İyi okumalar ♡
Yorum ve yıldızları unutmayalım 🦄 Öptüm sizi 😘
" Bak sakin ol tamam mı ? " dedi Ebrar iyice korkmaya başlamıştım sabah evden herkes gittiğinde bize gelmişti ve yaklaşık 15 dakikadır ağzında birşeyler geveliyordu.
" Ebrar anlat hadi " dedim sabırsız bir şekilde
" Biz öpüştük " dedi elleriyle suratını kapatarak
" kimle ? " dedim şokla
" kimle olabilir acaba Baran ile " dedi şokum daha çok artmıştı.
" Neeeeeeeeeeee" die çığlığı bastım
" Kulağımın zarı patladı ama sana feda olsun " dedi
" Ne demek öpüştük siz şimdi sevgili misiniz ?" Dedim.
" Hayır " dedi üzgün bir ses tonuyla
" öpüştünüz ama " dedim
Bana dün abimin onların kapısına dayanmasından itibaren öpüşme evresine kadar herşeyi duraksamadan anlattı " SONRA NEOLDU NE DEDİ ?" Dedim heyacanli bir şekilde cidden çok şaşırmıştım.
" Özür diledi yapmaması gerektiğini biranda olduğunu söyledi 'unut bunları ' dedi ve beni bırakıp gitti . Saatlerce ağladım biliyor musun bu değildi hayallerim Leyla ! Pisman olması degildi beni öptüğü için. Bok gibi hissettim kendimi ilk öpücüğüm sevdiğim adamla oldu evet ama pişman oldu bu çok kötü " dedi ve gozlerinden göz yaşları akmaya başladı direk sarıldım. AH abi Ah! Böyle ağlatılır mı bu kız..
" Ağlama kuzum eminim çok pişman olacak seninle o an sevgili olmadığı için " kurduğum cümlenin mantıksızlığını es geçtim ve ağlaması daha şiddetlendi Ebrar'ın
" İyi tarafından bak artık seni kardeşi olarak gördüğünü savunamaz " dedim kafasını kaldırdı kızarmış gözlerine baktım " Doğru, Leyla göreceksin beni öyle bir sevecekki herkes hayran kalacak " dedi amin dedim . Abim'in onu sevmesini çok istiyordum abime en çok yakışacak kişi oydu çünkü.
□■□■□■□
"Tuzu uzatsana Leyla " dien Baran abime baktım ve gözlerimi devirdim aşırı sinirliydim ona " yo uzatmıyorum " dedim ve önümdeki pilavdan bir kaşık daha aldım
" O nedenmiş " dedi
" Sen daha iyi bilirsin !" Dedim yaptığım imayı anlamış olacak ki direk tuzu kendi aldı dememden korkmuştu . Çetin abim ve Emra abim şüphe ile ikimize baktı.
" Neyiniz var sizin ? " dedi Emre abim
" birşeyimiz yok , Teyzem'i almaya ben giderim " dedi lafı değiştirerek teyzem bir arkadaşının yerine birkaç saat daha çalışıyordu bugün normalde 7 gibi evde olması gerekti ama 11 de çıkacaktı hastaneden .
" Teyzemin arabasının işlerini de biran önce halletmek gerek " Dedi çetin abim bu sohbet ilgimi çekmediği icin bitmiş olan tabağımı alıp masadan kalktım " Afiyet olsun ben uyuyorum " dedim ve tabağı makineye bırakıp odama çıktım.
Bugün Barış'ı görmemiştim ve aşırı özlemiştim . Hem nasıl özlemezdim ki ? Insan sevdiğini hep özlerdi öyle değil mi ?
gelen mesaj bildirimi ile masamdaki telefonu aldım.
Neşe mahallesi :
Sinan: Bu haftasonu kesin gidiyoruz dimi ? ( dün gece konuşulmuştu grupta ve herkes kabul etmişti )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neşe Mahallesi #Wattys2020
Teen FictionBirgün bana " Benim olmayan ufak kız kardeşimsin " demişti o gün ona ilk defa çok sinirlenmiştim ve kalbine vurup " Ama ben sana aşığım" demiştim 7 yaşında falandım galiba belki daha küçük oda bunu duyup gülmeye başlamıştı. O gülünce ben daha ço...