Mai nappal együtt már csak 2 napot lesz itt Harry. Kezdek érezni valamit Harry iránt, még magam sem tudom hogy mit, ezt az embert nyilván nem nekem szánt a soros ez csak egy szerencsétlen egybeesés a hugom miatt aki elrángatott Harry koncertjére. Nagyon nem szeretném ezt a fiút elengedni, sokkal jobban éreztem ezen a 2 napon magam vele mint valaha. Igen ez vagyok én. Louis Tomlinson aki egy sztár iránt érez valami olyat mint még soha. Nem is bírtam Harryt de a személyisége csodálatos, egyáltalán nem olyan mint aminek bárki elképzeli.
Harry egész délelött valamilyen dalon dolgozott a nappaliban, inkább nem zavartam. A hugom kerek 1 órára betoppant az ajtón. Az első dolga volt ahogy beért a házba hogy Harry nyakába ugorjon, nagyon cukik voltak Harry talán kezdi megszeretni a hugom tegnap is segített neki a kémiában, mert ahoz pont nem értek pont úgy mint a matekhoz sem.
18:58
Annyira fáradt vagyok hogy el sem tudom mondani egész nap dolgoztam, mellesleg ruhákat tervezek több cégnek is. Most jöttem rá hogy Hazza egyik fellépő ruháját is én terveztem, a rózsaszín öltönyét virágokkal és a hozzá passzoló nadrággal.
Pár hónapig gitározni is tanultam, saját gitárt is vettem magamnak amit a szobámban tartok már legalább 1 éve. Sajnos nem túl sok időm jut a gitározásra pedig nagyon szeretnék valamilyen hangszeren játszani.
Amikor végeztem a munkával halottam hogy valaki gitározik és énekel, Hazza volt az. Gyönyörű hangja van. Nem teljesen tudtam kivenni hogy mit énekel de talán ez lehetett a szövege a dalnak.
Test of my patience
There's things that we'll never know
You sunshine, you temptress
My hand's at risk, I fold
Crisp trepidation
I'll try to shake this soon
Spreading you open
Is the only way of knowing youCsak hallgattam ahogy játdszik, nem akartam megzavarni. Talán ez az új dala lesz.
-Szia Harry, hallottam ahogy énekeltél...gyönyörű hangod van. -Mondtam kicsit megszeppenve nem szoktam ilyen lenni mindig én voltam a kemény srác akit soha semmi nem érdekel.
-Köszönöm -villantotta meg Hazza tökéletes mosolyát- nem szeretnél esetleg átöltözni? Vagy farmerben alszol ? - Kezdett el velem csipkelődni Harry
-Inkább vigyáznék mit mondok a helyedben mert még mindig az én ruháimban alszol és ha úgy gondolom aludhatsz egy szál boxerben is -Villantottam felé egy önelégült mosolyt
-És mi van ha éppen erre utazok ? - Húzta mégnagyobbra Harry a szájját
-Oh ha így játszunk akkor legyen -Zártam be magam mögött az ajtót, Hazza a mozdulatomra kicsit meglepődött
Meg sem szólaltam csak lefeküdtem az ágy szélére hátat fordítva Harry-nek. Hallottam ahogy egyre közelebb mászik hozzám az ágyon és a fejem mellé hajol. Azt hittem megpuszil. A francokat, megnyalta az arcom. Mire én rögtön letepertem az ágyon és csikizni kezdtem. Soha nem éreztem még ilyen jól magam.-Harry ideje lenne aludni nem gondolod ? Holnap után reggel mész tovább a turnéddal -Másztam le Harry-ről és váltottam 2 másodperc alatt szomorúra
-De -Fordúlt el tölem HarryNem tudtam mit tenni most nem volt kedvem húzni Harry agyát inkább békén hagytam és én is hátat fordítva aludni próbáltam, de a gondolatok nem hagyták. Azon agyaltam mi lesz ha Harry már nem velem fog élni. Tulajdon képpen most sem velem él de ez más. Ő az aki tényleg megért engem. Nem tudom hogy érzek iránta de nem is akarom tudni. Addig agyaltam amíg el nem fogytak teljesen a gondolataim. Olyan éjjel 2 óra felé talán elnyomott az álom engem is.
MÁSNAP REGGEL
Én ezt nem gondoltam át. Biztos vagyok benne hogy Harry nem érez irántam semmit. Főleg hogy holnap reggel én viszem a reptérre a saját magángépéhez és semmi esély hogy valaha is újra találkozzunk. Nem szeretném magam ebbe bele élni Harry bármennyire is jó társaság.
Reggel Harry nem volt melettem az ágyban mikor felkeltem, keresni kezdtem de nem találtam. Nem agódtam túl a dolgot biztosan elment valahova.
10 perc múlva kettő zsacskó péksüteménnyel lépett be az ajtón.
-Tessék csokis muffint hoztam remélem szereted -Mosolygott Harry ami nem sokáig tartott mivel látta rajtam hogy nem felhőtlen a kedvem.
-Köszönöm -Próbáltam mosolyogni ami nem nagyon jött össze.
-Mi a baj? -Kérdezte Harry meglepetten
-Semmi csak nem akarom bele élni magam ebbe az egészbe, mert elég jóban lettünk ez alatt a 2 nap alatt és így is hiányozni fogsz -Hadartam el neki a gondolataim
-Tudom megértelek ezért nem volt még soha egy normális kapcsolatom sem és a zenekaromon kívűl nincsenek barátaim akikkel rendszeresen találkozok tehát teljes mértékben megértelek -Követte Harry a gondolat menetem.
-De élvezzük ki amíg itt vagy, délután nem akarsz eljönni velem korizni? -Próbáltam felvidítani Harry-t.
-Végül is miért ne! -Mosolygot rám Hazza
BẠN ĐANG ĐỌC
A koncert
FanfictionEgy teljesen átlagos 28 éves férfi voltam amíg egy nap a hugom rá nem vett hogy menjek el vele egy bizonyos Harry Styles koncertjére. Na igen el teljesen normális koncertnek indult amíg egy sorsolás által a hugom meg nem nyert egy VIP-es találkozást...