39. Galata

6.5K 343 296
                                    

Yazarken çok emek verdiğim ve gerçekten uğraştığım bir bölüm oldu . Elbette diğer bölümlere de özeniyorum ama  buna biraz daha fazla özendim.

Lütfen Yorum ve yıldızları verelim. Benim bu kitaptan hiç gelirim yok yani yazıyorum çünkü mutlu oluyorum ve benim mutluluğuma etki eden yorumlarınız !

İyi okumalar ❤

Ömrümde ne zaman böyle ateş parçası birşey olmuştum hatırlamıyordum bile çünkü hiç olmamıştım...

İlk defa aşırı güzel hatta çekici olmuştum evet evet kesinlikle çekici . kendi kendime bayılmış olabilirdim.

Lila saten dizlerimin hemen altına kalem bir elbise giymiş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lila saten dizlerimin hemen altına kalem bir elbise giymiş . Siyah bir kemer takmıştım ayakkabı olarakta sivri topuk, iplerle bileğimin hemen üstünü saran elbisenin altına cuk die oturan bir ayakkabı tercih etmiştim. Saçlarımı düzleştirmiştim hafif sade bir makyaj yapmıştım . Minik birde kolye takmıştım.

Kesinlikle aşırı güzel görünüyordum.Hayatımın en iyi kombinini bugün giymiş olabilirdim abimler evde olmadığı için kendimi bugün oldukça şanslı hissediyordum . Eve girerken de ceket giyecektim zaten boyu uzun olduğu için elbisenin hiçbirşey anlamadan geceyi sorunsuz bitirecektim. Zekice planım için kendimi tebrik ettim. Maşallah maşallah. 

Kendime yaklaşık 5 dakika süren bir övgü yağmuruna tutmuştum.

Makyaj masamın üstünden parfümümü alıp önce boynuma sonra vücuduma sıktım.

Madde 1 : Güzel koku her zaman bir insanı 858494 adım öne geçirebilir.

Boy aynamda fotoğraf çekip Ciğeri yanıklar grubuna attım .  KUDURSUNLAR !

Saat 19.00 da aşağıda ol demişti ve saat 19.15 olmuştu tam 8 mesaj atmış ve en sonunda iniyorum yazmıştım. Ona çektirecegim en ufak şeylerden biriydi bu yani öyle tahmin ediyordum.

Yapabilirdim! Yumuşamayacaktım.  Yaparsın sen Leyla aslansın kaplansın harikasın.

Yatağın üzerinde duran deri ceketimi alıp. Odamdan çıkıp merdivenlerden indim mutfak kapısında bana hayran hayran bakan teyzeme gülümsedim. Teyzem böyle bakıyorsa Barış kim bilir nasıl bakacaktı.

" Rabbim kem gözlerden korusun harika görünüyorsun kız ! Eee teyzen kim ?" Dedi böbürlenerek ama ben seni yerim yer ! Sen beni böyle hep öv teyzem .

" Bende beğendim valla . Çok heyecanlıyım."

Mütevazilikte Leyla Yigit gibi olun !

" Aman dikkatli in,  bu boyun kadar topuklularla yuvarlanıp gitme ay aman allah korusun ." dedi kıkırdadım alt tarafı ölürdüm ama önce Barış'ın beni görmesi gerekiyordu . 

Neşe Mahallesi #Wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin