İlk defa bir erkek karakterin ağzından yazıyorum Neşe mahallesinde umarım güzeldir ...
Yorumlar canlansın çünkü Yiğit erkeği var hani... oendowndke
Çetinin ağzından;
Elimdeki gazetedeki haberlere şöyle bir göz gezdirdim sabah klasiği olarak. Bugün işler çok yoğun olmadığı için daha mıymıntı kahvaltı yapıyordum diğer günlerin aksine.
" Çay " dedim boş bardağa bakarak Leyla'nın bakışları önce yavaşça tavana gitti ve sabır çekip önümden bardağı aldı .
" Abi iki lokma yedirmiyorsun ya ! Git karına yap bunları ben nie uğraşıyorum " die homurdandı onun bu tepkisine kaşlarımı çattım
" Çok boş konuşuyorsun sonra abim sinirli diorsun olur olmadık yerde " dedim sert sesimle
" Yalan söylemiyorum . Hem sen bugün çok oyalanmadın mı evde?" Dedi kuşkuyla
" Ulan işimin patronuyum kaçta gideceğimi size mi soracağım ? " dedim mümkünmüş gibi kaşlarımı daha çok çattım
" Bu Elif abla senin neyini seviyor anlamadım. İki gün bizim evde kalsın bakalım adını anacak mı daha " dedi
" Leyla " dedim
" Aman tamam " dedi mutfağa gitti arkasından hafif güldüm. Dans olayından beri sürekli allahın işi karşılaşıyorduk . Güzel kadındı Elif ama benim hayatım onun hayatıyla benzemezdi . Ben küçük yaşta anasız babasız kalmıştım . Zar zor ite kaka teyzemin zoruyla okumuştum . Sonra da tek derdim ailem olmustu .
Bu evin direği sayılırdım gönül işleri ile de kafamı kalbimi bozmak istemiyordum herşeyden çok kıymetli kız kardeşim vardı, teyzem vardı ana belledigim ve iki aslanlar gibi kardeşim sevda bu yüreğe sıgmazdı.
" içmiyorum keyfim kaçtı. " dedim ve sandalyenin arkasına astıgım ceketi hızlı şekilde omzuma attım . Masadaki tesbihimide alıp odadan çıktım .
" Yemin ederim tek derdiniz beni yormak ! Tek derdiniz bu " die homurdanan Leyla sabah sabah başımı ağrıtmayı başarmıştı ...
" Çıkıyorum ben birşey olursa ararsın Emre yoğun bugün. Baranın okulla ilgili işleri var onları halledecek . Teyzem işte zaten bu akşam yemekler ellerinden " dedim
" Gelirken lahmacun falan alsana bende çorba yaparım benim planım var bugün " dedi tek kaşımı kaldırıp şöyle bir analiz yaptım bu sıralar bir tuhaftı zaten.
" Hayırdır ne planı ? İçecek misiniz gene ayyaş oldun başımıza " dedim
" Seninle bu konuda tartışmak istemiyorum " dedi
" Allah allah laflara bak . Abicim bu sıra çok gözüme batıyorsun umarım olmaması gereken şeyler yoktur " dedim ve konuşmasına müsade bile etmeden çıktım evden . Hızlı adımlarla merdivenlerden inerken bağcıklarını bağlayan Asili gördüm .
" Günaydin " dedim
" Günaydin " dedi oturduğu merdivenden kalkıp bana yol açtı.
" Hayırdır sabah sabah " dedim
" Okulda işlerim var " dedi hafif bir göz ucuyla baktım ve kafamı direk çevirdim oldukça iddialı giyinen biriydi ve benim hiç sevmediğim şeylerdi bunlar . Hiçte umrumda değildi orası ayrı bir konuydu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neşe Mahallesi #Wattys2020
Teen FictionBirgün bana " Benim olmayan ufak kız kardeşimsin " demişti o gün ona ilk defa çok sinirlenmiştim ve kalbine vurup " Ama ben sana aşığım" demiştim 7 yaşında falandım galiba belki daha küçük oda bunu duyup gülmeye başlamıştı. O gülünce ben daha ço...