100 bin 🔥
ASLA SON OLMASIN ...🎉
Bugüne kadar beni yanlız bırakmayıp, her daim omzum da eli olan okuyucularım yani aile üyelerim Neşe mahallesinin neşesinin bitmemesi sizler sayesinde . Çok duygulandım.
24.03.2020 günü uzun zamandır yazmak istediğin ama bir türlü cesaret edip yazamadığım kitabımı yazmamın ilk günü.
Sizlerle 25.03.2020 günü kavuştuk 💖
Hızlı ve ani verdiğim bir karardı Neşe mahallesini yazmak ama iyiki yazmış sizin gibi harika insanları tanımışım.💖
Hiç 400 yorum olmamış Neşe mahallesi bugünün şerefine yapar mıyız?
İyi okumalar 💖
" Ben doğru anladım değil mi ? Evlenmek istedin ve evlendin öyle mi ?" dedi Çetin abim bağırarak oturduğum yere iyice sindim . Barış, fark ettirmeden beni sakinleştirmek için belimi okşuyordu ama rahatlayamıyordum. Çünkü Çetin abimin adeta gözü dönmüştü .
" Evet ! Bana bağırıp durma karım korkuyor. " dedi Deniz dediği kıza baktım kafasını eğmiş, gözlerini kapatmıştı . Karısı korkuyormuş ... ailesine tanıştırma gereği bile duymadığı karısı. Haspam !
" Teyzem annem yavrum ! Sen beni öldürmek mi istiyorsun? Evlenmek istedim evlendim ne demek ? Böyle bir evlenme şekli mi olur ? " dedi Teyzem kolanyayı biraz daha eline dökmüş ve boynuna falan sürmüştü.
" Anlatıyorum, anlamak istemiyorsunuz çok seviyoruz birbirimizi evlenelim dedik."
" Yemin ediyorum elimde kalacak bu çocuk " dedi abim sinirle yan tarafındaki sandalyeye tekme attı ve sandalye sertçe yere düştü.
" Çetin lütfen sakin ol ." dedi Elif abla ve oturduğu yerden kalkıp abimin karşısına geçip kolunu tuttu. Abimin evliliğine mi bu temaslara mı şaşırsaydım bilmiyorum.
"Elif bırak allah aşkına ya ! Duymuyor musun neler diyor almış gelmiş bir kızı evlendim diye . Daha önce kızın ismini bile duymadım ben." dedi
" Tamam anlıyorum ama sakinleş. Gel balkona çıkalım." dedi ve abimi alıp çıkardı .
" Susayım susayım diyorum ama abim haklı sen napıyorsun ? "dedi Baran abim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neşe Mahallesi #Wattys2020
Teen FictionBirgün bana " Benim olmayan ufak kız kardeşimsin " demişti o gün ona ilk defa çok sinirlenmiştim ve kalbine vurup " Ama ben sana aşığım" demiştim 7 yaşında falandım galiba belki daha küçük oda bunu duyup gülmeye başlamıştı. O gülünce ben daha ço...