Selam Neşe Mahallesi 💖Bir arkadaşımız parodi hesap açalım dedi yani mesela Leyla Yigit hakkında bir instagram olacak kişisel hesabı ve siz yöneteceksiniz fotoğraflarını paylaşıp sanki o kişiymiş gibi davranacaksınız😍 Çok eğlenceli bence.
Bir arkadaşımız gönüllü olarak açmak istedi kimin ilk hesabı açılsın? 💖
Aranızda parodi hesap açmak isteyen var mı kitap karakterlerimiz için? 💖
İyi okumalar 🌙
Sesler git gide yükselmeye başlıyordu ve Ben çok gerilmiştim. Allahım ne olur şu gece bitsin hemen uyuyalım.
Odamın kapısını açıp Baran abimin odasının kapısına gittim. Derin bir nefes aldım bağırış sesleri git gide artıyordu .
" Sana yazıklar olsun ! Ulan yemin ederim çok sevdim.hayır umut vermesen anlayacağım . " diye bağırdı Ebrar
" Burada konuşulacak konular değil bak beni dinlemiyorsun " dedi Baran abim açıklama yapmaya çalışarak .
" Neyini dinleyeceğim senin ? Beni gönderir göndermez mi gittin kollarına? " diye bağırdı Ebrar ve biran da bir gürültü koptu bir şeyi fırlatmıştı. Korkuyla yerimden sıçradım.
Çetin abimin odasının kapısı açıldı ve kaşları çatık bir şekilde bana baktı .
" Ne oluyor ? " arkadan Emre abim ve Barış çıktı. Barış ne ara gelmişti bizim eve ? Ulan eve giren çıkanı bile takip edemiyorum sevgilim geliyor onu bile göremiyorum.
" Abi, bilmiyorum ben tam , boşverin siz aşağı inin ." Barış'a kaş göz yaptım indirmesi gerekti ama onu anlayamayacak kadar şaşkındı oda.
" Ebrar saçmalıyorsun şuan bağırma bana üstelik ! " dedi
" Sevgilin mi ? Sen ne ahlaksız adamsın ya . Gelip eve sevdiğim var diyince bile inanmadım ben sana ağzından çıktı gene inanmadım." dedi Çetin abim ve Emre abimin kaşları iyice çatıldı.
" Çık şu kapının önünden Leyla " dedi Çetin abim
" Abi ne olur aşağı inin lütfen " dedim
" Ne saklıyorsunuz bizden ? " dedi Emre abim çok gergindim ne yapacağımı bilmiyordum. Kapıyı açıp kesin abimler burada desem daha az mı dikkat çekerdi .
" Ebrar bak pişman olacağın şeyler söylüyorsun . " dedi
" Neyin pişmanlığından bahsediyorsun sen Baran ! Benim seni sevdiğimi bile bile beni öpmedin mi sen beni ?" Dedi gözlerimi kapattım
" Ne öpmesi lan ?" Dedi Çetin abim bağırarak ve beni kapının önünde ittirip içeri daldılar.
" Ne diyor Ebrar ? Ne öpmesi sen mi öptün Ebrar'ı " diye bağırıyordu Çetin abim korkarak odadan içeri girdim .
İkiside şaşkınlıkla Çetin abim , Emre abim ve Barış 'a bakıyordu. Ben umurlarında değildim.
" A-Abi " dedi Ebrar korkuyla
" Sen sus Ebrar ! Ne diyor Ebrar Baran? " dedi
" Evet öptüm " dedi gergin stresli bir şekilde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neşe Mahallesi #Wattys2020
Teen FictionBirgün bana " Benim olmayan ufak kız kardeşimsin " demişti o gün ona ilk defa çok sinirlenmiştim ve kalbine vurup " Ama ben sana aşığım" demiştim 7 yaşında falandım galiba belki daha küçük oda bunu duyup gülmeye başlamıştı. O gülünce ben daha ço...