32.İhanet

7.5K 317 155
                                    


Selaaamm 💞

Öncelikle  sizden birşey rica edeceğim aranızda tanıtım videosu hazırlamaya yardım edebilecek birisi var mı ?

2. Olarak Elif ve Çetin için bölüm isteyenler şimdi  bu bölüm +300 yorum  olursa en kısa sürede atacagım 💞

İyi okumalar 💞

Elimde patates salatası tabağını orta
sehpanın üzerine   sıkıştırmaya çalışıyordum.

" Kanka dikkat et dökülmesin " diyen Ebrar'a baktım elindeki kurabiye tabağını aralara sokmaya çalışıyordu oda benim gibi.

" Sevda teyze,  biraz abartmış olabilir miyiz acaba?  " dedim Sevda Teyzeden önce  terliklerinin sesi kulağıma  ulaştı ardından kendisi şöyle salona sonra masaya  göz gezdirip.

" Yer kalmamış ayol ! Ama görecek o hayriye cadısı bir havalar bir havalar aman beceriksiz ! Sofra nasıl olur görsün  " dedi Ebrar  ile birbirimize bakıp gülmeye başladık. Bizim elimizdeki tabakları alıp sanki bu iş için doğmuş gibi profesyonel şekilde masaya sığdırdı .

" Alemsin Sevda Teyze aman boşver " dedi

" Yavrum bugün kuduracak o ! Ay birde kızını oğluma yamamaya çalışıyor ben Hayriye cadısının kızını gelin die alır  mıyım  bu eve ? " dedi sinirle kaşlarım çatıldı.

" Buket mi ? Barış... abiye gelin olacakmış hahahaha " dedim salak salak gülerek Ebrar bana malsın dercesine bakıp .

Beni bozmamak adına oda güldü .

" Aynen yavrum. Abin bakar mı ona ?" dedi Abim değil o benim demek yerine .

" Bakmaz tabik ,neyse Sevda teyze biz giyinelim Barış abinin odasında boşuna sende hiç sinirlenme . "  dedim

Sabah tayt tişört giyip gelmiştik pek özenmeden ve kokuşmuştuk yemek temizlik  derken.  Yanımıza aldığımız kıyafetleri giymek için  Barış'ın odasına girdik.

" Leyla , gidip Sevda teyzeye sevgili olduğunuzu söyle istersen daha az belli edersin valla bak ! Kadın her abin dediğinde öldürecek gibi bakıyorsun kadına kızım manyak mısın  ?" Dedim

" Sen sus tuvalet fantezicisi " dedim onu dalgaya alarak. şuan bunun rezilligini düşünmek istemiyordum.

"  Mutfak fantezilerinden öğrendim birşeyler işte  " dedi oda ima ile salak! Bir kere biz öpüşmemiştik öpüşsek haberim olurdu. Olurdu yani ! Öpüşebilirdik. Yuh sen kudurdun iyice Leyla !

" Hıı salak" dedim ve ona aldanmadan tişörtü çıkarttım ve askıdaki elbisemi üzerime geçirdim ardından taytımı çıkardım .  Yazlık cıvıl cıvıl dizlerimin altında bir elbise giymiştik dün gece yıkadığım saçlarımı açıp ellerimle tarayıp  hoş bir   topuz yaptım . 

Ebrar da   dizlerinin hafif üzerinde bir elbise onun üzerine bir yazlık gömlek giymişti. Saçlarını da at kuyruğu yapmıştı . 

" Kanka gel şu aynadan fotoğraf çekinelim  " dedi Barışın her zaman hayran olduğum  aynasının karşısına geçerek çekindik. Geçen sene gelmişti  bu odaya ayna hediyeydi. Yengesi ve abisi almıştı ona. İnsan hediye neden böyle ayna alır bilmiyordum ama alınmıştı .

Neşe Mahallesi #Wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin