~4~ Váratlan helyzet

2.6K 162 6
                                    

Végül még aznap este elmondtam apámnak hogy Harry itt fog aludni, nem igazán érdekelte a dolog azt mondta rendben amíg nem megy Lotti közelébe. A hugom gondolom még nem világosította fel arról hogy meleg na mindegy.

Szokásos esti programként mentem volna egy hideg zuhanyt venni de ahogy benyitottam nem várt látvány fogadott. Harry... Harry éppen tusolt anélkül hogy nekem erről szólt volna. Szerencsére csak a felsőtestét láttam a zuhanyfülke melett álló szekrénytől. Egy hatalmas pillangó tetoválás díszelgett a hasán nem tudtam nem őt nézni, de erőt kelett vennem magamon és vissza csuktam az ajtót .

15 percel késöbb nyitódott a szobám ajtaja Harry egy derekára tekert törölközővel ált az ajtóban.
-Tudnál adni valami fehérneműt? Nem hoztam magammal. - Mondta miközben egész végig tekintetét az enyémbe fúrta
-Persze, mindjárt keresek. - Ez a mondat kiejtésével jutott el a tudatomig hogy Harry 3 napig az én boxereim fogja használni.
Oda adtam neki a boxert mire csak mosolygott és vette is az irányt a fürdő fele azonban a hugomba ütközött aki éppen a szobám felé tartott. Szerintem Lottinak még jobban leesett az álla mint nekem. Végül is még is csak az ő kedvence alszik a mi házunkban. A hugom inkább vissza fordult a szobája fele. A tompa sikolyból hallva a párnája alá rejtette meglepődését amit Harry okozott neki.

Már aludni készültem de Harry még mindig sehol. Kezdtem gondolkodni hogy megnézem mit csinál amikor besüpedt melettem az ágy. Éreztem ahogy sugárzott a testéből a meleg és az illata valami borzasztóan jó volt, nem lehet szavakkal leírni de talán vaníliát mondanék.

Reggel szuszogásra keltem, nem nyitottam ki a szemem, tudtam hogy Harry velem aludt. Mikor mozgolódást éreztem a mellkasomon nem tudtam mire gondoljak. Kinyitottam a szemem amikor Harry kezeit éreztem az öldalamra csúszni. Próbáltam kimászni szorításából amikor kinyitotta a szemeit. Rögtön lemászott rólam.
-Oh bocsi Lou... mármint Louis. Rosz szokásom hogy mindenkit becézgetek illeve hogy nem tudok egy helyben aludni legalább is melletted nem -Csúszott ki a szájján, úgy tettem mintha nem is hallottam volna.
Csend volt. Harry felpattant és közölte velem hogy a fellépő ruháján kívül csak csilivili felsői vannak és inkább valami lazát venne fel. Kért tőlem egy hosszabb felsőt. Adtam neki egy NewYork felíratú babarózsaszín polót. Kimentem a fürdőbe össze szedni magam. Mire vissza értem annyit láttam hogy Hazza oké már becézgetem is ezt nem lesz így jó tehát Harry éppen a pólómat szagolgatta ebben pedig megzavartam, mert amint kinyitottam az ajtót oda kapta a fejét és elengedte a poló alját amit szorosan az arcához tartott 10 másodpercel ezelött.

-Harry apám elment dolgozni tesóm suliban van szóval ketten maradtunk én pedig nem tudok főzni és ha nem szeretnéd hogy felgyújtsam a konyhát neked kéne valami kaját csinálni. -Hadartam el Harry-nek aki csak egy mosolyt küldött felém
-Rendben de legyen meglepetés, addig maradj fent én feltalálom magam -Vigyorgott rám

Korán reggel 15 perc alatt sütött nekem vagy is nekünk legalább 20 darab palacsintát. Az íze csodálatos volt. Harry nem csak helyes, kedves de még főzni is tud.

A koncertDove le storie prendono vita. Scoprilo ora