Harry:
Le kellet tiltanom Louis számát és a közösségi médián is mindenhol töröltem. Borzasztóan fájt ezt tenni, nem tudtam hogy ő egyáltalán bír-e engem. Mert én sajnos vagy nem sajnos talán szeretem Lou-t, igaz még nem tudok túl sok mindent róla de ő rólam annál inkább. Azon a bizsonyos korizáson mindent elmondtam neki, tényleg mindent. Mély gondolataimból Niall a szőke, kék szemű barátom hívása rángatott ki.
-Harry te nem gondoltad komolyan ezt ugye? Miért nem szóltál nekem róla ? Egyáltalán ki ő? -Faggatott a szőke.
-Tudod mondtam hogy egy srácnál laktam 3 napig, na ő volt az a srác. -Közöltem
-És mi van veletek? -Hallottam hangjából hogy vigyorog.
-Semmi, nem is volt és nem is lesz -Sóhajtottam- Le kelett tiltanom mindenhonnan.
-Ő az a srác akiről hetekig áradoztál ugye? -Motyogott
-Talált.
-Figyelj te tényleg szereted őt? -Nyögte ki nehezen a szőke.
-Nem tudom. A távolság és hogy valószínűleg semmit nem érez irántam nem igazán nyugtat meg érzéseimmel kapcsolatban. -Mondtam letörve.
-Sosem beszéltél még így senkiről mint róla. Eddig mindig csak a futó kalandokról vóltál híres Harry, megérdemelnél te is egy normális kapcsolatot. Nem kéne mindig arra az idióta főnöködre hallgatnod. -Tartott nekem kiselőadást Niall.
-Tudom de nem szeretnék még nagyobb bajat talán így oda a karrieremnek. -Szomorodtam el teljesen.
-Ilyenekre még csak ne is gondolj. Csodálatos rajongóid vannak és bíztos vagyok benne hogy megértenék és örülnének a kapcsolatodnak akárkivel is van az. -Bíztatott Ni
-Köszönöm hogy itt vagy nekem.
-Igazán nem kell ezt megköszönnöd, de most megyek kajálni majd beszélünk -Köszönt el Niall.
-Rendben menj. -Nevettem fel.
Niall-ről tudni kell hogy több mint 5 éve a legjobb barátom de sajnos nem tudunk túl sokat találkozni az utazásaim miatt. Nagyon hálás vagyok neki hogy mindig melettem van és segít ha bajba kerülök. Ha ő nem lenne velem nem tudom már hol lennék nélküle.
Nem tudom hogy mit tegyek viszont Niall-nek igaza van. Most nem fogok hallgatni a főnökömre, (akit mellesleg ki nem állhatok) felhívom Lou-t és elmondok neki mindent.
Louis:
Próbáltam hívni Harry-t miután rámcsapta a telefont. Valószínűleg letiltott mivel már a számot sem tudtam csengettni. Az incidens 3 napja történt. Tényleg hiányzott Harry. Amikor megláttam nem tudom mit éreztem talán féltékenységet a modell lány miatt és boldogságot hogy újra láthatom. A szokásosnál is helyesebb és varázslatosabb volt mint bármikor. Gyönyörű zöld szemeit a fekete öltöny tökéletesen emelte ki. Szeretném elhinni hogy semmit nem érzek Harry iránt de most ezt hagyjuk is hiszen ma van a 29. születésnapom.
A hugomtól egy bögrét és egy xbox játékot kaptam, apámtól szokásosan pénz, ő inkább rámbízza az ajándékot, vegyek magamnak valamit hogy véletlen se legyen felesleges. Ma szülinapom alkalmából elmegyek Liam-hez akivel 2 hete lettem jóban, egy buliban ismertem meg. Igazából fel akart szedni de miután én ezt vissza utasítottam elmondtam az egész Harry-s storyt. Ez után annyira egymásra találtunk hogy szinte minden nap találkoztam vele eddig. De lassan elkéne kezdenem készülni.
Felvettem egy fekete szűk farmert és egy rózsaszín pólót...Még ezt adtam oda Hazza-nak amikor itt volt, mikor elment hetekig nem mostam ki mert benne maradt az illata. Kezdtem kicsit elkalandozni amikor megcsörrent a telefonom. Felvettem anélkül hogy megnéztem volna hiszen Liammal megbeszéltük hogy értem jön, azt gondoltam hogy ide ért és ezt így jelzi nekem. Amikor felvettem a telefont egy nem várt hang fogadott engem. Harry volt az, már terveztem lerakni a telefont hiszen ezek után nem sok mindent tudnék neki mondani, amikor is beleszólt hogy nem kell soha többet szóba álnom vele ha úgy döntök csak hallgassam végig. Megált bennem az ütő, kiváncsian kezdtem el hallgatni a mondandóját.
-Tudom hogy nem vagy rám kíváncsi de egy nagyon fontos dolgot szeretnék neked elmondani. Amikor elösször bejöttél Lotti-val a koncert után is éreztem hogy te más vagy mint a többi ember akit ismertem, igazából téged még nem is ismerlek de te annál inkább engem. 3 nap után mindent elmondtam neked amit csak tudni kell rólam. Eddig mint már elárultam ezt neked csak futókalandjaim voltak, úgy érzem szeretnék egy kapcsolatot egy csodálatos emberrel akit tiszta szívemből szerethetek. -Sóhajtott egy nagyot Harry talán válaszomra várva.
-Örülnék ha sietnél, nem szeretném megváratni Liam-at a születésnapomon. -Vágtam fejéhez a dolgokat, pedig nyilván nem tudhatta hogy ma van a születésnapom hiszen egyszer sem mondtam neki.
-ohh tehát Liam -Mondta gúnyosan amit nem is értek mivel még mindig semmi köze hozzám sőtt Liam csak szigorúan a haverom.
-Igen Liam, de ha nem szeretnéd folytatni akkor én megyek szi... -Vágott Harry a szavamba.
-Szeretlek -Monda és lerakta a telefont a zöld szemű.
Teljesen lesokkoltam, nem akartam hinni a fülemnek, el kell mondanom Liam-nek. Basszus Liam jutott eszembe a haverom aki megigérte hogy elmehetek hozzá ma. Már siettem is ki a ház elé ahol megláttam Li-t és a hatalmas piros terepjáróját.
-Bocsi hogy késtem csak Harry hívott. -Mondtam lazán mert kiváncsi voltam Liam reakciójára.
-Miiiiii? Mesélj most rögtön. -Lepődött meg az említett.
-Tehát már éppen kész voltam amikor gondoltam te hívsz hogy megjöttél. Szóval fel is vettem a telefont mielött megnéztem volna ki az. Harry szólt bele amire kicsit meglepődtem, már raktam is volna le a telefont hiszen nem igazán szerettem volna beszélgetni vele. De mielött megtettem volna közölte velem hogy most az egyszer hallgassam meg és utánna eldönthetem hogy akarok-e vele utánna valaha is beszélni vagy sem. Ezért döntöttem úgy hogy végig hallgatom aztán minden féle hülyeségről beszélt hogy ő akar egy komoly kapcsolatot meg minden, ezt a részt nem igazán értettem. Utánna pedig mondtam neki hogy haladjon mert már vársz. Erre gúnyosan elismételte a neved ezért közöltem vele hogy ha nem szeretné folytattni a mondandóját akkor én mennék is. Most figyelj, erre annyit nyögött ki hogy *szeretlek* és rámcsapta a telefont. Tehát ezért késtem.
-Azta rohadt. Na jó ez a Harry fülég beléd zúgott ugye azt te is tudod? -Nevetett rám Li
-Dehogy zúgott belém tuti csak valami szívatás volt vagy nem tudom. Mondjuk ez a *komoly kapcsolatot akarok* dolgot nem igazán értettem.
-Istenem te hülyébb vagy mint gondoltam -Nevetett újból Liam
-Ne szekálj már, inkább segíts hogy most mit kezdjek magammal. -Boxoltam válba Li-t
-Jó jó, tehát most vallott neked szerelmet Harry szóval jó lenne ha vissza hívnád és elmondanád neki hogy te is szereted vagy legalább kérnél tőle egy találkozót -Adott tanácsokat Liam.
-Persze, tudom hogy nem igazán ismersz de nem vagyok egy hős szerelmes típus -Nevettem el magam
-Oké de akkor is hívd fel. Abból ahogy róla beszéltél a hülye is levenné hogy neked is bejön. -Rázta meg a fejét Li
-Na mindegy inkább induljunk el -Mosolyogtam eggyet és el is indultunk.
Egész úton gondolkodtam azon amit Liam mondott hogy én oda vagyok Harry-ért. Egyébként Liam egy magas barna hajú, barna szemű srác persze szintén meleg mint én. Most az egyszer volt hasznos hogy elmentem bulizni mert megismertem Liam-at. Nagyon örülök hogy ennyire jól megértjük egymást. Ő elmesélte nekem még 4 napja hogy felvettek egy nagyon helyes Zayn nevű srácot a boltba ahol dolgozik. Azt mondta hogy elég jól kijön vele. Már voltak azóta egyszer randizni is és nagyon jól érezték magukat.
-Itt is vagyunk, de mielött mondanál bármit Zayn is itt lesz ugye nem gond? -Nézett rám kiskutya szemekkel
-Nem dehogy, de menjünk is be -Nevettem.
Sziasztok!!!! 💖
Remélem tetszett a rész, most ez is egy kicsit hosszabb lett a szokásosnál. Lehet hogy kicsit elsietem a dolgokat de nem akarom húzni tovább a dolgokat. 😆
YOU ARE READING
A koncert
FanfictionEgy teljesen átlagos 28 éves férfi voltam amíg egy nap a hugom rá nem vett hogy menjek el vele egy bizonyos Harry Styles koncertjére. Na igen el teljesen normális koncertnek indult amíg egy sorsolás által a hugom meg nem nyert egy VIP-es találkozást...