19.BÖLÜM ❤️🖤

27 2 0
                                    





Kayla ve RM'ye baktığımda birbirlerine bakıp gülümsemişlerdi. "Yaaa bana bakın bilerek yenilmek falan yok anlaşıldı mı?" Diyerek ellerimi göğsümde birleştirmiştim. "Tamam yenge" diyerek önüne dönmüştü. "3 diyince başlayın! Anlaşıldı mı?" Diyerek bağırmıştı J-Hope. "Yenilirseniz ağlamak yok ha ona göre" diyerek bağırmıştım. "1! 2! 3!" Diyerek bağırmasıyla hepimiz koşmaya başlamıştık. İkinci sıradaydım önümde jimin vardı. Dönüşü geçtiğimizde birinci sıradaydım. Jimin yanımda koşmaya başladığında gülümseyip dönüşte yine onu geçmiştim. Son dönüşe geldiğimizde derin nefes almıştım. Son dönüşüde geçtiğimizde birinci olarak bitirmiştim. Havaya zıplayıp. "Evvet işte böyle be" diyerek bağırmıştım. "Abi harbi bu kız insan değil" diyerek bağırmıştı jungkook. "Ben size demiştim" diyerek gülmüştü kayla. "Ya ben ne derdindeyim siz ne derdindesiniz ya. Kızım eyer bu yarışları kaybedersek teoman abi beni öldürür" diyerek başımı önüme eymiştim. Telefonum çalmaya başladığında arayan'a bakıp görüntüyü açmıştım. "Efendim" diyerek ekran'a bakmıştım. "Knk havalımanındayım korede gel beni al. Teoman abi beni hızlı bir şekilde koreye gönderdi" diyerek bağırmıştı. "Sen ciddi misin?" Diyerek gözlerimi büyüterek bakmıştım. "Afra sana burdan bir uçarım görürsün lan hemen gel beni al. Korkuyom" diyerek bağırmıştı. "Okkey okkey sakin ol yemezler seni hemen geliyorum" diyerek telefonu kapatmıştım. "Ayperi gelmiş onu almaya gitmeliyim biraz ara versek olur mu?" Diyerek onlarda gözlerimi gezdirmiştim. "Olur. Hem siz gidin onla buraya gelin burdan beraber gideriz o sıra da bizde çalışırız" dediğinde başımla onaylamıştım. Jin ile oradan çıkıp arabaya binmiştik. Havalimanına geldiğimizde arabadan inip etrafa bakınmıştım. Ayperiyi gördüğümde gülümseyip yanına doğru ilerlemiştim. "Hişt yavrum hepsi senin mi be?" Diyerek gülmeye başlamıştım. "Sana bir vurursam görürsün salak" diyerek sarılmıştı. Kollarımı beline sarıp sallanmıştık. "Hadi hadi yürü daha çok işimiz var" diyerek ayrılmıştım. Bavulunu alıp ilerlemeye başlamıştım. Arabanın yanına geldiğimizde bavulunu bagaja koyup arabaya binmiştim. "Sen nasıl bu kadar hızlı gelebildin lan?" Diyerek ona doğru bakmıştım. "Teoman abi sağolsun ya birini aradı özel uçakla acil olarak buraya gönderdi beni. Neymiş efendim yarışlar varmışda hızlı hazırlanmamız gerekiyormuş" diyerek isyan etmişti. "Olum sen fazla yarışmıyacaksın ki mal olan bana oluyor" diyerek bende isyan etmiştim. "Ee neler yaptınız?" Diyerek koltuktan başını öne doğru eymişti. "Ne yapcaz kızım ya. Çalışmaya gidiyoruz" diyerek ona bakmıştım. "Yaa onu mu diyorum be nasıl aşık ettin jin'i kendine?" Diyerek gözlerini kırpıştırarak bakmıştı. "Ne bileyim ya onun aşık olduğunu ben nerden bileyim bana?" Diyerek jin'e bakmıştım. "Onu Dünya Ulusal Spor Musabakasında gördüm. Biz oraya seyirci olarak gitmiştik. Orada görüp aşık oldum" diyerek gülümsemişti. "Yaaa çok tatlı" diyerek arkasına yaslanmıştı. "Sen?" Diyerek bana bakıp sonrada yola bakmıştı. "Şu arkadaki zilli sayesinde sizin grubu tanıdım. Bir şarkınızı dinlerken seni gördüm. Ve öyle aşık oldum. Ya daha doğrusu önce hoşlantı gibiydi sonradan gerçekten de aşk olduğunu anladım" diyerek başımı önüme eymiştim. "Hatta seni gördükten sonra hiç bir erkekle çıkmadı. Gerçi kimseyle çıkmadı da neyse" diyerek kahkaha atmıştı. "Bana bunu erkek yüzü görmeyen sen mi söylüyorsun?" Diyerek bende kahkaha atmaya başlamıştım. "Ya zilli napayım ben kimseye aşık olmadım" diyerek saçlarını savurmuştu. "Sus be" diyerek ona bakıp gülümsemiştim. Kaylaları bıraktığımız yere geldiğimizde arabadan inmiştik. İçeriye girdiğimizde kaylalar hala koşu yapıyorlardı. "Zaten üyeleri tanıyorsun ordaki kız çevirmenim kayla" diyerek gülümsemiştim. "Ahh seni almaya gelen kız" diyerek gülümsemişti. Onların yanına gittiğimizde kaylalar koşuyu bırakıp yanımıza gelmişlerdi. "Merhaba ben kayla" diyerek elini uzatmıştı. "Bende ayperi" diyerek elini sıkmıştı. "Diyerlerini tanıyorsun ama bir resmi tanışma yapalım. Bu Türkiye'den arkadaşım Ayperi. Bunlarda: RM, J-Hope, Jin, Jimin, Suga, Jungkook ve Aşkın Tae Hyung" diyerek gülmüştüm. Koluma vurduğunda kahkaha atıp kolumun altına alıp saçlarını karıştırmıştım. "Yaa manyak" diyerek kahkaha atmıştı. "Siz bize bakmayın biz hep böyleyizdir" diyerek ayperiyi bırakmıştım. "Ahh pislik" diyerek saçlarını düzeltmişti. "Bende seni seviyorum" diyerek yanağından öpmüştüm. "Yaaa" diyerek eliyle yanağını silmişti. Dil çıkartıp parmağımda yanağımı göstermiştim. Dudaklarını büzüp, gülümseyip yanağımı öpmüştü. "Ne değişik arkadaşsınız siz ya ?" Diyerek garipser bir şekilde bize bakıyordu kayla. "Neyimiz varmış?" Diyerek dudak büzmüştü ayperi. "Dışardan bakılınca lezbiyene benziyorsunuz" diyerek derin nefes alıp gözlerini kaçırmıştı. "Bunu söyleyen ilk kişi sen değilsin" diyerek ayperiyle aynı anda söylediğimizde birbirimize bakıp ellerimizi birbirine vurmuştuk. "Hadi hadi gırgırı şamatayı bir kenarıya bırakın çalışmamız lazım" diyerek ellerimi birbirine vurmuştum. "Ok ve silah yarışmasına sen giriceksin onda bir sorun yok zaten atışların iyi. Bizim en çok dans ve müziğe çalışmamız lazım" diyerek bana bakmıştı ayperi. "Ben tenis'e çalışırken sizde müziğe çalışın. Bunun içinde bize bir sütüdyo lazım" diyerek kaylaya bakmıştım. "Bizim sütüdyoda çalışalım" diyerek gülümsemişti. "Hadi gidelim o zaman" diyerek elini omzuma atmıştı ayperi. "Beni çalıştırdığı için beyfendiye çok teşekkür ederim. Yarın tekrardan çalışmaya gelirim" diyerek gülümsemiştim. Kayla korece çevirdiğinde adam gülümseyip bir şey söylemişti. "Sabah erken gelebilir mişsin" diyerek çevirmişti kayla. Başımla onaylamıştım. Hep beraber oradan çıkıp arabaya binmiştik. "Afra bir şey diyeceğim sana kendini bu kadar çok yorma" diyerek derin nefes almıştı. "Sende biliyorsun. Annem ve babamı gururlandırıcak vaktim olmadı. Çok çalışmaz ve tembellik edersem onları nasıl gururlandırırım?" Diyerek ona bakmıştım. "Her sene böyle yapıyorsun. Endişe ediyorum!" Diyerek bağırmıştı. "Yaaa! Bana ne bağırıyorsun?" Diyerek bende bağırmıştım. "Tamam sustum!" Diyerek gözlerini kaçırmıştı. "Ayperi seninle bu boş konu için tartışmak istemiyorum!" Derin nefes alıp dişlerimi sıkmıştım. "Ayperi benim için endişelendiğinide biliyorum. Ben iyiyim sadece 3 gün" diyerek gülümsemiştim. "Başına bir şey gelirse ölürsün!" Diyerek gülümsemişti. Sütüdyonun önüne geldiğimizde arabadan inmiştik. "Sütüdyoda kalma gibi bir imkanımız var mı? Bu sayede daha çok çalışmış oluruz?" Diyerek onlara bakmıştım. "Ayarlarım" diyerek gülümsemişti kayla. İçeriye girip çalışmalara başlamıştık.

〰️〰️〰️YARIŞMANIN OLUCAĞI GECE〰️〰️〰️
〰️〰️GENEL ANLATIM〰️〰️

Bilekleri ağrıyasıya kadar tenis'e çalışmıştı. Gözleri kapanmaya başladığında derin nefes almıştı. Yerde duran telefonunu alıp saate bakmıştı. Saat 4.27 geçiyordu. Yavaş adımlarla diyer üyelerin yanına gidip jin'in yanına uzanmıştı. Gözlerini kapatıp uyumuştu. Saat 07:00 olduğunda bütün herkes uyanmış sadece afra uyanmamıştı. "Bu kız kendini harap etti ya" diyerek ayperiye bakmıştı kayla. "Her sene böyle yapıyor. Onu taktir ediyorum gerçekten kendini çok iyi motive ediyor" diyerek gülümsemişti ayperi. "Bir şeyler atıştıralım da çalışalım" diyerek gülümsemişti kayla. "Fazla ses çıkartmayın da afra biraz daha fazla uyusun" diyerek gülümsemişti jin. Herkes başıyla onaylamıştı. BTS grubu kendi işine başlarken kızlarda bir şeyler atıştırmaya başlamışlardı. Afra yavaş yavaş gözlerini açıp etrafa bakmıştı. "Ne yapıyorsunuz lan?" Diyerek gözlerini açıp kapatmıştı. "Bir şeyler atıştırıp çalışıcağız" diyerek gülümsemişlerdi. "Bu gün dinlenin yemeğinizi yiyin. Turnuva saatine 2 saat kala hazırlanın" diyerek derin nefes almıştı. "Gel sende bir şeyler atıştır" diyerek gülümsemişti ayperi. Afra başıyla onaylayıp kalkıp yanlarına oturmuştu.















〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️

SENİ SEVİYORUM! (SALANGHAE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin