18. Yeni taktik

9.9K 371 185
                                    

Güzel yorumlarınızı ve yıldızlarınızı bekliyorum seviliyorsunuz

Aç ve uykusuzum hayırlı iftarlar şimdiden.

16 bin olmuşuz 🐣

İyi okumalar ❤

İnsan hayatta bir şeyleri tutmak zorundadır kim ise işine , Kimisi ailesine , kimisi okuluna tutunmuştu tüm hayatım boyunca iyi bir öğrenci olmak istemiştim pek başarılı olamasamda bu zamana kadar gelmistim .

şimdi bunun sonucunu görmek için bekliyordum heyecanlıydım neler olabileceğini tahmin bile edemiyordum belki kazanamayacaktım ve bu beni oldukça korkuttu neden korkuttuğuma gelirsek dile kolay 1 senem boşa gidecekti ama dünyanın sonu değil ya diyerek kendimi teselli ettim kazanamadıysam hönküre hönküre ağlayacaktım orasi ayrı

Çetin abim oldukça heyecanlı bir şekilde benim tuşa basıp sonucu ortaya çıkartmamı bekliyordu hemen gözlerimle onu aradım gözlerimiz kesiştiğinde oldukça heyecanlıydım .

o da benim kadar heyecanlıydı sonucu merak ediyordu ne çıkacağını az çok tahmin ediyordum ama gene de insan şu durumda çok stres altında hissediyordu.

" Hadisene kızım ağaç olduk burada " diyerek beni uyardı çetin abim

kafamı kaldırıp abime baktım. Sanki tek stresli olan oydu burada benim geleceğin söz konusuydu. Gözümü kapatıp bildiğim tüm dualari okudum ve sakince entere bastım . Sonuca asla bakmıyordum bakarsam ağlama krizine gidebilirdim.

" Şükür be afferin kız bir haltı becermişsin " dien Baran abimin sesiyle sevinçle gözlerimi açtım.

" Evde 2 hemşire olacak demek bu evin hastası bitmez artık " dedi Barış güldüm teyzemin mesleğini teyzeme olan sevgimden ötürü çok istiyordum ve başarmıştım sevince sandalyeden kalkıp sırayla herkese sarıldım en sonda Barış'a sımsıkı sarıldım kimse çaktırmadan kafama birkaç öpücük koyup kulağıma " harikasın" dedi o kadar duygusal birandı ki. Bu anı ölene denk unutamayacaktım.

□■□■□■□■□■□

Sınav sonuçları açıklanmıştı Ebrar ile aynı üniversiteyi kazanmıştık aşırı mutlu olmuştum sonuçlara ayrı bakmak istemiştik. O bilgisayar mühendisliği kazanmıştı ailesinin mesleğini devam ettirmek istemişti .

Ben Teyzeme ve işine olan hayranlığımdan hemşirelik bölümünü tercih etmiştim.

Yatağımda uzanmıştım ve yarını hayal etmeye başlamıştım. Barış yarın seni kaçırayım falan demiştim nereye gidecektik mesela? O kadar merak ediyordum ki onunla baş başa vakit geçirmek dünyadaki en güzel şeylerden biriydi benim için çünkü sanki o zamanlar duvarlarını yıkıyordu bana karşı onun bana karşı olan duvarlarının yıkılması benim ona olan aşkımı sevgimi daha çok artırıyordu.

Odamın kapısı açılması ile gelen kişiye çevirdim bakışlarımı teyzemdi.

" Teyzesinin çirkin ördeği hadi çay içeceğiz sende gel " dedi

" Teyze kapıyı kapat yanıma gelsene sana birşey anlatacağım " dedim hevesli bir sesle teyzemde benim kadar meraklanarak kapıyı kapatıp oturdu yanıma.

" Barış yarın beni biryere götürecek ama nereye bilmiyorum " dedim gülümseyerek

" gidecek misin?" Dedi o nasıl soruydu tabiki gidecektim

" Evet tabiki " dedim

" Kızım sen ne salak kızsın küçükken çok dayakta yemedin aslında senin bu nöronların neden ölü ki acaba ?" Dedi

Neşe Mahallesi #Wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin