29.BÖLÜM ❤️MUTLU SON🖤

59 3 0
                                    





"Hayatım oğlumuza mama yapar mısın ? Bende çantasını hazırlıyayım" diyerek jin'e bakmıştım. Başıyla onaylayıp odadan çıkmıştı. Bende oğlumun çantasını hazırlamaya başlamıştım. Bezleri, ıslak mendili, 3-4 tane zıbın, 2-3 tane tişört, 2-3 tanede de eşortman koymuştum. Çantayı kapatıp bavulların yanına koymuştum. Oğlumun kıyafetlerini, bezi ve ıslak mendili alıp yatağın üzerine koymuştum. Oğlumu kucağıma alıp yatağa yatırmıştım. Üzerindeki kıyafetleri çıkartıp bezini değiştirmiştim. Yeni kıyafetleri giydirip başından öpmüştüm. "Annem benim ne kadar tatlı oldun sen öyle. Annesinin çirkin prensi" diyerek burunlarımızı birbirine değdirmiştim. "Oğluma çirkin deme sonra küsüyor" diyerek yanımıza jin gelmişti. "O annesine küsmez bir kere" diyerek gülümsemiştim. "Hmm" diyerek yanağımdan öpmüştü. Elinden biberonu alıp oğluma içirmeye başlamıştım. Kapı çaldığında o tarafa dönüp bakmıştım. "Gelebilir miyiz?" Diyerek ses duyduğumda. "Gelin bakalım" diyerek gülümsemiştim. Kapı açıldığında kayla ve ayperi içeriye girmişti. "Ne oldu?" Diyerek derin nefes almıştım. "Ne zaman çıkıcaz?" Diyerek dudaklarını büzmüştü ayperi. "Oğlum mamasını yesin ondan sonra çıkıcağız" diyerek gülümsemiştim. "Ee neyle gidicez?" Diyerek jin'e bakmıştı kayla. "Hepimizi alıcak bir araba var oda karavan" diyerek bana bakmıştı. "O zaman biz bavulları falan koymaya başlayalım" diyerek odadan çıkmışlardı. Oğluma baktığımda mamasını bitirmiş gülümseyerek bize bakıyordu. "Bizde çıkalım" diyerek gülümsemiştim. Başıyla onaylayıp kalkmıştı. Oğlumu kucağıma alıp sırt çantasını takmıştım. Jin'de bavulları almıştı. Odadan çıkıp aşağıya inmiştik. Evden hep beraber çıkıp karavana binmiştik. Jin söför koltuğuna geçmişti. Bende oğlumla beraber yanına oturmuştum. "Yenge şarkı söylesene be bize eylene eylene gidelim" diyerek gülümsemişti J-Hope. "İyi bakalım" diyerek gülümsemiştim.

"Öylesine sev ki beni, bizi gören herkes kıskansın.
Öylesine tut ki elimi, kalp atışım hızlansın.

Korkuyorum gidersen söyle nasıl nefes alırım,
Hani sendin benim gönül eşim, benim adamım..

Sana birşey olmasın, o gülen yüzün hiç solmasın
Bu sana belki son yazım, ölürüm biterim..

Özledin mi? Ayıp sorması.. Acısın canım, zaten ordasın..
Düşünmem, kimse sormasın olanı biteni..."

Diyerek şarkıyı bitirmiştim. "Hadi başka şarkı" diyerek gülümsemişti kayla. "Hangi şarkı?" Diyerek arkaya bakmıştım. "Bilemem farketmez istediğini söyle" diyerek gülümsemişti ayperi.

"Zor günler geçirebilir her insan
Umudun olurum eğer bana inanırsan
Yaprakların solar da güneşi unutursan
Işığın olurum sonsuza uzanan

Işığın olurum sonsuza uzanan

Bu fırtına dinmek bilmez mi
Bi öpüşsek her şey geçmez mi
Kendimi adıyorum yoluna
Adına, sana

Sen benim söylenmeyen sözlerim
Sen benim unutamadığım ilklerim
Sen benim içemediğim son kadeh
Uzun yolum, şarkılarım, sevdiğim"

Oğlumun ellerini alıp bir sağa bir sola doğru oynatmıştım. Gülerek jin'e bakmıştım. Gülümseyip yanağımdan makas almıştı. "Hadi şimdi siz söyleyin biz dinliyelim" diyerek kayla ve ayperiye bakmıştım. "Tamam" diyerek gülümsemişti ayperi.

"Seni bana ayırdım bütün istanbul biliyo
Çok söyledim ama kendini ölümlü sanıyo
İnanmazsınız sesinde kuşlar yaşıyo
Ah bi de gülünce kafam yanıyo

Seni bana ayırdım bütün istanbul biliyo
Çok söyledim ama kendini ölümlü sanıyo
İnanmazsınız sesinde kuşlar yaşıyo
Ah bi de gülünce kafam yanıyo

Öyle de güzeldi gözlerin
Bıraksam içine bi kendimi
Tutuştur içine çek beni
Yavaş yavaş

Öyle de güzeldi gözlerin
Bıraksam içine bi kendimi
Tutuştur içine çek beni
Yavaş yavaş"

Diyerek V'ye bakarak bitirmişti şarkıyı. "Ahh cidden çok güzel bir aile olmuşuz biz ya" diyerek gülümsemişti kayla. "Kayla haklı valla sizden ayrılınca kendimi kötü hissediyorum! Çok alışmışım size" diyerek gülümsemişti ayperi. "Ben sizden bıktım! Yarın pılınızı pırtınızı toplayıp kocamla beni yanlız bırakın!" Diyerek gülmüştüm. "Yaaa pis yelloz" diyerek gülmüşlerdi. "Ne yalan değil ki! Sizinle her zaman ben uğraşıyorum! Canım çıkıyor sizinle uğraşmaktan" diyerek onlara bakmıştım. Yüzleri düştüğünde gülümseyip. "Şaka şaka. Sizi gerçekten çok seviyorum" diyerek gülümsemiştim. "Yaa cicci bellam" diyerek gülümsemişti ayperi. "Bizde seni seviyor cicci bella" diyerek gülümsemişti kayla. Deniz kenarına geldiğimizde arabayı park edip durmuştuk. "Açılmaya ne dersiniz?" Diyerek gülümsemişti jin. "Güzel olur" diyerek gülümsemişlerdi. Hepimiz karavandan inmiştik. "Ayy bikini giyemiyeceğiz" diyerek isyan etmişlerdi. "Kim size hamile olun dedi" diyerek gülmüştüm. "Sus be sanki biz istedik!" Diyerek sinirle ikiside bana bakmıştı. "Geçen senede ben giyememiştim hatırlatırım! Ödeştik" diyerek ilerlemeye başlamıştım. "Hadi geçelim" diyerek onlarda peşimden gelmişlerdi. "Bu kız neyin kafasında ya?" Diyerek yanıma gelmişti ayperi. "Kim ? Ne olmuş?" Diyerek ona bakmıştım. "Bak video yapmış bana atmış" diyerek telefonunu uzatmıştı. Telefonu alıp videoyu izlemeye başlamıştım. "Allah düşmanın bile karakterlisini nasip etsin. Kahpesi hiç çekilmiyor!" Diyerek video paylaşmış. Ona bakıp gülümsemiştim. "Kaşınıyor" diyerek derin nefes almıştım. "Napcan kız?" Diyerek bana bakmıştı. "Birazdan görürsün!" Diyerek yat'a doğru ilerlemiştim. Yat'a bindiğimde bir yere geçip oturmuştum. Jin'ler geldiğinde oğlumu jin'e verip gülümsemiştim. "Kızlar siz benle az gelin. Hayatım biz ön taraftayız biraz yanlız kalalım" diyerek yanağından öpmüştüm. Kızlarla ön tarafa geçip oturmuştuk. Atmış olduğu videoya karşılık video açıp derin nefes almıştım. "Kimse kimsenin kimsesi değil ama, Aklınızda bulunsun kimse de kimsesiz değil! Sen hayırdır!" Diyerek ona yollamıştım. Derin nefes alıp beklemeye başlamıştım. Jin'ler yanımıza geldiklerinde gülümseyip onlara bakmıştım. "Atarlı sözünü kime söyledin öyle?" Diyerek yanımıza oturmuştu. "Ya şu tuğçe vardı ya ayperiye bir söz söylemiş bende ona karşılık böyle attım" diyerek derin nefes almıştım. Bildiri geldiğinde açıp bakmıştım. "Elimizi sıkamayan canımızı sıkıcakmış. Biz bunu arkadaşlarla oturup çok güldük." Diyerek Tuğçe, Tuana, Tuğba, Seda ve Sude yere oturup gülüyorlardı. "Vay laf güzeldi" diyerek bize bakmıştı kayla. "Tatlım sen afrayı tanımamışsın! En atarlı sözlere bile lafı vardır onun" diyerek gülümsemişti ayperi. Boynumu kıtlatıp derin nefes almıştım. Videoya karşılık. "Arkadaşlarla oturup gülmüşsünüz ama son gülen iyi güler! Haberiniz olsun! Hayırlı işler!" diyerek iki elimi selam verir gibi sallayıp gülümsemiştim. "Oha" diyerek şaşkınca bakmıştı kayla. "Eee bizde böyle gülüm" diyerek telefonun ekranını kapatmıştım. Başıyla onaylayıp gülümsemişti. Ayağa kalkıp oğlumu kucağıma almıştım. Biraz ilerleyip yat'ın kıyısına geçmiştim. Jin'lere dönüp gülümsemiştim. Jimin jin'in kulağına bir şeyler söyleyip gülümsemişti. Jin başıyla onaylayıp ayağa kalkmıştı. Jiminle yanıma gelip durmuşlardı. "Yenge ben ufaklığı alayım biraz yatta gezelim onla sizde baş başa kalın" diyerek oğlumu alıp uzaklaşmıştı. Jin'e baktığımda gülümseyip arkamdan sarılmıştı. "Hayatıma girdiğiniz günden beri hayatım daha güzel. Öncelerde insanlara iyiki varsınız demeye korkuyordum. Sonradan bir yerde okudum. 'Bazı insanlara iyiki varsın demekten korkmayın! Çünkü gerçekten iyi ki varlar!' Bu cümleleri okuduktan sonra ve sizinle tanıştıktan sonra iyiki varsınız demeye korkmamaya başladım. Hayatımda olmanız benim için huzur gibi" ona doğru dönüp derin nefes almıştım. "Annenlerin yanına gidiyoruz ya orda sürekli duygusal oluyorum. Bunun sebebini hiç sana söylemedim. Aslında annenlerin yanına gittiğimizde duygusal olmamın sebebi seni tanıştırabiliceğim bir ailem olmaması. Yine duygusal'a bağladım. Demek istediğim. İyiki Varsın! Seni seviyorum!" Diyerek gülümsemiştim. "Bende seni seviyorum. Sende iyiki varsın!" Diyerek başımdan öpmüştü. Ellerimizi kaldırıp kalp yapıp birleştirmiştik.


~~~~~~~~MUTLU SON...~~~~~~~~~









〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️

SENİ SEVİYORUM! (SALANGHAE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin