Egy 28 éves átlagos srác vagyok Louis Tomlinson. Van egy hugom akit Lottinak hívnak. Éppen egy hét múlva tölti a 16. életévét. Néha kicsit idegesít szegény, de bírom. Tipik tinilány, halálosan szerelmes Harry Styles-ba, hogy őszinte legyek nagyon nem bírom ezt a Harry-t nagyon nagyra teszi magát pedig csak nyávogni tud nah mindegy is.
MÁSNAP REGGEL
Reggel borzasztó sikítozásra ébredtem, találjátok ki, igen Lotti szokásosan. Éppen próbáltam magam összekaparni amikor Lotti berontott a szobámba üvöltözve.
-Harry, Harry Styles a mi városunkba jön, ide. Egyszerűen nem tudom elhinni de tényleg. Én el fogok menni erre a koncerte mégpedig veled drága bátyuskám. -Üvöltözött még mindig Lotti
-Na ezt most el is felejtheted drága kedves hugocskám -Mosolyogtam rá
-Tudom hogy szeretnél jönni ne is titkold. Amúgy meg Harry is meleg pont mint te. -Vágta a fejemhez a tényeket nevetve
-És ez hol érdekel engem ? Amúgy sem megyek veled sehova hagyj inkább felöltözni szia. -Lökdöstem ki a hugom a szobából.Lotti végül 2 hónapig cseszegetett ezzel a Harry koncertel amíg be nem adtam a derekam. Már most érzem hogy ez nagyon nem volt jó ötlet. Még csak a zenéjét sem bírom. Istenem Louis de hülye vagy, kelett neked igent mondani. Holnap lesz a koncert és most kezdem megbánni hogy bele mentem ebbe a dologba, ugyan is a hugom a legelső sorba foglalt két jegyet pont a szímpad közepével szemben.
A KONCERT NAPJÁN
Lotti már reggel teljesen fel volt pörögve. Mondjuk nem tudom miért, mert már a koncert elött 5 hónapra megtervezett mindent, na mindegy is. Ez a bizonyos koncert este 8 órakkor kezdődik tehát mivel a mi városunkban van elég 1 órával előbb elindulni hogy bejussunk meg minden ilyesmi. El sem tudjátok képzelni hogy mennyire nincs kedvem ehez de a hugomért mindent.
18:30
Lassan elkezdtem én is készülődni ha már igent mondtam erre a baromságra. Szokásosan egy szűk fekete farmert és egy fehér trikót vettem fel. Felejtsék el hogy majd kiöltözök.
-Louis gyere már, mindjárt indulunk - Hallottam Lotti hangját az ajtóból
-Megyek már - Üvölöttem a hugomnak az emeletről.19:55
Azt hittem sosem fogunk bejutni, tinilányok tömege tolongott a koncerten, páran még meg is próbáltak befűzni, hah mellesleg tényleg nem nézek ki rosszúl meg is értem hogy a kislányok oda vannak értem
-Sosem fog elkezdődni ez a koncert - Morgolódtam magamban amikor hírtelen elindult valami zene
A hugom egyből sikítani kezdett, kicsit cikinek éreztem a helyzetet mivel 28 évesként áltam az első sorban ami tele volt sikítozó lányokkal. Valahogy egyre jobban kezdtem rosszul érezni magam. Már gondolkoztam rajta hogy kimegyek innen mert amúgy sem bírom a tömeget, ebben a pillanatban kilépett a sötétből egy alak. Oké megvárom hogy mi lesz itt, már kiváncsi voltam erre a bizonyos Harry-re akiért a fél világ oda van.Megjegyezném annyira nem is nézett ki rosszúl mint amennyire gondoltam. Tetszettek a göndör fürtjei és a ruhája nem valami csicsás volt mint minden koncerten hanem egy egyszerű fekete öltöny egy fehér ingel. Jézusom Louis miket beszélsz te sem vagy normális, ezt a 2 órát még valahogy ki kell bírnod.
YOU ARE READING
A koncert
FanfictionEgy teljesen átlagos 28 éves férfi voltam amíg egy nap a hugom rá nem vett hogy menjek el vele egy bizonyos Harry Styles koncertjére. Na igen el teljesen normális koncertnek indult amíg egy sorsolás által a hugom meg nem nyert egy VIP-es találkozást...