17.BÖLÜM ❤️🖤

25 2 0
                                    




Ön kameraya alıp kendimi göstermiştim. "Afra kızım sendeki şans kimsede yok lan!" Diyerek çığlık atmıştı Sude. "Ee neler düşünüyorsunuz bakalım?" Diyerek ramenden yemeğe devam etmiştim. "Kızım şuanda cennettesin" diyerek derin nefes almıştı Tuana. "Senin yerinde olmak isterdim şuandaaa" diyerek ellerini yüzünü kapatmıştı Tuğba. "Olum şuanda jimin'e bittim ben diyerlerini boşver jimin nerde?" Diyerek bağırmıştı Tuğçe. "Jimin mi karşımda yemek yiyor. Veriyim mi konuşcan mı ? Gerçi dilinden pek anlamazsın ama" diyerek gülmüştüm. "Kızım o bana korece seni seviyorum desin yemin ederim ölürüm lan ben" diyerek dudaklarını büzmüştü Tuğçe. "Hee ya jiminde öyle diyordu. Tuğçeye seni seviyorum diyeyim de benimde sevgilim kafamı kopartsın diyordu!" Diyerek göz kırpmıştım. "Ohaa jiminin sevgilisi mi var?" Diyerek çığlık atmıştı Tuğçe. "Sadece jimin'in değil hepsinin sevgilisi var! Tabi sadece V'in yok" diyerek gülümsemiştim. "Oha ya hepsinin mi ?" Diyerek dudaklarını büzerek bana bakmışlardı. "Yaa bak işte benim V'm kimseye bakmamış. Aşkım benim ya" diyerek bağırmıştı ayperi. Elimi anlıma vurup başımı eymiştim. "Ne oldu ya ?" Diyerek bağırmıştı ayperi. "Ayperi bittin olum sen! Kapattıktan sonra arıyacağım seni özel olarak orda konuşucaz bunları. Ya da şimdide konuşabiliriz" diyerek kahkaha atmıştım. "Ne oluyoz ya ?" Diyerek bağırmışlardı. "Onlara merhaba demek ister misiniz ? Beyler ?" Diyerek BTS üyelerine bakmıştım. Hepsi arkama geçip kızlara bakmışlardı. "Herkese merhaba" diyerek el sallamışlardı. "Onlar türkçe biliyorlar mı ? Afraaaa öldün sen!" Diyerek bağırmıştı ayperi. "Ne ne ne ? Benim ne suçum var. Bana neden bağırıyorsun? Bende bilmiyordum" diyerek bağırmıştım. "Onu bunu boşverin de jimin çok tatlı bakıyor!" Diyerek hayran hayran jimin'e bakmıştı Tuğba. "Ya bırak jimini be Jungkook'um çok tatlı benim" diyerek tuğbaya bağırmıştı Sude. "Yaaa susun be asıl J-hope çok tatlu" diyerek bağırmıştı Seda. "Hey üçünüzde kesin asıl tatlı olan Suga" diyerek bağırmıştı Tuğçe. "Kesin be sesinizi asıl tatlı olan Jin" diyerek hayran hayran jin'e bakmıştı tuana. Jin'e bakıp gülümsemiştim. "Kızlar yanlış jetona bastınız!" Diyerek bağırmıştı ayperi. "Yoo yanlış jetona falan basmadı. Hem onu bunu boşverin şuanda bir şey sorucam doğru cevap verin sonra kapatıcağım. Benim yerimde olsanız napardınız?" Diyerek ekran'a bakmıştım. "Kendime birini aşık ettirirdim" diyerek gülümsemişti Sude. "Olum 3 ay boyunca onlarla güzelce eylenirdim sonuç olarak 3 ay sonra geri geliceksin" diyerek dudaklarını birbirine bastırmıştı Seda. "Ben olsam senin yerinde jin'e yazardım yazmayı bırak hatta koşardım" diyerek kahkaha atmıştı ayperi. "Valla aklıma bir şey gelmedi!" Diyerek gülümsemişti tuğçe. "Valla bendd sedaya katılıyorum sonuçta orada kalıcı değilsin!" Diyerek derin nefes almıştı Tuğba. "Ben olsam hepsine yavşardım" diyerek en son konuşan tuana olmuştu. "Güzel fikirleriniz varmış. Sude zaten biri bana aşık. Aşık ettirmeme gerek yok! Seda ve tuğba burada kalıcı olabilirim tikicanlarım! Tuğçe boşver o küçük beynini bu konu için harcama! Aypericiğim seni kutlarım seninle bu konuşma bitince özel olarak görüşüceğiz! Son olarakta tuana sen ne demiştin?" Diyerek tuanaya bakmıştım. "Ben olsam hepsine yavşardım dedim!" diyerek gözlerini devirmişti. "Haklısın tikican senden beklediğim cevaptı. Ama kusura bakma be tiki ben senin kadar midesiz değilim! Ama sende haklısın ya senin beyin öyle çalışıyor! Ben şimdi kapatıyorum sizde numaramı silin ve bir daha beni aramayın!" Diyerek onların görüntülerini kapatmıştım. Tek kalan ayperiydi. "Olum nasıl bir laf sokmaktır lan o?" Diyerek şaşkınca bana bakmıştı. "Hak etti o neyse akşam bavulunu hazırla beybişim koreye geliyorsun! Yarın seni havalimanından almaya gelirim!" Diyerek esnemiştim. "Tamam kurban hazırlanıp çıkıyorum evden istanbul'a geçerim" diyerek gülümsemişti. El sallayıp telefonu kapatmıştım. "Yenge o kızlar güzellerdi. Niye sevgilimiz olduğunu söyledin onlara?" Diyen jimin'e bakmıştım. "Jimin o kızlar var ya bir senin altına yatar ertesi gün gider başkasının altına anladın?" Diyerek bakışlarımı jimin'e çevirmiştim. "Ha öyle mi ?" Diyerek şaşkınca bakmıştı. "Evet sadece ayperi iyi kız içlerinde oda yarın burada olucak işte" diyerek gülümsemiştim. "Hani şu bana aşkım diyen mi?" Diyerek V bana bakmıştı. "Evet o. Aman hadi yemek yiyin. Kayla senden bir iyilik isteyebilir miyim ? Ayperi için uçak bileti alır mısın?" Diyerek kaylaya bakmıştım. "Olur bu gün hemen hallederim" diyerek gülümsemişti. "Sağol" diyerek ramenimi yemeye devam etmiştim. Telefonum çalmaya başladığında masadan alıp arayan'a bakmıştım. Telefonu açıp ekran'a bakmıştım. "Abisinin biricik hastası. Sana önemli bir şey söyliyeceğim ve hemen hazırlanmaya başlaman lazım!" Diyerek elini ensesine koymuştu. "Ne oldu abi bir sıkıntı mı var?" Diyerek endişeyle ona bakmıştım. "Abim hani seni bir yarışmaya yazdırmıştık ya biz. Heh o yarışma yarından sonraki gün olucakmış. Senin korede olduğunu söyledim onlarda ilk uçakla yarın koreye geliyorlar kendini hazırlaman lazım" diyerek yüzünü buruşturmuştu. "Abi bu şimdi mi söylenir ya ? Ahh cidden ben hiç hazırlanmadım ki" diyerek bağırmıştım. "Abiciğim ok yarışı olucak, koşu yarışı olucak, dans yarışması olucak, tenis, voleybol yarışı ve şarkı yarışı olucak" diyerek önündeki kağıdı okumuştu. "Abi bunun için kaç kişi gerekli?" Diyerek başımı önüme eymiştim. "3 kişi olsanız yeter. Zaten sadece dans, voleybol ve koşu için 2 kişi bulsan yeterli olur" diyerek derin nefes almıştı. "Abi 2 kişi bulurum onda sıkıntı yok. Şimdi dans yarışmasını, şarkı ve voleybol'u takmam orda sıkıntı yok o her türlü ayarlanır. Bizim şuanda koşu, ok ve tenis'e odaklanmamız lazım!" Diyerek saçlarımı karıştırmıştım. "Abim bu gün hazırlanman lazım yarın dans voleybol ve şarkı işini halledersin ama diyerlerini bu gün halletmen lazım!" Diyerek gülümsemişti. "Tamam abi halledicem ben sonra görüşürüz" diyerek el sallamıştım. Abimde el sallayıp telefonu kapatmıştı. "Ne olmuş afra?" Diyerek kayla bana bakmıştı. "Ya ben geçen ay ulusal spor musabakasına katıldım. Yarışmanın yerini, saatini ve tarihini söylemişlerdi. Ben onu hep unuttum. Yarın koreye geliceklermiş ve etresi gün ulusal musabakayı yapıcaklarmış ve benim kesinlikle katılmam gerekiyor" diyerek rameni masaya bırakmıştım. "Ee napıcaksın şimdi?" Diyerek ayağa kalkıp yanıma gelmişti. "2 kişi bulmam lazım yarın ayperi geliyor o kesinlikle katılır. Bir kişi kaldı sen yardım eder misin? Sadece dans, koşu ve voleybolda yardım ediceksin" diyerek ona bakmıştım. "Ederim tabi" diyerek elini omzuma koymuştu. "O zaman hemen hazırlanıp spor'a başlamalıyız yoksa yarından sonraki gün kesinlikle kaybederiz" diyerek ayağa kalkmıştım. "Bunun için bize çalışma alanı ve malzemeler lazım!" Diyerek derin nefes almıştı. "Ahh cidden kafayı yiyeceğim" diyerek ellerimi saçlarıma geçirmiştim. "Jin bizim hocalara söylesek yardım ederler mi?" Diyerek konuşan Jungkook'la hemen ona dönmüştüm. "Ben bir sorayım" diyerek ayağa kalkıp içeriye gitmişti jin. "Kayla spor kıyafetleri almamız lazım" diyerek başımı eymiştim. "Nasıl yani?" Diyerek gözlerini büyütmüştü. "Dur telefonumda fotoğrafı vardı" diyerek telefonumu açıp önceden kaydetmiş olduğum spor kıyafetleri kaylaya göstermiştim. "Benim zaten var önemli olan sizinkiler" diyerle dudaklarımı büzmüştüm.












〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️

SENİ SEVİYORUM! (SALANGHAE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin