Kivittem a kutyusokat, játszani, futkosni. Azt hiszem 5 kg-ot fogytam, mert Buksinak a labdájáért nekem kellett futnom. Nem akarta visszahozni a játékot.
Megetettem őket, és rendbe tettem a fekhelyüket. Noah egy Bernáthegyit fésült, mert Samanthanak nagy a bundája.
- Olivia! - hallom meg Mia hangját. A hang felé fordulok.
- Igen? - elindulok felé, de előbukkan a kenelek mögül.
- Háromnegyed négy van. Nem akarom, hogy elkéss! - együttérzően pillant rám. Megfogja a csuklómat, és maga után húz. Persze, mentem utánna.
- Majd holnap jövök. - csatolom Démonra a pórázt. Felnézek és látom, hogy Noah veszi fel a kabátját. Én is ezt tettem.
- Olivia, holnap nem muszáj bejönnöd! - vet rám egy csalafinta mosolyt. - Így is sokat dolgozol. - fogja meg mind a két kezem. Miaval nagyon jóba vagyunk, igaz egy kicsit idősebb nálam, de egy jó barát.
- De én szeretek itt lenni! Szóval.... - veszem fel a kabátomat. - holnap talii.
- Tudod, makacs vagy, néha! - jelenti ki. Bólintok. Démonra rácsatolom a pórázt, és elköszönünk.Az autóból kiszállva, hideg téli szél csapja meg az arcomat. Leengedem a garázskaput, hogy azért ne fagyjunk meg. Belépünk a házba, és anya már előttünk áll.
- Szia, kicsim. - ad egy puszit. - Készülődj! Apád már vár. - néz a dolgozó szoba felé.
- Átöltözök, mert tiszta kutyaszőr vagyok! - nézek végig magamon. Anya csak elhúzza a száját. Igen, anyu egy kicsit rossz szemmel nézi, ha valami poros, vagy koszos stb. Mondhatni, hogy egy kicsit rendmániás is.
Felsietek a szobámba, és leveszem a szennyes ruháimat. Nem akarok nagyon kiöltözni az őrsre. Oda minek? Utállom azt a helyet! Tele van olyan emberekkel, akik csak gyanúsítani tudnak mindenkit. Nem szimpik!
Keresek valami nem "túl" kivágottat, feltünőt.Kész! A sminkemet minek megcsinálnom? A sok parasztnak? Kösz, de nem!
Lesétáltam, tiszta nyugodtan. Nem fogok ezért a szarért sietni, és kitörni a nyakamat.
- Liv, megvagy? - kérdi a bátyám. Várjunk, ő miért indulásra kész?
- Te is jössz? - kérdezem, és közben felveszem a kabátomat.
- Szerinted? Megint hülye vagy? Ott voltam, te idióta. - húz ki maga után az ajtón. Anyáék már a kocsiban ültek. Anya felkente a rúzsát, de, hogy miért, azt én sem tudom.
- Várj, nem etettem meg Démit! - állok meg. Fordulnék vissza, de Jordan közbeszól.
- Én már megetettem. - kezd feszült lenni. Uh, de jó!
- Te? - csodálkozom. - Mennyit adtál neki? És raktál rá vitaminport? - kérdezem, mert ki nem állhatom, ha valaki más eteti meg a kutyámat. Egy kicsit ideges leszek, ha nem jól csinálják a dolgokat Démivel.
- Szállj be! - nyitja ki a kocsiajtót. Behuppanok, és anya hátra néz rám.
- Mi tartott ennyi ideig? - végig mér. - Már attol féltem, hogy valami feltünő ruhát veszel fel. - fogja meg a fejét. Előrefordul, szerencsére. Jordan mellettem foglal helyet. Apa meg a gázra lép.
- Hugi, menj már arrébb, mert nem férek el a nagy seggedtől! - tollászkodik a bátyám. Persze odébb ülök, hogy ne szarakodjon itt.
- Hisztis. - mondom ki. Jordan nem szereti, ha fikázzák, főleg nem, ha hisztisnek hívom. Egy gyenge pont! Szupi!
- Kussolj! - förmed rám. Néha tud durvább is lenni.
- Nem válaszoltál a kérdése.... - mondtam volna, de apa közbeszólt.
- Liv! A bátyád mindent jól csinált. Én mondtam neki, hogy tegye rá a vitamint, meg, hogy mennyit. - néz bele a visszapillantoba, és a szemembe vési a szemét. Nyugodtan mondta, szóval nem ideges.
Apának az őrsön van egy barátja, habár ő mindenkivel jóba van ott. A nagy haverja, Joe. Aranyos egy férfi, de rendőr, szóóóval nem pont a kedvencem. Jó zsaru! Múltkor, vagyis tavaly ő fogta el a környék nagy drogbáróját. Azóta ő egy nagy valaki. Az én szememben nem, de valakiében biztos.
- Rendi, akkor megnyugodtam. - teszem a kezemet a lábamra, és most veszem észre, hogy a körmeim valami borzalmasak. Le vannak nőve, és hát elég nagyok. - És hogyan fognak drogtesztet venni? - nézek apára.
- Hát ez a cucc 2 napig bent van a szervezetbe, amit Logannél találtak. Pisilnetek kell. Majd úgyis elmagyarázzák. - néz anyára, de ő csak bólogat. 2 napig? Mi ez?
Ránézek Jordanre, de ő hirtelen lefagyott. Ijedt képet vág.
- És mi van ha nem kell pisilnem? - adok egy halvány mosolyt a kérdésemhez.
- Majd a korházba veszel kávét, és akkor rádjön. - mondja anya. Remélem nem a doktor bácsi, vagy a néni előtt kell pipilnem. Bácsi előtt 100% nem tenném! Húzzon ki, ha meg akarja kapni! Ki tudja, valaki előtt elvégezni a dolgát?
Az út további részét csöndbe ültük. Néztem ki az ablakon, és észrevettem egy kávézót. Rögtön összegyúlt a számban a nyál, hogy milyen jó lenne most egy meleg kávé.
- Pfu, nekem kell egy kávé, szóval... - most meg anya szakított félbe. Ma mindenki közbeszól. "Csodás"!
- Nem, bocs kicsim, de most egyenesen az őrsre megyünk majd ott iszol egy finom kávét! - nézi az útat. Aha, biztos nagyon finom lehet! Mondom magamban, ironikusan.A kocsi megáll, és a motor is leállt. Ideértünk? Neeee!
Anya, apa kiszálltak. Én csak bámulok előre. Jordan is ugyan ezt teszi.
- Na, gyere! Úgy is megússzuk. - mondom, és másztam volna ki, de Jor gyorsan visszacsúkta az ajtót. - Most mi van? - fordulok vissza felé. Mi baja?
- Liv... - dermetten néz maga elé. - én szívtam..... egy kicsit. - mondja ki egyszerűen, de idegesen. Látni rajta, hogy fél.
- Jordan! - morgok. Fogom a fejemet. - Akkor miért akartál annyira jönni? - nézek rá. Ő végre bele néz a szemembe.
- Azt hittem, hogy simán túl esek rajta, de most az úton, ahogy apa mondta, hogy 2 napig bent van a szervezetünkbe ez a szar..... megijedtem. - fogja meg ő is a fejét.
- Te megijedtél? - nevetek egy kicsit kínosan. J. csúnyán rámnéz. - Higgadj le! - szorítom meg a kezét. Ezt nem hiszem el, Jordan mindent elcsesz!
Apa kopogtatja meg az ablakot. Jelezve, hogy ugorjunk ki, aztán húzzunk be. Ismerem a jelnyelvet! Na jó, csak gondoltam, hogy ezt akarja.
Kipattanok a kocsiból, a bátyám is ezt csinálja, de nem túl lelkesen, gyorsan.
Elindulnak az épület felé. Körbenézek, hogy Tiffanyék itt vannak-e.? Igen, az autójuk ott áll a parkoló másik felén. Jordannel ketten sétálunk.
- Szerintem mond el apának. Igaz, hogy kinyírna, de legalább segíthet is. - próbálom feloldani ezt a fagyos hangulatot, de..... nem sikerül.
- Ez nem segít. - mondja komolyan.
- De az a legjobb, ha elmondod apának. - nézem a lépéseimet. - Aztán ő majd eldönti, hogy mi legyen. - beérünk a helységbe. Hát..... rendőrös. Vaj színű falak, váró teremmel, ahol a többiek várakoznak.
- Beszélek vele. De ha kinyír, akkor feltámadok és kísérteni foglak, mert ez a te ötleted volt. - mutat rám. Kezd visszajönni a Földre a drága bátyám. Elindul apa felé, mert ők már Tiff szüleivel beszélnek.
- Szia. - lép elém T. Megöleljük egymást, és ránézünk a többiekre. Mindenki meghülyült? Csak állnak, és bambulnak.
- Carla hogy van? - nézek rá.
- Megvan.
- Tiff? - nézek rá sajnálkozóan, hogy fejtse ki bővebben.
- Hiányzol neki! És csak a gyógyszerek miatt lett hülye. Szomorú, de túléli. - karol belém. Elmosolyodom.
- Van már valaki bent? - megállunk egymással szemben.
- Nem. Titeket vártunk. - neveti el magát. Igen, mi késni szoktunk.... miattam. Bevallom. - Pisilnem kell, szóval jöhetnének, mert erre tartogatom. - nevetünk fel hangosan, mire mindenki felénk néz. Hupsz! Csak rájuk mosolygok, hogy no para. Anya lép mellém, és csúnyán rámnéz.
- Olivia! - szid le. Megforgatom a szemeimet, és visszafordulok Tiffhez. Anya elmegy kicsit dühösen. Láttam, hogy apa Jordannel beszél. Szúrkolok, hogy azért kikapjon, de ússza is meg.
- Nekem kell egy kávé! - lábujjhegyre állva, körbenézek, hogy hol van valami büfé. Találtam egy kávégépet. Bingó!
- Irány! De ha iszok, akkor tuti, hogy befolyik. - húzza el a száját.
Megvettem a kis kávémat, és várunk, hogy pisilhessünk. Nem olyan jó, mint az otthoni kávém. Apa agyalt az egyik széken. Aha, szóval elmondta neki.
Asher lépett be az ajtón. A szüleivel a nyomában. Lepacsizott a haverjaival. Én csak bámultam, mert olyan jól nézett ki, hogy ahww!😍
Egyszercsak a tekintetünk találkozott, és felé vettem az irányt. Ő is felém tartott.
- Szia. - a kezeimet a nyaka köré fonom, ő meg a csípőmet simogatja.
- Szia, baba. - csókol meg. Lágyan, de aranyosan megcsókol. Baszkiii! De jó!
Csókolgattuk egymást, de Asher elhúzódott. - Minden oké? - néz a szemembe.
- Öhm.. igen. Csak tudod,... hiányoztál! - mosolyodok el.
- Délután találkoztunk utoljára. - neveti el magát. - De te még jobban hiányoztál! - ad egy puszit a számra, de egy férfi szólal meg.
- Jó napot, sziasztok! - int a szülőknek, és apával kezet fog. - Szóval egyesével be fogtok menni abba a szobába.. - mutat egy ajtó felé. - Van benne egy fürdő, és ott vizeletet kell adnotok. Lesz bent egy doktor, ő majd elmond mindnent tömörebben. Köszönöm! - int egyet, és a szülőkhöz megy.
- Pisilésre fel! - kiabáljuk Tiffel egymásnak, de a többiek csak elnevették magukat. Asher nevetve ad egy puszit, és elmegy a fiúkhoz. Én meg oda megyek a bátyámhoz.
- Na? - húzom fel a szemöldökömet.
- Azt mondta, hogy megoldja. - rántja meg a vállát. Otthagytam, és odamentem a barátnőimhez. Betty, és Tiff beszélgettek. Csatlakoztam hozzájuk.
YOU ARE READING
Csak Te!
RomanceEz a könyv Olivia Lopezról szól. Az ő életét mutattja be. Az első igaz szerelmét. Igazi barátokat. És sok jó zenét ismerhettek meg.