~18~ Neh most

1.4K 78 7
                                    

Lotti:

Ajtócsapódás zökkentett ki a megszokott esti sorozat maratonomból. Normál esetben lecsesztem volna Louis-t de most nem strapálom még én is. Mondjuk megérdemelné. Most az egyeszer lehetett volna igazi férfi Harry-vel szemben. Nem csak lecseszni hogy mit csinál aztán rá csapni a telefont.

Le kéne mennem. Louis nem szokott csak úgy kimenni mostanában a szobájából. Nagy nehezen rávettem magam hogy lemenjek Louis után.

-Hiányoztál. -Hallottam suttogást az ajtóból. Gyorsabbra vettem lépteim.

Louis valaki karjaiban sírt. Niall pedig mögöttük ált. Valaki.... Basszus ez Harry. Oda szaladtam elrontani ezt  a nagyon cuki pillanatot és rögtön rájuk ugrottam.

-Szeretlek titeket. -Ugrottam úgy rájuk hogy mind a 3-an a földön végeztük.

-Lottiiii -Eszmélt fel Harry hogy ki is vagyok. -Baromira hiányozatok. -Húzott magához mind a kettőnket.

-NIALL. -Pattantam fel megölelni az egyetlen szerelmemet az életemben.

-Tudod Lotti én hoztam Harry-t ide. -Dicsekedett még mindig szipogva.

-Imádlak te bolond. -Nyomtam egy gyors puszit Ni ajkaira.

-Most hogy így mindenki itt van nem hívjuk ide Liam-at és Zayn-t is ? -Vigyorgott Louis.

-Benne vagyok. -Hangzott egyszerre az egyhangú válasz.

Louis:

Láthatólag Lotti, a hugom is nagyon örült a helyzetnek, hát még én.

-Mi lenne ha én beszélnék velük a te számodról? -Bökte meg vállam Hazza.

-Miért? -Adtam egyszerű választ.

-Nem akarod megszívatni őket? -Ült ki egy elégedett mosoly arcára.

-Kíváncsi vagyok, tessék. -Nyomtam kezébe a telefont.

-Liam Payne? -Hangosította ki a telefont Hazza.

-Igen. Kivel beszélek? -Érkezett a választ barna szemű barátomtól.

-Ha valaha szeretné viszont látni Louis Tomlinsont most rögtön jöjjön ide Zayn Malik-kal együtt. -Próbálta Harry visszatartani a nevetést.

-Lerakta. -Tört ki hatalmas nevetésben Niall.

-Ti nem vagytok normálisok. -Próbált komoly arcot vágni Lotti ami nem igazán ment neki.

-Ugye tudod hogyha Liam még nem is de Zayn biztosan kínyír ezért. -Fordultam Harry felé.

-Nem baj, megérte. -Nevetett.

4 perc várakozás után csengettek. Nem gondoltam hogy Liam ilyen gyorsan össze tudja szedni magát. 

-Ki nyitja ki az ajtót? -Nézett körbe Ni.

-Gyere. -Húzta fel hugom a kanapéról Niall-t.

-Sziasztok. -Nyitották ki az ajtót.

-Mi a baj? Louis jól van? -Nézelődött be Niall a hugom válla felett.

-Soha jobban. -Léptek oldalran mind a ketten.

Mivel az egyik fotelünk pontosan szemben helyezkedik el a bejárati ajtóval tökéletesnek találtuk ezt a helyet elfoglalni. Én a fotelben Harry pedig a karfáján ült átölelve fél kézzel engem. Liam amint meglátott minket nem igazán tudta mire vélni a dolgot. Viszont Zayn-nek azonnal leesett.

-Most akkor mi van? -Fagyott le egy pillanatra Li. -HARRY? -Váltott meglepődés és öröm arcára.

-Személyesen. -Mosolygott Hazz.

A koncertWhere stories live. Discover now