5.Kararsızlık

13.8K 467 331
                                    

Nasılmış benim  güzel bebeklerimm😍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nasılmış benim  güzel bebeklerimm😍

İyi okumlar♡

Limonatamdan bir yudum daha aldım grupça kafeye gelmiştik.

Sinan ,Ece, Ali ,ben , Ebrar ve tabiki baş belası  Ata.

"Okulların açılmasına az kaldı " dedi huysuz bir şekilde Ece

" of tüm kızlar bana aşık asıl ben açılmasın die dua etmeliyim benim gibi erkeğin peşini bırakmıyorlar harika olmak çok zor " dedi hepimiz gözümüzü devirdik

" harika mi sen mi ?" Dedim

" Yani dediğim herşeye katılıyorsun ?" Dedi anırarak gülerek

" Of ata şu limonatayı höpürdetme ya vallahi yapıştırcam şimdi  " dedi Ebrar bugün oldukça agresifti sabah evden çıkmadan Baran abimle atışmıştı onların bu haline oldukça alışmışıldık şeylerdi .

"Yaz bitmeden bir denize falan gidelim " dedi Sinan  konuyu dağıtarak

" Biliyorsunuz karasuda yazlığımız var oraya bir haftasonu gidebiliriz ." Dedi çok güzel konuşuyorlardı ama abilerim olduğunu herr seferinde unutup böyle güzel  teklifler yapıyorlardı.

" Abimler göndermez " Dedim tuğbada bana katıldı Fatih  abiyle kardeşlerdi ve abilerimden hiçbir farkı yoktu .

" Benim annemin huysuzlugunu bilmeyen yok zaten mahallede " dedi Ece

"  Bu ata kardeşiniz olmasa siz bir hiçsiniz neyse ben planı yaptım gruba yazıyorsun Sinan bizim karasudaki yazlığa gidelim falan die eminim reddetmezler hem abileriniz gelir hem siz ,daha eğlenceli olur hemde " dedi ve hömürdete hömürdete içmeye devam etti limonatasını.

"   Tamam o zaman akşam yazarsınız gruba " dedim  ve devam ettim " Abimler konuşurken duydum şu cengiz denen çocuk hapisten çıkmış " dedim 

" Ne demek çıkmış!  " dedi Ali sinirle

" Ne bileyim ben öyle duydum çok detay bilmiyorum " dedim erkekler kendi aralarında bir bakışma yaşadı ve sesizleştiler.

" Biz neden bu cengiz olayını bilmiyoruz ? " dedim sinirli bir ses tonu ile .

"Abilerine sor " dedi Ali

" Abilerim anlatsa neden sorayım size ! Bizden birşey saklıyorsunuz sürekli " dedim masaya bardağı sertçe bırakarak

" Sende saklıyorsun" dedi Ali tek kaşını alayla havaya kaldırarak şuan o kaşına bıçak saplamak elbet istemiyordum (!) Üstelik ben neyi saklıyordum ki ? Barış dışında herşeyi diordum .

" O nedemek bizden ne saklıyor Leyla ?" Dedi Ece

" Birşey sakladığım falan  yok ! Ali varsa da ağzını kapalı tut yoksa kötü şeyler olur " dedim ve cebimden yirmi lirayı masaya koyup hızla kalktım .

Neşe Mahallesi #Wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin