20.BÖLÜM 🖤❤️

27 2 0
                                    




Ayperi rameni afraya uzattığında elinden alıp yemeğe başlamıştı. "Ayakta uyuyor ya" diyerek gülmüştü kayla. Afra gözlerini açıp. "Sus be sende benim gibi çalış bak bakalım sana ne oluyor acaba dayanabilir misin?" Diyerek boynunu kıtlatmıştı. "Ahh hadi hadi atıştır da biraz daha uyu" diyerek elini omzuna koymuştu ayperi. "Ne uyuması kızım çalışmam lazım" diyerek ramenden biraz daha yiyip ayağa kalkmıştı. "Ahh bu kız deli edicek beni" diyerek bağırmıştı ayperi. "Bizde çalışalım" diyerek kaylada ayağa kalkmıştı.
〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Bütün hazırlıklarını tamamlamışlardı. Turnuvanın olucağı yere geldiklerinde önce sağlık kontürolünden geçmişlerdi. "Herkes'e merhabalar. Bu gün buraya Dünya Ulusal Spor Musabakasına geldiğiniz için hepinize teşekkür ederim. Öncelikle bütün yarışmacılarımızı tanıyalım sonrada yarışmalara başlıyalım!" Diyerek sunucu konuşmuştu. Önce Mavi takım ardından Mor takım, Sarı takım, Yeşil takım, Kırmızı takım ve onun ardından Beyaz takım sahneye çıkmıştı. "Vee karşınızda 4 sene üst üste birinci olan SİYAH takımı" diyerek bağırmıştı sunucu. Ayperi, kayla ve afra sahneye çıktığında herkes'e selam verip derin nefes almışlardı. "Mavi takımdan başlayarak isimlerinizi söyleyin. Ve size verilen bileklikleri takın" diyerek gülümsemişti sunucu. Her takım üç kişiden oluşuyordu. "Tunahan, Batuhan ve Atakan" diyerek tanıtmıştı kendilerini Mavi takım oyuncuları. "Alp, Yusuf ve Yunus" diyerek tanıtmışlardı kendilerini Mor takım. "Aslı, Yasemin ve Mine" diyerek kendilerini tanıtmışlardı Sarı takım. "Burak, Onur ve Uğur" diyerek tanıtmıştı kendilerini Yeşil takım. "Yasin, Ufuk ve Uraz" diyerek tanıtmışlardı kendilerini Kırmızı takım. "Tuğçe, Tuğba ve Tuana" diyerek tanıtmışlardı kendilerini Beyaz takım. "Kayla, Ayperi ve Afra" diyerek Siyah takımda kendini tanıtmıştı. Onlara uzatılan bileklikleri alıp bileklerine takmışlardı. "Yerlerinize alalım sizi" diyerek gülümsemişti sunucu. Gruplar sahneden inip yerlerine geçmişlerdi. "Bunların burda ne işi var ya?" Diyerek sinirle Beyaz takım'a bakmıştı Ayperi. "Takma onları. Her zaman olduğu gibi 1. Olmaya" diyerek elini uzatmıştı afra. "1. Olmaya" diyerek ayperi ve kaylada afranın elimin üzerine koymuşlardı ellerini. "Başarılar" diyerek ellerini kaldırıp gülümsemişlerdi.
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
Ok atışı ve son olarak tenis kalmıştı. Siyah takımı birincilikle ilerliyordu. "Sakin ol ve 1. Ol" diyerek kayla ve ayperi ellerini omuzuna koymuşlardı. Afra başıyla onaylayıp derin nefes almıştı. Yay ve okları alıp nişan tahtasının önüne geçmişti. "Üç atış" diyerek bağırmıştı sunucu. Bir tane ok alıp yay'a yerleştirmişti. 'Sakin ol! Anne ve babanı gururlandırmak için birinci olmalısın! Başarabilirsin!' Diyerek içinden geçirmişti. Hedefi nişan alıp ok'u serbest bırakmıştı. Diyer iki atışıda peş peşe atıp derin nefes almıştı. Nişan tahtasına baktığında gülümseyip elindeki yay'ı kaldırmıştı. Büyün bir alkış tufanı koptuğunda gülümseyip seyircilerin arasında dedesine bakıp başını eymişti. "Evveeet işte böyle be" diyerek bağırmıştı afra. Ok ve yayı yanındaki yardımcıya verip yerine geçmişti afra. "Kızım sen varya süpersin süper" diyerek sarılmışlardı afraya. "Sırada tenis var. Onuda kazanırsam biticek!" Diyerek eline su şişesini alıp açmıştı. Su içip eline su döküp yüzüne su tutmuştu. "Deden de gelmiş" diyerek gülümsemişti kayla. "Teoman abi söylemiştir dedeme" diyerek gülümsemişti.
~~~~~~~~~~
Tenis musabakası başladığında afra derin nefes alıp anlına bandaj takmıştı. Yerine geçip rakibine bakmıştı.Tuğçe olduğunu görmüştü. Elindeki raketi sıkıca tutup gözlerini kapatıp açmıştı. 'Hadi afra annen ve baban için! Kazanıcaksın!' Diyerek içinden geçirmişti. Eline tenis topunu alıp yerde sektirmişti. Yukarıya atıp raketle topu karşılamıştı. Tuğçe topu karşıladığında hızlı hareket edip topu karşılamıştı. Tuğçe topu karşılayamamış ve top sahada kalmıştı. Derin nefes alıp gülümsemişti. Yeni tenis topu alıp yerde sektirip maçı başlatmıştı. Tuğçe topu karşılamıştı. Hırsla afraya bakmıştı. Afra hızlı bir şekilde topu karşılayıp karşı tarafa geçirmişti. Tuğçe topu karşıladığında top saha dışına çıkmıştı. Maç 2:0 dı. Afra derin nefes alıp yeni top alıp yerde sektirmişti. Topu atıp maçı başlatmıştı. Tuğçe topu karşıladığında afradan uzak bir yere atmıştı. Afra karşılamak için koştuğunda topu karşılayamamış tepe taklak olup yere düşmüştü. Dizlerinin üzerinde yere eyilmiş derin nefes almıştı. Ayağa kalkıp yerine geçmişti. Maç 2:1 di. Son bir sayı kalmıştı. Tuğçe maçı başlatmıştı. Afra hızla topu karşıladığında derin nefes alıp yutkunmuştu. Top tuğçeden uzak yere düştüğünde gülümseyip dizlerinin üzerine çökmüştü. Tuğçe topu karşılayamamıştı. "Afra kazandıı" diyerek bağıra bağıra ayperi ve kayla yanına gelmişti. Ayperi afranın yüzüne baktığında kaşının kanadığını görmüştü. "Kaşın kanıyor" diyerek endişeyle yüzüne bakmıştı. "Kazandım ayperi kazandım bırak kaşı maşı" diyerek ayağa kalkmıştı. Seyirciler arasında dedesine bakıp ellerini kaldırmıştı. Derin nefes alıp gülümsemişti. Eliyle öpücük atıp kayla ve ayperiye dönmüştü. "Kazandık!" Diyerek bağırmıştı. "Bu senenin kazananı yine her zaman olduğu gibi SİYAH Takımı" diyerek bağırmıştı sunucu. "Bütün takımları tebrik ederim. Çok iyi çalışıp güzelce yarıştınız. Bütün takımları sahneye alalım" diyerek gülümsemişti sunucu. Bütün takıplar birer birer sahneye çıkmıştı. Herkes yerine geçtiğinde sunucu önlerinden geçip hepsini selamlamıştı. "Üçüncümüz Kırmızı takım! Tabrik ederim! İkincimiz Beyaz takım! Tebrik ederim! Her zaman olduğu gibi yine Birinci takımımız SİYAH Takım. Yine ve yine tebrik ederim! Sizlere bir kaç tane soru sorucağım" diyerek gülümsemişti. "Öncelikle Kırmızı takımdan başlayalım. Ne hissediyorsunuz?" Diyerek mikradonu kırmızı takıma uzatmıştı. "Üçüncü olduk bu yinede güzel bir şey umarım seneye daha çok çalışıp birinci sırada olamasakta ikinci sırada olmayı başarıcağımızı düşünüyorum. Çok heycanlıyız" diyerek başları konuşmuştu. "Başarınızı neye borçlusunuz?" Diyerek yanlarına geçmişti sunucu. "Başarımızı aile üyelerine bize destek veren herkes'e borçluyuz" diyerek gülümsemişti. "Pekâla Beyaz takım siz ne hissediyorsunuz?" Diyerek onların yanına geçmişti. "Seneye daha çok çalışıp birinci sıraya geçiceğimize inanıyoruz!" Diyerek konuşmuştu Tuğçe. "Peki başarınızı neye borçlusunuz?" Diyerek gülümsemişti sunucu. "Başarımızı hırs'a birinci olma hırsına borçluyuz" diyerek gülümsemişti tuğçe. Sunucu başıyla onaylayıp afranın yanına gelmişti. "SİYAH takım siz ne hissediyorsunuz?" Diyerek ayperiye bakmıştı. Ayperi gülümseyip eline mikrafonu alıp derin nefes almıştı. "Aslında biraz mutluluk biraz üzgün hissediyorum kendi adıma. Mutlu olmam kazanmış olmamdan üzgün olmam daha iyi olamamamdan" diyerek gülümsemişti ayperi. "Peki başarınızı neye borçlusunuz ayperi?" Diyerek takımda göz gezdirmişti. "Aslında başarımızı bizi destekleyen BTS üyelerine, Teoman abimize ve çok çalışmamıza borçluyuz" diyerek gülümsemişti ayperi. "Peki siz kayla ?" Diyerek kaylaya bakmıştı. "Bende ayperi gibi düşünüyorum mutluyum birazda üzgünüm. Başarımız da bizim sayemizde oldu" diyerek gülümsemişti kayla. "Peki siz Afra? Geçen sene ondan önceki senelerdede hep birinci sırada yer aldınız nasıl hissediyorsunuz?" Diyerek afraya bakmıştı. Afra mikrafonu alıp derin nefes almıştı. "Aslında bu kelimeleri kullanmak bana fazlasıyla zor geliyor ama" derin nefes alıp diliyle dudaklarını ıslatmıştı. "Mutluyum ama içimde her kazanmamdan sonra oluşan bir duygu var ve hüzün yaşıyorum diyebilirim. Şuan bütün üyelerin ailesi onları destekliyor ve arkalarındalar. Ne yazıkki benim aile üyelerim benden çok erken ayrıldıklarından dolayı onları hiç gururlandırıcak bir şey yapamadım" derin nefes alıp gözlerini gökyüzüne çevirip gülümsemişti.










〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️

SENİ SEVİYORUM! (SALANGHAE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin