38. Can Yücel

6.4K 314 187
                                    

80 Bin olduk 🎉 Her daim varlığınızı hissettirdiğiniz için teşekkür ederim .

Gizli Neşe mahallesi komşuları size de teşekkürler sizde belli  edin kendinizi ama 💞

İyi okumalar 💞

Teyzem çayları koyarken kaş göz yapıyordum sürekli bugün ki yemeği hatırlatması gerekiyordu abimlere . Çıkarken aman sen nereye gidiyorsun vay efendim sen napıyosun vay efendim ben göndereceğim dedim mi die homurdanıp duracaktı. Teyzem  çayları koyunca yemeği yemeye başladık. Ağzıma bir zeytin attıp hafifçe teyzemin ayağına vurdum .

" Sen kıyafetini ayarladın mı Leyla ?  Ayy şu geçen gün alışverişe gidince aldığın elbiseyi giy bayıldım ona ben ."  dedi

" Evet bende onu çok sevdim Teyzoş, onu giyeceğim zaten. " dedim

" Ne yemeği ? " dedi Çetin abim kaşlarını çatarak al işte başlıyoruz .

" Ne yemeği olacak . Barış'ın  iş yemeği  ."  dedi

" Bu konuda fikrimi söylemiştim  ." dedi Teyzem derin bir nefes alıp elindeki çatalı bırakıp .

" Kardeşiniz olduğu için,  sahiplenmenizi anlıyorum iyiliğini istiyordurlar diyorum ama o bir genç kız . Özgür, abilerinin olması onun hayatına karşılacagı anlamına gelmez . Ben size ne zaman oraya buraya gidemezsiniz dedim hiçbir zaman . " dedi Teyzem

" Teyze, dışarıdan nasıl gözüküyor bilmiyorum ama biz yobaz insanlar değiliz pat küt insan hiç değiliz!  Aç azıcık haberlere bak milletin amcası,dayısı bile  arsız köpeklik yapıyor. Ben kardeşimi sınırlandırıyorsam onun iyiliği içindir. Eğer kötü bir abi olsaydım böyle olmazdım emin olun.  Ben ne zaman gidip Leyla'nın canını  yakacak  birşey yaptım . Ben onun ayağının altına hayatımı serdim. " dedi konuşurken gözlerimin dolması normal miydi  ? Kalbim titremişti.

" Teyze, onun kıyafetine karışıyor olmamız yada hayatına giren erkeklere karışıyor olduğumuz onu ezdiğimiz rencide ettiğimiz anlamına gelmez. Kadınların baş tacı olduğunu biz zaten biliyoruz şükür . Elbet birgün hayatına birini de alacak boynumuz kıldan ince ama şuan 18 yaşında  olan bir kızdan bahsediyoruz . 18 yaş o filmlerdeki gibi abartılacak bir yaş değil, kıyafet konusunda da açık saçık giyinmesinden hoşlanmıyoruz abileri  olarak ama gene de ona saygı duymaya çalışıyoruz . " dedi Baran abim  bugün birlik olup yargı dağıtacaklardı galiba. konu yemekten  buraya nasıl gelmişti hiç anlamadım.  Demek ki birikmiş  ve konuşmak istemişlerdi.

" İğrenç bir zihniyetin hakim olduğu bir toplumda yaşıyoruz . Kısa etek giydi o yüzden tecavüzü  hak etti diyen insanlar var siz bunları görmüyor musunuz duymuyor musunuz ? Böyle kafa yapısına sahip insanlarla aynı havayı solmak bile iğrenç. Ama varlar işte kökleri kurumuyor ki. Bunları görüp  duyarken biz nasıl kafasına buyruk yaşamasına yön verelim. Biraz daha büyüsün hayat onun zaten ."  dedi Emre abim de.

" Yemeğe gitsin ama bir daha rica ediyorum böyle şeylerle gelmeyin . Barış 'a güvenmiyor değiliz evimize alıyoruz adamı güvenmesek evimize mi alırız ama hoş değil.  " dedi Çetin abim

Tüm dediklerinde haklılardı.  Dünya o kadar kötü bir hale geliyordu.

" Sizin de baktığınız yer doğru  elbet ama biraz daha  genişletmeniz lazım kuralları . " dedi Teyzem

" Teyze, sanki kıza nefes aldırmıyoruz gibi davranma arkadaşlarında kalmasına  izin vermiyoruz , çok açık giydirmiyoruz , erkek arkadaşlarına karışıyoruz  die kızı eziyor muyuz ? Bu ne saçmalık  ben Baranı  da    her zaman alır karşıma uyarırım yapmaması gereken şeyler için." dedi Çetin abim

Neşe Mahallesi #Wattys2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin