~11~ Örökké

1.9K 102 3
                                    

Reggel Harry lágy puszijaira keltem. Éreztem hogy testem mindenhol beborította velük ugyan is lágy ajkai bizsergő érzést hagytak maguk után. A világ legjobb érzése erre kelni. Szemem nem nyitottam ki. Harry rózsaszín ajakit éreztem az enyémeken mire rögtön kipattantak pupilláim.

-Hazz, nem gondolod hogy fel kéne kelnünk? -húzódtam el előle.

-Ráér még. - Tapadt ajkaimra újból a zöld szemű angyal.

-Harrrryy -Húztam el nevét.

-Igen Louissss -Nézett méllyen szemembe.

-Szeretlek. -Löktem le egy hirtelen mozdulattal magamról.

-Ezt még vissza kapod. -Tápászkodott fel a földről Harry.

-Ezt kapja az aki nem hallgat rám. -Vigyorogtam

Harry bedurcázva indult volt a fürdő felé ha nem kapom el karját. Egy gyors mozdulattal csókoltam meg csönyörű ajkait majd elengedtem. Hazza félmosollyal arcán indult el fürödni. Tudtam hogy nem fog rám haragudni.

*******

Mind ketten lefürödtünk majd megköszöntük a fiúknak hogy itt maradhattunk éjszakára. Jut eszembe Harry nem tudom meddig marad itt.

-Meddig maradsz ? -Néztem kiskutya szemekkel az ő szöldjeibe.

-Meddig maradjak ? -Húzta agyam vigyorogva Harry.

-Örökre. -Néztem gyönyörű íriszeibe.

-Elösször maradjunk 1 hétben oké? -Mosolygott az angyalom.

-Rendben, bele eggyezek. -Bólintottam rá az alkura. -Tehát nállunk fogsz lakni.

-Nem is tudom. Szerintem inkább hotelben laknék, sokkal biztonságosabb. -Bámulta cipőjét Hazza.

-Nem kérdeztem hanem kijelentettem. -Fogtam meg állát és nyomtam puszit ajkai sarkába.

Niall mint kiderül innen csak 1 órára lakott tehát ő inkább haza ment miután elvitt minket hozzánk. Mekköszöntük neki is hogy elhozott idáig mivel nem lett volna előnyös ha a lesifotósok megint azzal hányják tele a netet hogy Harry megcsalja a "barátnőjét". Mint kiderült a menedzsere sem tud róla hogy itt van. Szerencsére Harry lassan 2 hete befejezte túrnéját tehát most nincs különösebb dolga így kihasználom ezt az egy hetet hogy vele lehetek.

-A hugom! -Csaptam homlokomra mielött beléphettünk volna a házba.

-Nem szóltál neki ugye? -Nevettett Harry.

-Nem, teljesen kiment a fejemből. -Léptünk be az ajtón.

-LOTTI, hoztam egy meglepetés vendéget -Üvöltöttem a hugomnak fel az emeletre.

-Nem tudsz komolyan 1 napra békénhagy.... -Mászott le a lépcsőn a hugom. Leesett az álla amikor meglátta tényleg nem egyedül vagyok.

-Harrryyyyyy -Ugrott hugom nyakaiba olyan erővel hogy majdnem mind a ketten hátra estek.

Vagy 2 percig csak álltam melletük. Hugom nem tudott betelni az én angyalom ölelésével. Mondjuk meg is értem, Harry adja a legjobb öleléseket. Mikor a Lotti lassan de nehezen elvált Harry erős karjaitól egyből a legjobb témát vetette fel.

-Szóval ti együtt ugye ? -Vigyorgott a hugom.

-Hát tudod... -Kezdett volna Harry a mondandójába ha nem szakítom félbe egy szájra puszival.

-Ahhhwww -Sikított a hugom valami fülsüketítően. -Annyira cukik vagytok

-Most ha nem gond felmennénk Harry-vel -Vigyorogtam a hugomra aki rögtön levágta a dolgokat.

A koncertDonde viven las historias. Descúbrelo ahora