~7~ A végzetes hívás

2.1K 131 2
                                    

Már eltelt majdnem 1 hónap mióta Harry elköltözött.Lassan túl tettem magam ezen a dolgon és feldolgoztam hogy nincs semmi esély bármilyen féle kapcsolatra kettőnk között. Éltem tovább normálisan az életem. Lottit eléggé rosszúl érintette a dolog de ő is túltette magát ezen a helyzeten miután elmagyráztam neki nézze a dolgok jó oldalát.

Egyik nap a tesóm üvöltözni kezdett nem tudtam mi baja lehet
-Louis most azonnal gyere ide! -Hallottam Lotti hangját a földszintről
-Nem hiszem el hogy mi lehet ilyen fontos hogy félbe hagyjam miatta a munkám - Mérgelödtem magamban

Azonban amikor a tv képernyője elé értem nem hittem a szememnek. Harry egy gyönörű modell lány kezeit fogva vonult egy vörös szőnyegen. Mindent ott hagyva rohantam vissza a szobámba. Lotti pedig szaladt utánnam.
-Louis, Louis kérlek álj meg -Kiabált a hugom miközben próbált utol érni.
Becseptam az orra elött az ajtót. Harry azóta sem keresett. Fel fogom hívni, most nem érdekel mi lesz a következmény. El is kezdtem csörgetni. 20 másodperc csengés után meghallottam Harry-t a vonal túl oldalán.

-Igen ? -Szolt bele egy mély hang a telefonba, rögtön felismertem ő volt az, Hazza. Egy pillanatra majdnem el felejtettem mit is akartam és miért is hívtam fel, az emlékek felidézése miatt.
-Szia Harry, nagyon sok boldogságot kívánok neked és a barátnődnek - Szóltam bele egy kicsit irónikus hangal a telefonba
-Louis te vagy az, nem ő nem.... nem a barátnőm. Nem igazából vagyok vele együtt tényleg nem -Pánikolt be ettől az egy mondatomtól teljesen Harry
-Nem kell magyarázkodnod, amúgy sincs semmi közünk egymáshoz na szia. -Tettem le a telefont mielőtt Harry válaszolni tudott volna.

Nem tudom miért tettem ezt, nem is kelett volna felhívnom. Nem is érdekel ez a dolog istenem de hülye vagy már megint Louis. A hugom az ajtó mögül végig hallgatta a beszélgetésem Harry-vel.

-Louis most azonnal engedj be, nem hiszem el már megint mit csináltál. Olyan vagy mint egy rossz ovodás. -Ordított Lotti be az ajtón. Muszály lesz beengednem még is csak a hugom.
-Miért kell ezt csinálnod ? Miért kaptál féltékenységi rohamot ha állításod szerint nem érzel és soha nem is éreztél iránta semmit ? -Ordított már nyitott ajtó elött
-Nem tudom, mert...mert ahh hagyj most inkább békén -Csaptam be a hugom orra elött az ajtót és kulcsra is zártam.

Egész nap bent ültem és gondolkodtam nem tudtam mit tegyek és azt sem mit érzek. Tényleg féltékeny lennék ahogy a hugom mondta ? Nem hinnem, de akkor miért tettem ezt. Miért érdekel hogy Harry Styles-nak barátnője van ? Én is szeretném tudni ezekre a kérdésekre a választ. A hugom se tudja szerintem mi bajom van, meg kéne vele osztani az érzéseim ugyan is vele megbeszélek mindent. De nem tudom hogy mondjam el neki mert magam sem tudom mit érzek. Inkább kimentem az erkélyre elszívni egy cigit. Már régen leszoktam de ha túl sok stressz ér még néha rágyújtok.

Sziasztokkk! 💖
Ez a rész most egy kicsit rövidebb lett 🥺 Szeretném ha esetleg voteolnátok vagy írnátok egy hozzászólást hogy érdemes-e folytatnom a storyt 😝
köszönöm a segítséget gborokaa fekete_angyal 💖

A koncertМесто, где живут истории. Откройте их для себя