Bölüm şarkısı: Seether - BrokenBölüm ithafı: Crnuryzr
Keyifli okumalar 🌸
"Evet, Işıl Hanım, dökülün bakalım."
Işıl alt dudağını dişledi. Yarım saattir Işıl'ı konuşturmaya çalışıyorduk. Okulun arka bahçesindeydik, sadece üçümüz vardık ama Işıl hâlâ konuşmuyordu.
"Birinden hoşlanıyorum," dediğinde ben şaşırırken Aslı gayet normal bir sesle "Ben biliyordum." dedi.
Işıl gözlerini büyüterek Aslı'ya baktı. "Çok mu belli ediyorum?"
"Hayır, ben bu salak yüzünden alışık olduğum için anladım," dediğinde gözlerimi devirdim. Ne var her gördüğüm yakışıklıdan hoşlanıyorsam?
"Kim peki?" diye sordum.
"Toprak."
Gözlerimi büyüttüm. "Toprak'tan mı hoşlanıyorsun?" Işıl alt dudağını ısırdı. "Evet."
Gözlerinde hüzünlü bir ifade oluşurken, "Bana bir nefes kadar yakın, bir okyanus kadar uzak birine aşığım."
Aslı "Bu ne demek oluyor?" diye sordu. Işıl derin bir nefes alarak anlatmaya başladı.
"4 yıl önce gördüm onu, lisenin ilk günüydü. Sınıfta sadece Emir'i tanıyordum, Emir ile ortaokulda arkadaştık. Neyse... Emir ile beraber en arka sıralardan birine geçtik. Sıramda oturmuş etrafı incelerken onu gördüm. Kapıda durmuş Mert ile konuşuyordu. Siyah gür kirpiklerinin arkasına gizlenen mavi gözleri o kadar güzel bakıyordu ki anlatamam... Arada zaman geçti, Emir, Kutay, Mert, Toprak ve ben yakın arkadaş olmuştuk. Toprak'a karşı bir şeyler hissettiğimi biliyordum. Ama hiçbir zaman bunun aşk olabileceğini düşünmemiştim. "
Işıl anlatırken parmaklarıyla oynuyordu, gergindi. "Ona açılmayı düşündün mü?" diye sordum.
"Geçen sene, ona aşık olduğumu yeni kabullendiğim zamanlarda ona açılmaya karar vermiştim. Ona aşık olduğumu söyleyemediğim her gün bana dert oluyordu, bu derdi tek başıma üstlenmek istemedim. Bir gün beraber parka gittik. Ben ona bir şey söylemeden o konuşmaya başladı. " dedikten sonra hıçkırdı."Hoşlandığı biri olduğunu söyledi," derken gözyaşları çoktan akmaya başlamıştı.
"Kim, diye sordum. Bana bakıp gülümsedi. Bizim sınıftaki Ayşim'den hoşlanıyormuş. Bunu öğrendiğimde hislerimi saklamaya karar verdim. Nasıl söyleyecektim ki? Ben daha ona hislerimi bile açıklayamazken o başkasından hoşlanıyordu. O günden sonra her gece ağladım. Sabahları iyiymişim gibi rol yapıyor, akşamları ise sessizce ağlıyordum. Uzun bir süre hissettiğim acı geçmedi. Toprak ve Ayşim kısa bir süre sonra sevgili oldular. Onların mutluluğunu izlerken her gün öldüm ben. "
Işıl'ı çok iyi anlıyordum, aynı şeyleri ben de yaşamıştım. Ona sarıldığımda hıçkırdı."Ben daha ona sarılmanın nasıl bir şey olduğunu bile bilmiyorum."
"Ayşim'le ayrıldılar ama ben yine de ona itiraf edemedim hislerimi. Onun arkadaşlığını kaybetmekten korktum."
"Ya üzülme," dedim. "Seni nasıl teselli ederim bilmiyorum. Ne söylersem söyleyeyim acın devam edecek, ona âşık olmaya devam edeceksin, biliyorum. Bence, bir süre onu görmezden gel, aklını kurcalamasına izin verme."
Işıl geri çekilip gözyaşlarını sildi. Cebinden peçeteyi çıkarıp burnunu sildi.
Aslı "Kendini bu aşka fazla kaptırma Işıl," dedi. Toprak ile Işıl'dan olur muydu bilmiyorum ama olmalarını çok isterdim.
Işıl "Bir karar verdim," dedi. "Onu unutmaya çalışacağım, onu görmezden geleceğim. Biraz zor olacak ama başaracağım, onu unutacağım."
Gülümsedim. "Ha şöyle."
Aslı "Hem bence seni güldüren kişiler, seni ağlatanların aksine, sana verdiği değerin iki katını hak ediyor." dedi ihtiyatlı bir sesle. Ardından ekledi. "Bence başkalarına şans ver, Doruk hoş çocuk mesela."
"Doruk mu? O ne alaka?" diye sordum. Doruk bizim sınıftaydı, sınıftaki diğer arkadaşlarım gibi sessiz bir çocuktu. Işıl "Aynen Doruk ne alaka?" dedi.
Aslı elini alnına vurdu. "Ya siz çok aptalsınız ya da ben çok zekiyim," dedi ve yeşil gözlerini ikimizin üzerinde gezdirdi. "Doruk'un Işıl'a nasıl baktığını görmediniz mi? Çocuk sana bakarken yağları eriyor resmen. Ben eminim bak, o kasları da sana bakarken eriye eriye yaptı."
Gülüşüme engel olamadım. Doruk'un birkaç kez Işıl'a baktığını görmüştüm ama Aslı gibi o anlamda düşünmemiştim.
Işıl "Ben hiç fark etmedim," dediğinde Aslı "Et bir zahmet." dedi.
Zil çaldığında "Neyse, artık sınıfa çıkalım," dedi Işıl.
Okula girdiğimizde Işıl lavaboya gitmişti. Aslı ile ben de sınıfa doğru yürürken Aslı "Bu yıl çok eğleneceğiz," dedi sırıtarak.
"Nereden çıktı bu?"
"Yakında anlarsın."
<>
Bölümü beğendiniz mi?
Kitaptaki en sevdiğiniz karakter kim?
Ship isimlerimizi yazar mısınız? Diğer bölümde paylaşacağım. 😋
Hoşça kalın. 🌸
Instagram: Hayaliris_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hatlar karıştı | texting
Short Story(tamamlandı.) Elis: Artık söylemem gerektiğini düşündüm.(20.13) Elis: Daha fazla saklayamayacağım çünkü.(20.14) Elis: Kutay (20.14) Elis: Seni seviyorum. Hem de her şeyden çok. (20.14) Elis: Peki sen, (20.15) Elis: Beni Romeo'nun Juilet'i sevdiğ...