Selamm💞
Bol yorumlarınızı ve yıldızlarınızı bekliyorum 💞
İyi okumalar 🎉
Bornozuma sarılıp çıktım. Hava yavaş yavaş soğumaya başlamıştı. Üzerimi ince giyinmesem daha iyi olacaktı sanırım . Çok çabuk hasta olma eğilimine sahiptim.
Kendimi aynanın karşısına attım genelde duştan çıktığımda o günüm boşsa ayna karşısında oyalanmayı çok severdim.
Günlerden cumaydı, o mesajı atıp silmem üzerinden tam 2 gün geçmişti evet hemen silmistim daha doğrusu Ebrar silmiş ve bana ne kadar aptal olduğumu söylemişti. Çocuklukmuş yaptığım. Barış ne sildin die sorduğunda ise yanlışlıkla attığını yazmıştı oda okundu yapmıştı . Yarin yemeğe gidecektik ve ben tek bir adım dahi atmamıstım 6 gündür ! Atmayacaktım da o burnu inecekti. Aslında çok egolu kibirli duruyordu öyle olmadığını da biliyordum. Ama kırılmıştım bir kere.
Herşeyden daha çok kırıldığım nokta ise çabalamıyor oluşuydu.
Ebrar da gitmişti dün gece zaten sinirlerim daha çok bozulmuştu .
Elif ablalarda kaldığımız gece harika geçmişti cidden çok güzeldi umarım Elif abla sürekli izin alabilirdi . Haftaya da bizde toplanmak için sözleşmiştik aslında onlar üç erkekli eve gelmek pek istemiyordu ne kadar abilerim asla öyle kötü şeyler yapacak insanlar olmasalar da laf söz olur korkusu vardı onlar da . Bende olduğu gibi ama onunda planını yapmıştık Ebrarlarda kalıyoruz gibi gösterecektik. Aslında gerçekten orada kalabilirdik ama abimel Elif abla ne kadar karşılaşırsa kâr die düşünmüş olabiliriz Ebrarla.
" Leyla , hemen aşağı gel " die bögüren abimin sesi kulaklarıma ulaştı ne olmuştu şimdi birden de sinirlenmişti. Telaşla hemen giyinmek için dolabımı açtım ve birşeyler bulup giyindim.
Hızlı adımlarla odamdan çıkıp merdivenlerden indiğimde mutfak sandalyesinde oturan abimi beklemiyordum .
" Saçlarını neden kurutmadın ! Hasta mı olmak istiyorsun sen ?" Die bağırdı
Abime ne olmuştu? Daha sabah pamuk gibiydi gayet sakindi oysaki .
" Abi , bağırınca telaşlanıp indim senin neyin var ?" dedim sinirli olduğu her halinden belliydi .
" Neyim olacak hiçbirseyim yok şu borcamı yıka " dedi eliyle işaret ederek .
Borcam mı ? Nereden çıkmıştı bu borcam şimdi. Leylacim sen böyle herşeyi sorgulayacak mısın gün boyu hayır ben sıkıldım çünkü. İç sesimin zekice lafına kulak verdim .
" İlk defa mı görüyorsun Leyla yıkasana " dedi telaşla poşetteki borcamı çıkardım içinde sarma kalıntıları vardı.
" Sarma mı ? Ne alaka ya kim verdi sana bunu " dedim merakla sonra aklıma Elif ablanın yapmış olabileceği geldi abime sarma sözü vermişti sonuçta . Vayy çakma gelin adayına bak sen .
" Ayy ne kadar sözünün eri hemen yapmış getirmiş mi ?" Dedim neşeyle ve prili süngere döküp yıkamaya başladım .
" Leyla , sadece yıka " dedi
" Pek iyi geçmedi galiba sarma buluşması " dedim cevap vermeden mutfaktan kalkıp gitti .
Cebimde titreyen telefona baktım. Barış arıyordu hemen meşgule attım. Abimin gözüne batmak istemiyordum ıslak elimi silip gelen mesaja baktım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neşe Mahallesi #Wattys2020
Teen FictionBirgün bana " Benim olmayan ufak kız kardeşimsin " demişti o gün ona ilk defa çok sinirlenmiştim ve kalbine vurup " Ama ben sana aşığım" demiştim 7 yaşında falandım galiba belki daha küçük oda bunu duyup gülmeye başlamıştı. O gülünce ben daha ço...