21.BÖLÜM ❤️🖤

37 2 0
                                    






Burnunu çekip nefesini dışarıya vermişti. "Anne ve babamı kaybettikten sonra abim baktı bana. Liseye gittim. Abimi hiç gururlandıramadım ve oda anne ve babam gibi gitti. Umarım şuanda annemi, babamı ve abimi gururlandırıyorumdur" diyerek mikrafonu yere indirmişti. "Peki kendinizi kötü hissettiğinizde kendinizi nasıl motive ediyorsunuz?" Diyerek derin nefes almıştı sunucu. Afra yutkunup gülümsemişti. "Abimin bir sözü vardı. Ne zaman korksam ya da yenildiğimi hissetsem bana hep 'Gök yüzüne bak! Anne ve babamız oradan bizi izliyor' diyordu. Bende her sene kazanmamın ardından gök yüzüne bakıp gülümsüyorum. Annemin, babamın ve abimin beni ordan izlediklerini hissediyorum" diyerek elinin tersiyle gözlerinden akan yaşları silmişti. "Annen ve baban gerçekten seninle gurur duyuyorlardır" diyerek gülümsemişti sunucu. Derin nefes alıp başıyla onaylamıştı. Madalyalarını takmışlardı. "Bu senede Dünya Ulusal Spor Musabakaları sona ermiştir bütün katılanlara Teşekkür ederim ve saygılarımı sunarım seneye görüşmek üzere" diyerek bağırmıştı sunucu.


AFRADAN DEVAM....

Ayperilerle sahneden inip dedemlerin yanına doğru ilerlemiştik. "Gök yüzüne bakın" diyerek bize bakmıştı ayperi. Kaylayla beraber gökyüzüne baktığımızda "Sizi Çok Özledik" diyerek bağırmıştı ayperi. "Anne, Baba duyuyorsanız Küçük prensesiniz sizi çok özledi" diyerek ellerimi kaldırıp gökyüzüne tutmuştum. "Hadi eve gidip dinlenelim" diyerek dudaklarını büzmüştü ayperi. Gülümseyip başımla onaylamıştım. "Önce kaşına pansuman yaptıralım" diyerek kolunu omzuma koymuştu. "Hastaneye gitmem" diyerek ikisine de bakmıştım. "Hastaneye gidiceğiz" diyerek ikiside bana baktığında gülümseyip. "Yakalarsanız gideriz" diyerek göz kırpıp onlardan koşarak uzaklaşmaya başlamıştım. "Tamam şaka yaptık evde sana pansuman yaparım" diyerek bağırmıştı ayperi. Olduğum yerde durup onlara bakmıştım. "Söz mü?" Diyerek bağırmıştım. "Söz" diyerek bağırmışlardı. Yanıma geldiklerinde sahircilerin arasına geçip dedemlerin yanına gitmiştik. "Dedem nasılsın?" Diyerek gülümsemiştim. "Seni böyle gördüm ya daha başka hiç bir şey istemem güzel torunum" diyerek gülümsemişti. "Hadi gidip yemek yiyelim çok acıktıım" diyerek isyan etmişti ayperi. "Birinci olmanızı kutluyalım" diyerek gülümsemişti dedem. Başımızla onaylamıştık. Oradan çıkıp arabaya binmiştik. "Ahhh uyumak istiyorum" diyerek istan etmişti kayla. "Bende" diyerek başını kaylanın omzuna koymuştu ayperi. Başımı olumsuz anlamda sallayıp ensemde olan kulaklıklarımı kulağıma takıp başımı koltuğa yaslamıştım. Arabanın camını açıp son ses en sevdiğim şarkıyı açıp dinlemeye başlamıştım.
~~~~~~
Evin önünde durduğumuzda derin nefes alıp kulaklığımı enseme indirmiştim. Arabanın kapısını açıp inmiştim. "Bu kız bu enerjiyi nerden buluyor ya?" Diyerek isyan etmişti kayla. "Babasıda onun gibi enerjikti gençken. Evde tutamazdık onu sürekli gider spor yapardı" diyerek gülümsemişti dedem. "Genlerde varmış be sporcu olmak" diyerek kahkaha atmıştı kayla. "Yapcak bir şey yok beybisi kimse bir Afra Korkmaz olamaz" diyerek göz kırpmıştım. "Evet Afra korkmaz'ın egosuyla da tanışmış olduk" diyerek kahkaha atmıştı ayperi. "Hadi içeriye geçelim yemek yiyip dinlenin" diyerek erkekler önden ilerlemeye başlamışlardı. "Güzel torunum benim eve gitmem gerekiyor halan gelmiş kutlamanı sonra yaparım ben kendine dikkat et güzelce yemeğini ye ve güzelce dinlen tamam mı?" Diyerek kollarımı sıvazlamıştı. "Sende kendine dikkat et dede. Güzelce dinlenip yemeğimi yiyeceğim merak etme" diyerek gülümsemiştim. Dedem arabaya binip gittiğinde kızlarla beraber içeriye girmiştik. "Hiç halim yok" diyerek kayla kendini bir koltuğa atmıştı. "Yemekleri sen yapsana afra" diyerek ayperide kaylanın yanına atmıştı kendini. Elimi enseme götürüp başımı iki yana sallayıp mutfağa doğru ilerlemiştim. Hızlıca bir şeyler hazırlayıp masayı kurmuştum. Kendime ramen hazırlayıp derin nefes almıştım. Masaya oturup rameni yemeğe başlamıştım. "Masa hazır" diyerek bağırdığımda kayla ve ayperi koşarak gelmişti. "Ahh cidden çok acıkmışım" diyerek yemeğe başlamışlardı. Erkekler içeriye girdiklerinde onlara doğru bakmıştım. "Biz çekimlere gidiyoruz akşam erken dönmeyebiliriz" diyerek yanıma gelmişti jin. "Bizde zaten akşama kadar dinleniriz herhalde" diyerek ona bakmıştım. "Tamam" diyerek gülümsemişti. "Akşam için size yemek yapalım mı ?" Diyerek RM'ye bakmıştı kayla. "Sağol orda yeriz herhalde" diyerek gülümsemişti RM. "Hadi çıkalım" diyerek bağıran sugaya bakmıştım. "Bir şey olursa arayın bizi" diyerek mutfatkan çıkmışlardı. "Biz napcaz?" Diyerek dudaklarını büzmüştü kayla. "Ben uyumak istiyorum" diyerek önündeki yemeğe geri dönmüştü ayperi. Rameni bitirip masadan kalkmıştım. "Masayı topladıktan sonra ne yaparsanız yapın" diyerek mutfaktan çıkmıştım. Oturma odasına geçip kendimi koltuğa atmıştım. Kulaklıpımı takıp müzik dinlemeye başlamıştım. Canım sıkılıp yattığım yerden doğrulmuştum. Kulaklığımda remix müziklerden sevdiğim bir müziği açmıştım. Ayağa kalkıp dans etmeye başlamıştım.

"Kalbimi kırdın bin defa
Sakın dönme ardına
Sonkez geldim kapına
Tüm aşkların adına

Kalbimi kırdın bin defa
Sakın dönme ardına
Sonkez geldim kapına
Tüm aşkların adına"

Deli gibi dans ederken yanımda hissettiğim hareketlilikle durup yanıma bakmıştım. Kayla ve ayperi yanımda dans ediyorlardı. Kulaklığımı çıkartıp telefondan normal olarak açıp onlara bakmıştım. "Hem söyleyip hem de dans etmeye var mısınız?" Diyerek gülümsemiştim. "Okkey" diyerek gülümsemişlerdi.

("Kalbimi kırdın bin defa"
Elimle kalp yapıp ayırmıştım.
"Sakın dönme ardına"
Ellerimi arkama doğru götürüp geri getirmiştim.
"Sonkez geldim kapına"
Bir elimi kapıya vuruyormuş gibi sallamıştım.
"Tüm aşkların adına"
Elimi kalp yapıp ileri geri hareket ettirmiştim.
"Kalbimi kırdın bin defa"
Elimle kalp yapıp ayırmıştım.
"Sakın dönme ardına"
Ellerimi arkama doğru götürüp geri getirmiştim.
"Sonkez geldim kapına"
Bir elimi kapıya vuruyormuş gibi sallamıştım.
"Tüm aşkların adına"
Elimi kalp yapıp ileri geri hareket ettirmiştim.
"Yeminlerle gideni,"
Ellerimi git der gibi sallamıştım.
"tövbelerle döneni"
Ellerimi gel der gibi sallamıştım.
"Allah af eder mi?"
İşaret parmağımla yukarıyı gösterip, iki elimi birleştirip sallamıştım.
"Senin gibi seveni."
Ellerimle kayla ve ayperiyi gösterip sonrada ellerimle kalp yapmıştım.
"Yeminler benim,"
Kendimi gösterip gülümsemiştim.
"tövbeler senin.."
Kayla ve ayperiyi göstermiştim.
"Ne oldu? Gücüne mi gitti?"
Elimi sallayıp şaşırmış gibi yapmıştım.
"Baş rol gitti,"
Ellerimi git der gibi sallamıştım.
"film mi bitti?"
Ellerimi birbirine sürtüp gülümsemiştim.
"Ne oldu? Zoruna mı gitti?"
Elimi sallayıp şaşırmış gibi yapmıştım.)

Şarkı bittiğinde derin nefes alıp gülümsemiştim. "İyi geldi lan" diyerek gülmüştü kayla. "Aynen neyse napalım?" Diyerek ikimizde gözlerini gezdirmişti ayperi. "Film izliyek" diyerek gülümsemiştim. "Okkey" diyerek oturma odasına geçmişlerdi. Telefonumu alıp bende oturma odasına geçmiştim. İkisi üçlü kolyuğa oturup televizyona bakıyorlardı. Bende tekliye oturup televizyona bakıyordum. Telefonumun çalmasıydı derin nefes alıp telefonu açmıştım. "Alo?" Diyerek telefonu kulağıma götürmüştüm. "Afra hanım merhaba rahatsız ettim kusura bakmayın. Ben dedenizin korumasıyım. Dedenizi hastaneye kaldırdık şuanda durumu iyi merak etmeyin. Acaba hastaneye gelebilir misiniz?" Oturduğum koltuktan doğrulmuştum. "Tamam hastanenin konumunu atın hemen geliyorum" diyerek telefonu kapatmıştım. "Ne oldu lan ? Ne hastanesi?" Diyerek ayağa kalkmıştı ayperi. "Dedemi hastaneye kaldırmışlar yanına gidiyorum" diyerek oturma odasından çıkıp merdivenleri hızlı hızlı çıkmaya başlamıştım. Odama girdiğimde hemen üzerimi değiştirmiştim. Siyah pantolon üzerine, siyah kapşonlu kazak ve üzerime siyah ceketimi alıp odadan çıkmıştım. Aşağıya indiğimde ayperi ve kaylada üzerlerine ceketlerini giyiyorlardı. Ayakkabılarımı giyip kapıyı açmıştım. Evden çıkıp arabaya binmiştik. Arabayı çalıştırıp sürmeye başlamıştım. Hastanenin önüne geldiğimde arabayı park edip inmiştim. Koşarak hastaneye girmiştim. Etrafa bakındığımda korumayı görüp yanına gitmiştim.















〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️

SENİ SEVİYORUM! (SALANGHAE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin