~28~ Kis doboz

1K 69 11
                                    

Harry egyenesen a koncert helyszínére vitt engem. Nem tudom én fogok-e aludni a készülődés miatt. Minden esetre neki nagyon is kéne. Mindig túlhajtja magát ami egy elég rossz dolog ahoz képest hogy mostanában elég mozgalmas napjai vannak.

-Szeretnéd ha hoznék neked enni? A gyorskajában profi vagyok. -Villantottam hatalmas mosolyt.

-Nem köszönöm. -Indult el Harry futó lépésben a hang berendezésekhez.

-Tudom hogy most ez nagyon fontos de akkor is enned kell. -Áltam útjába mielött ezt a mondatom is figyelmen kívül hagyja.

-Igen, majd eszek csak nem most. -Majd megfogott a vállaimnál és egyszerűen alrébb rakott.

-Tehát KFC vagy Mc' Donalds legyen? -Követtem őt. Nem tudom hogyan tud ilyen gyorsan menni. Túl hosszúak a lábai.

-Egy pillanat csak hívnom kell egyet. -Majd ott hagyott.

Harry:

-Tudod hogy ez egy baromi rossz ötlet Harry? -Szólalt meg Jack egy kicsit ideges hangon a vonal túloldalán.

-Tudom mit csinálok, minden rendben lesz. Louis semmit sem sejt, nem szeretném neki elmondani. Legyen meglepetés mindenkinek. -Próbáltam rávenni Jack-et, hogy egy tökéletes ötletem támadt.

-Harry Styles, tudod hogy sok mindent elviselek de nem véthetsz még egy ekkora hibát. Ennyi barátnő -Emelete ki ezt a szót irónikusan- után egy sráccal állítasz be nem lesz egy kicsit fura? -Vette még mindig kérdőre a tervem.

-Ígérem hogy semmi baj nem lesz, úgy is ki fogok tálalni Simon-ról. Nem köt hozzá többé semmi féle szerződés. Akár azt is elmondhatnám hogy nem egy illegális dologban volt benne. Viszont nem fogok lesüllyedni az ő szintjére. Mindegy, a tárgyra vissza térve, tudom hogy mindenki jól fogadná. Niall aki ezer éve a legjobb barátom és hozzá végkép semmi közöm úgy -Hangsúlyoztam ki az úgy szót hogy tényleg hatásos legyen a rábeszélő monológom- vele is rengetegszer össze akartak hozni a fanok. -A kis beszédem után még felsoroltam pár indokot hogy biztosra menjek.

-Rendben, de ha rosszúl sűl el én foglak kinyírni. -Szólalt meg Jack egy sóhaj után.

-Köszönöm, de most mennem kell mielött Louis rámtöri az ajtót a csirke falatokkal. -Majd bontottam a vonalat.

Annyi elintézni valóm lenne még. Nem a tervem a rossz ötlet hanem, hogy át kellett rakni a koncertet. Az én szerencsémmel pontosan hurrikánt jeleztek arra az egy napra amikor a koncertem lett volna. Komolyan csak én lehetek az aki ezt az évi egy alkalmat választja ki.

-Harry! Most azonnal ide jösz és eszel vagy a koncertedre sem megyek el! -Hallottam a szerelmem hangját valahonnan az épület másik feléből.

-Tudom, hogy úgy sem hagynád ki, viszont mivel ilyen kedves vagyok enni fogok, de csak a te kedvedért. -Foglaltam mellette helyet a szímpad közepén.

-Egy szemét vagy Harry, de igazad van, semmi pénzért nem hagynám ki. -Nyomta a kezembe a KFC-s kosarat.

Egy apró mosollyal nyugtáztam mondatát. Nem mutattam ki mennyire de nagyon is tetszett amit hallok. Soha nem szeretett még így senki, soha nem éreztem magam még ilyen jól valakivel. Mindig csak a sok kamu barátnő. Na meg ha tényleg össze jött volna valaki nem lehetett köztünk semmi. Persze ez Louis-al sem lett volna máshogy, annyi az oka hogy még mindig itt vagyunk, hogy túlságosan fontos lett nekem. Túl fontos volt ahoz, hogy elengedjem. Amikor elösször találkoztuk tudom, hogy nem kedvelt, ennyi év zenélés és koncertezés után egy nézésből rájövök, hogy kedvel-e az adott személy vagy nem.

A koncertDonde viven las historias. Descúbrelo ahora