21. Ağustos

9.5K 370 127
                                    


" Bölüme yorum yapılamıyormuş arkadaşlar bir dener misiniz? "

Selam beybiler 💞

Ben sahura doğru şöyle bir bölüm  atayım dedim iyi yapmış mıyım?  Yaptım yaptım bu bölüm bir dönüm noktası olacak şimdiden söyleyim.

Herşey yeni başlıyor 💞

Güzel yorumlarınızı ve yıldızları lütfen unutmayalım daha çok hevesleniyorum çünkü ..

İyi okumalar ❤💞

Bazen insan yok olmak istiyor. Kendini yaşadığın hayattan tamamen koparmak istiyorsun. O isteklerimden birini yaşıyordum şuan . Kokusu beni sarhoş ederken zihnimin bulandıgını hissediyorum.  Bazen gerçekten tam bir saf aşık oluveriyordum. Çok zeki uyanık cingöz bir kız olmama rağmen ne zaman konu Barış Sancar olsa bende ipler kopuyordu.

Çenesi kafamın üzerindeydi bense tam kalp atışlarıyla beraberdim . Hayal kurduğum bunca şeyin bugün yaşanması benim için çok özel bir gün  olmasına sebeb olacaktı bugünün .

25 Ağustos bu tarih miladımız olacaktı sanki.

" Senin bu ani  çıkışlarını  napacagız " dedi fısıldayarak

" Napalım " dedim derin bir nefes alarak .

Hafifçe beni kendinden uzaklaştırdı, yüzümü avuçlari arasına aldı bir kere daha aramızdaki boy farkına lanet ettim . Şuan şu ortamda ben taburenin falan üstüne çıkabilir miyim desem çok mu rezil olurdum acaba? 

" Leyla, ben yeterince agresif bir insanım sende böyle olursan biz bu yolları aşamayız." dedi o kendi dilinde bana seni seviyorum falan diordu galiba yani en azından ben öyle anlamıştım durmak bilmeden atan kalbim ağzımdan yere düşecekti  sanki .

" Ben sakin biriyim " dedim ortamı yumuşatmaya çalışarak  kıkırdadım.

" Öyle mi ? Ben hiç denk gelemedim o sakin anlarına. " dedi alayla

" O senin problemin denk gelmeye çalış o zaman " dedim özgüvenli bir sesle o kadar açık net konuşuyordum ki hem utanıyor hemde helal kız Leyla sonunda birkaç birşey diyebildin diyerek kendimi tebrik ediyordum.

Aklımda şuan tek soru vardı neydik biz  ? Flört falan mı yok artık çocuk muyuz die düşündüm peki sevgili?  Öyle birşey de demiyordu . 

Saatlerdir aklıma gelmeyen abilerim biranda aklıma geldi saat şuan kaçtı ?

" Saat kaç " dedim kolundaki saate bakıp " 19.20" dedi

" Ne sen şaka mı yapıyorsun ?  Kaç saatir burada mıyız abimler meraktan çatlamıştır telefonda arabada kaldı zaten ! Allah kahretsin " dedim

" Biraz  önceki cesur kıza neoldu? " dedi

" O kızın üç abisi olduğu aklına gelmiş olabilir mi acaba? " dedim aynı anda güldük.

Neşe Mahallesi #Wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin