocs, hogy zavarok, de nem megyünk táncolni, mert szét unom az agyamat? - néz a táncparkett felé.
- Oké. - válaszolok egyszerűen. Persze, a barinőmet sem hanyagolhatom el. Ashernek adok egy gyors csókot, és mondtam, hogy megyünk táncolni. Látom, hogy elmegy a haverjaihoz.
Tiff megfogja a kezem, és húz maga után át a tömegen. Egy helyen megállunk, és elkezdjük ropni. A mi táncunk, még a pingvinénél is szarabb.
4 számot végigtáncoltunk, amikor elkellett mennünk inni. A zene olyan hangosan szólt, hogy még nem is hallottuk, hogy mi történt a lépcsőnél.
Ott álltak az emberek egy nagy körben. Egyértelműen mi is odamentünk, és megpróbáltunk átnézni az előttünk állók felett. Amit ott, és akkor láttam, azt soha nem fogom elfelejteni...

Csak Te!Where stories live. Discover now