7.Korkutan yakınlık

13.7K 463 238
                                    





    Ateş ediyorsunuz bebeklerimmmm😻 nasıllar ama

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ateş ediyorsunuz bebeklerimmmm😻 nasıllar ama

Yıldız ve yorumları unutmayın 🦄

İyi okumalar

Kafamı duvara yasladım ve gözlerimi yumdum . Markete gidecektik Ebrar ile akşama tatlı yapalım die düşünmüştük ama Ebrar hanım asla 1 saaten önce hazırlanamazdı buda beni çıldırtıyordu !

" Yavrum, ayakta uyuyorsun" dien sese döndüm Sevda teyze Barış 'ın annesiydi yani .

" Biraz yorgunum sevda teyze dün geç yattım erken uyandım ." Dedim elindeki ağır poşetlere baktım .

" Hayırdır sen neden bu kadar şeyi tek taşıyorsun." Dedim

" Sorma kızım , görümcemin fışkı yemesi akşama sizdeyiz dedi ben o kadar işi nasıl yapıcam hiç bilmiyorum birde çok titiz haspam , evi temizlemem , yemek yapmam lazım " dedi

" Ben sana yardıma geleyim Sevda teyzecim " dedim evde su almaya üşenen kıza bakın hele! Temizlik için gelecekteki kaynanasına yardıma gidiyor..

" yok kızım sen yorgunsun zaten " dedi

" Olur mu öyle sevda teyzecim ben gelirim " dedim ve oturduğum yerden kalktım elindeki poşetlerin hemen birazinı aldım.

" Çok sağol kuzum benim senin gibi kız lazımdı bana allah 2 oğul verdi işte " dedi güldüm

" nasip sevda teyzecim " dedim ve yürümeye başladık

" Diğer gelinim çok iyi senden iyi olmasın kızım gibi şu Barış için de güzel bır kız bulsam çok iyi olacak senin gibi ay parçası bir gelin lazım bana " dedi utançtan kırmızının tüm tonlarını yüzümde taşıdığıma emindim . Ben sana gelin olurum diyemedim , gülümsemeyle yetindim sadece .

■□■□■□■□■

Vilada kovasını alıp banyoda su doldurmaya başlamıştım. Sevda teyze yemekleri yapacak bende evi temizleyecektim evi temizlemeyi ben teklif etmiştim sonuçta onun çok güzel bir el lezzeti vardı ben yapsam direk anlaşılırdı. Salonu güzelce süpürmüş tozunu almıştım simdi de viladalayacaktım.

Dolan villada kovasına hangi detarjanı bulduysam doldurmuştum .Aynada ki yansımama baktım veren temizlik için kifayet alma sansım olmadığı için askılı şortly bir takım vermişti bana Sevda teyze gelininmis. Gelini ayça abla giyinmeyi çok seven kokoş biriydi aşırı ama nerede ne giyinmesini de bilirdi bu asla böyle herkesin içinde giymezdi. Büyük ihtimal geceleri giyiyordu ben öyle umuyordum sevda teyze eve kimse gelmez al rahat giy bunu demişti ve vermişti. Umarım gelmezdi de yoksa utanç krizine girerdim.

Neşe Mahallesi #Wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin