8.İlk buluşma

13.4K 432 161
                                    


İyi okumalar bebeklerimmm🦄

Yorum ve yıldızları unutmayalım.

Perdenin arasından gelen yakıcı güneş ışıkları ile gözlerimi yeni birgün'e açtım . Komidindeki telefonumu aldım dün gece ağlayarak uyuya kaldığım için hâlâ gözlerim ağrıyordu.

Barış mesaj atmıştı gece 03.17 de ve ben sabah 10 da görüyordum. Keşke sesini açık bıraksaydım o zaman cevap verirdim . Fazla oyalanmadan mesaja girdim.

" 10.30 da seni parkın önünden alıcam, yapılması gereken bir kahvaltı var ." Telaşla saate baktım 28 dakika içinde hazırlanıp oraya gidecektim ohaaa! Hemen telaşla yataktan kalktım. Bugün çok güzel geçmeliydi.

Hemen aynanın karşısına geçtim yüzüm bok gibi görünüyordu saçım iyi durumdaydı düzleştirirsem daha iyi olurdu ! Bugün biraz iddialı giyinecektim. Koşarak banyoya gidip işlerimi halletmem gerekti .

( saç rengi ve askılı bu değil ama diğerleri aynı )

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


( saç rengi ve askılı bu değil ama diğerleri aynı )

Rujumu sürerken aynadaki yansımama baktım bence 10 numara görünüyordum . Beyaz bir askılı giymistim saçlarımı açık bırakacağım için çok dikkat çekmeyecektim. Altıma yırtık biraz bol pantolon giymiştim siyah çantama lazım olan şeyleri doldurup geçen gün pazardan aldığım ama asla pazar malı gibi görünmeyen gözlükleri taktım .

" Kızım bal gibi kızsın maşallah ne güzel oldun tütütü maşallah vallahi " dedim ve aynadaki yansımama övgüler yağdırmaya son verdim koşarak evden çıktım. Merdivenlerden inip Ebrarların kapısını alacaklı gibi çalmaya başladım kapıyı açan Ebrarin gözlerinden adeta uyku akıyordu beni süzdü.

" Aşırı güzel olmuşsun " dedi ve yanağıma öpücük kondurdu

" Olmuş mu kanki cidden bu bizim ilk baş başa kahvaltımız çok heyacanlıyım umarım yakalanmam " dedim

" kötüyü getirme aklına bol şans " dedi sarıldım sımsıkı dün gecenin yerini güzel anılar alsın istiyordum.

Abilerim gelmeden umarım eve gelebilirdim!

■□■□■□■□

Köşede duran arabasına baktım gelmişti kalbim o kadar hızlı atıyordu ki ...

Sakin ol Leyla sonuçta onu ilk görüşün değil dimi ? Evet ilk görüşüm değil . Sakın kendini ona kaptırma o herşeye cevap yetiştiren çenen bu adama susmasın okey mi ?

Yavaş adımlarla arabaya yürümeye başladım etrafıda kolaçan ediyordum ama şükür temizdi !

Arabanın kapısını açıp ön koltuğa bindim. Çok yakışıklı olmuştu şerefsiz evladı !

"Nasılsın? " dedi bana nasılsın dedi aptallık yapma Leyla daha 5 dakika önce dedim sana bunu .

"İyi , sen ?" Dedim arabayı çalıştırıp sürmeye başladı

Neşe Mahallesi #Wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin