İyi okumalar ♡
Yorum ve yıldızları unutmayın 💫
" ya napıyorsun Kenan kaç kere dedik silah sıkılmayacak çocuklar var görmüyor musun ?" Dedi çetin abim bağırarak
Kenan abi mahallenin eşkıyasıydı kendisi tüm polisiye filmlerine hasta biriydi bundan dolayı da kavgayı silahı bıçağı çok severdi bana hep ürkütücü gelirdi kenan abi birisi şuna film çekmediğimizi söyleyebilir mi ?! abim elindeki silahi sinirle aldı.
Aslan abim benim nasıl karizmatik silah almadır bu ya .
" şu çetin abiye hastayım endama boya posa bak ya " dedi Sinan
Silahı kaldırdıktan sonra abim müzik tekrar çalmaya başladı o sıra telaşla Barışta abilerimin yanına gitmişti.
Bekle be Aslan parçası seni abilerime damat edicem gör bak .
İçimden bu laflarima amin demeyide unutmadım neolur neolmaz belki rabbim kabul ederdi duamı.
Biranda kolumu cimcikleyen Ebrar'a baktım " ya sıçcam azına kolumu çürüttün neoldu " dedim
" ya görmüyor musun pelin orospusu Baranla " dedi gözlerimi hemen şahin gibi işaret ettiği yere diktim görümcelik damarlarım adeta kabarmıştı abilerimi çok kıskanırdım Baran abimide Ebrar dışında herkesten kıskanırdım .
" Kalk gidelim yanlarına " dedim ve hemen masadan kalktık
" abicim " dedim ve direk baran abimin kolunun altına girdim oda diğer abilerim gibi hemen saçlarımı öptü seviyordu beni bu keretalar aslında ama çaktırmıyorlar Ebrar da abimin diğer tarafinda dikiliyordu.
Pelin'in direk beni görünce suratı asılmıştı.
Kızım sen bana baksana abimi sana yedirecek göz var mı bende ??
" Hallederiz pelin ben etrafa sorarım güvenilir bir yer bulurum " dedi abim başından atmak istercesine biranda kolu abimin kaslı kollarına gitti ve hafifçe elini kolunda sürtüp
" çok sağol, geçen günki kahve içinde teşekkür ederim tekrar " dedi duyduklarım ile gözlerimden ateş çıktığına yemin edebilirdim.
"Hadi pelin hadi yallah abimle özel birşey konuşucam " dedim sinirli bir sesle Ebrarin gözleri dolmuştu zaten arkadaşımı üzdüğü için bile ondan nefret edebilirdim ..
Hicbirsey demeden çekip gitti. KAHVE Mİ DEMİŞTİ O !
Abimin kolunun altından çıkıp hemen kaşlarımı çattım.
" Ne dior bu ne kahvesi " dedim hafif sesimi yükselterek
" Abine hesap mı soruyorsun Leyla " dedi Baran abim de ters bir sesle biranda omzuma atılan kolla dona kaldım bu kokuyu nerede olsa tanırdım.
" Kara kız gene çıkarmış pençelerini öğren artık bizi paylaşmayı " dedi gülerek ama sen böyle gülersen ben nasıl sinirlenicem . Omzuma attığı eli keşke oraya yapıştırabilseydim. Derin bir nefes aldım " siz düzgün kızlarla takılırsanız karışmayız " dedim omzuma attığı kola abim hiçbirşey dememişti demezdide onların beni kardeşi gibi gördüğüne emindi çünkü Demir abide böyleydi .
" Benim sevgilimden uzak dur aman diorum Kara kız " dedi sevgilim mi ? Nasıl yani sevgilisi mi vardı ?
" S-sevgilim mi ne sevgilisi ya " dedim
Ağlama leyla ağlama simdi sırası değil ağlama " lafin gelişi " dedi biran da üzerimden aşağı dökülen suyla çığlığı bastım .Ata lan ata ulan ata
" Lan napıyosun oğlum kıza " dedi Baran abim bağırarak " Seni şimdi öldürcem oğlum bekle lan sen " dedim ve biranda saçlarını çekmeye başladım ebrarda karnına yumruk atmaya başladı " ya bırakın beni neolur bir daha yapmicam " die bağırıyordu ama asla durmuyorduk Biranda Baran abimin kolundan tutup çekmeye başladı kurtar beni dercesine o an nasıl oldu bilmiyorum ama Baran abim totosunun üstüne düştü o çekiştirmeyle ata onun üzerine ben ve Ebrar da onların üzerine şimdi bitmiştik . Buyrun cenaza namazı...
□■□■□■□
Önümde abisine sarılarak hönküre hönküre ağlayan bir Ebrar vardı onun bu hali benide eskilere götürdü benim de 2 abim gitmişti ve durumun ne kadar zor olduğunu biliyordum. Çetin abime sarılmış bende Ebrar ve abisini izliyordum.
"Ağlama civciv 6 ay hemen geçer " dedi daha sıkı sarılarak .
Baran abime baktım oda üzgün bir şekilde bakıyordu normalde olan o alaycı huysuz bakışlarının aksine şefkatli bakıyordu.
Ebrar demir abinin kollarından hafif çıkıp "Ben sensiz napıcam benim senden ve Babaannemden başka burada kimim var " dedi ağlayarak onu bu dediği için dövmeyi aklıma not ettim. Benim gibi mükemmel bir arkadaşı kardeşi vardı bu nedemekti şimdi.
Baran abim beni şaşırtarak hafif kolundan çekip kendinden tarafa çekti " o Nedemek şimdi biz varız işte " dedi ve o aldı kollarının arasına Ebrarın aklının durduğuna emindim Suan onu en iyi ben anlayabilirdim sevdiği adamın bir teması bir ile insanı öldürebiliyordu bazen.
Ebrar biraz daha sakinleşmişti abimin kollarında ben bayılmasından bile şüphe ediyordum ." Babaannem ve En kıymetlim sizlere emanet " dedi bize bakarak ata bile suskun suskun izliyordu biraz duygusal bir yapısı vardı zaten Ata'nın . Demir abi birşeyler daha diordu lakin ben
Abim'e bakıyordum gözlerini kapatmıştı birşeyler fısıldıyordu Ebrar'a Allahım sen arkadaşımın dualarını kabul et ve abim onun farkına varsın artık.
"Hadi ama artık yeter Ebrar evlere geçelim yarın sabah abini yolcu edicez " dedi çetin abim
□■□■□■□
Odama çıkıp makyajımı silip yorgunlukla direk yatağıma girmiştim. Her zaman ki uyumadan önce Barış 'ın son görülmesini kontrol etmem lazımdı ki gördüğüm şeyle kaşlarım çatıldı aktifti saat 03.34 olmasına rağmen üstelik uykuya aşırı düşkündü ve onun bu saate kadar uyumuş olması gerekti . Al işte uykum kaçmıştı, bu gelişen teknoloji neden whatsappta kimle konuşuyor göstermiyordu ki . Sinirle çıktım ve gelen mesajlara baktım.
NEŞE MAHALLESİ
çetin abim : kahvaltıya bize gelin gençler şöyle güzel bir kahvaltı yapalım son kez.
Emre abim: Abi güzel dedin bize gelin
Ata: Baran abi beni dövmeyecek dimii
Baran: azına bile sıçıcam
Ebrar: Abim uyudu bizde geliriz
Sinan: geliriz Abi
Ali : ordayız Abim
Tuğba: tamamdır abi
Ece: annem gönderirse gelirim
Doğu abi: Geliriz kardeşim
Fatih abi: geliriz
Sinirle gözlerimi yumdum aktifti ve yazmıyordu !
ONU GEÇTİM BİZ BU KADAR İNSANİ NASIL DOYURACAKTIK !
Of allahım of abin mi var derdim mi var şeyma teyzem allahtan misafiri çok severdi ve çok hamarattı sabah 7 de kalkacaktım buna emindim uyuamam lazımdı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neşe Mahallesi #Wattys2020
Teen FictionBirgün bana " Benim olmayan ufak kız kardeşimsin " demişti o gün ona ilk defa çok sinirlenmiştim ve kalbine vurup " Ama ben sana aşığım" demiştim 7 yaşında falandım galiba belki daha küçük oda bunu duyup gülmeye başlamıştı. O gülünce ben daha ço...