uselesspeople Harika kapak tasarımın için teşekkür ederim emeğine sağlık 🕊
İyi okumalar😻
Sinirle kaşlarımı çattım , bu çocuk nereden çıkmıştı şimdi ? Onu birkaç kez daha görmüştüm ama hiç konuşma fırsatım olmamıştı daha doğrusu abilerim önüme geçmişti. Muhatap bile olmama istememişlerdi.
" Leyla, ne güzel tesadüf seni burada görmek " kaşlarım mümkünmüş gibi daha çok çatıldı. Neresi güzel bir tesadüftü ki bunun ?
" SENİ ÖLDÜRÜRÜM LAN AĞZINA ALAMAZSİN LEYLAYI " dedi Barış oturduğu yerden firlayarak onun bu tepkisine mutlu olmuş olsam da şimdi bunu belli edebileceğim bir ortam yoktu .
" Ne istiyorsun şerefsiz " dedi Çetin abim omuzundan iterek onu
" Aaa ne bu agresif tavırlar " dedi alaylı ses tonuyla aslında dıştan bakınca hiç düşman olunacak bir tipi yoktu gayet cool efendi tipi vardı . EVET LEYLA ŞUAN ADAMİN TİPİ CİDDEN ÇOK ÖNEMLİ!
" Başlatma lan agresif tavrına seni buraya gömmeden siktir git " dedi Baran abim
" Ama ben Leyla ile tanışmadım " dedi bana bakıp gülümseyerek
" BAK HÂLÂ LEYLA DİYOR CANINA MI SUSADIN SEN ?" die bağırdı Emre abim ve yumruğu suratına çaktı hemen Emre abimin önüne doğru koştum " Abi dur bak burası cok kalabalık lütfen " dedim
" Çık abinin önünden " diye bağırdı Çetin abim , şuan onu durdurması gerekmez miydi? Abimlerin her işi yumruk yoluyla halletmeye çalışması aşırı sinirimi bozuyordu.
" Cesaretini sevdim Leyla seninle görüşücez" dedi başka birşey demeden ilerlemeye başladı. Cengiz sen ölmeyi bayılmak sanıyorsun galiba ! Emre abim ile göz göze geldiğimde yer yarılsa içine girsem dedim abilerimle büyük bir tartışma beni bekliyordu .Ha tabi birde Barış Sancar ile!
□■□■□■□■□■□
Yolda uzun uzun tartışmalar yaşanmış ve ben Ebrarlarda kalacağımı söylemiştim ! Çok sinirliydim herşeye kızıyorlardı çok agresif davranıyorlardı allah korusun onlara birşey olsa beni o kadar mücadeleden uzak hasas yetiştirmeye çalışmalardı ki napacaktım bilmiyorum . Ebrar'ın kedili pijamasını giyip yatağa uzandım oda çilekli bir pijama takımı giymişti.
" Ben bu abimleri asla anlamıyorum "dedim sinirle elimdeki telefonumu döndürerek
" Bu cengiz olayını öğrenmemiz gerek ." dedi Ebrar
" Evet haklısın, devlet meselesi oldu bu çocuk " aşırı sinir bozucu bir hâl almaya başlamıştı.
" Aslında bu işi sen öğrenebilirsin ?" Dedi kaşlarımı kaldırdım " Ben mi ?" Dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neşe Mahallesi #Wattys2020
Teen FictionBirgün bana " Benim olmayan ufak kız kardeşimsin " demişti o gün ona ilk defa çok sinirlenmiştim ve kalbine vurup " Ama ben sana aşığım" demiştim 7 yaşında falandım galiba belki daha küçük oda bunu duyup gülmeye başlamıştı. O gülünce ben daha ço...