~24~ Nem a te hibád

1.2K 65 9
                                    

1 héttel késöbb:

Ma jött el az a nap hogy ezután a csodás hét után újra haza megyek. Niall még mindig nállunk fog lakni. Engem nem úgysem fog zavarni. Édesapám nem egy képet küldött amin Lotti és Niall az én szobámban alszanak együtt. Megbízom bennük, nem félek attól hogy össze törik valaha egymás szívet.

Niall:

Lotti egy pohár kávéval a kezében nyitotta ki az ajtót. Mindig hamarabb felkel mint én. Tökéletesebb barátnőt nem is kérhetnék. Sosem volt szerencsém a lányokkal, végülis kinek kéne egy srác aki a kajáláson kívül nem ért semmihez. Lotti azt állítja hogy csodás hangom van, soha nem énekeltem sennki elött. Harry-vel persze próbálgattam magam de sosem volt bennem annyi erő hogy tényleg elénekeljek egy dalt. Pedig gitározni egész kicsi korom óta tudok. 

Most jut eszembe, Louis ma haza jön. A szobáját nem igazán vettem igénybe, talán csak az első pár napban. Ebből következően egész szép rendet hagytam magam után.

-Jó reggelt szerelmem. -Adta kezembe Lotti a kávém majd lágyan megcsókolt. Szerelmem, tetszett ez az elnevezés. 

-Jó reggelt, köszönöm a kávét. -Húztam mosolyra szám.

-Igazán nicsmit. Lassan én el is indulok. -Nyomott egy puszit homlokomra.

-Elvigyelek? -Kérdeztem aggódóan. Nem szeretem ha egyedül sétál, kitudja milyen emberek mászkálhatnak az utcán.

-Ha össze tudod szedni magad 10 perc alatt akkor megköszönném. -Mutatott végig rajtam miszerint még mindig pizsamában ücsörgök a kávémat iszogatva.

-Sietek! -Kiabáltam a lány után aki időközben kiment a szobából.

A kávém pár nagy korttyal elfogyasztottam, majd az ágy mellett pihenő bőröndömhöz léptem. Ide csak ruhákat és pár személyes térgyat hoztam mint pl. fogkefe vagy fésű. Kivettem egy sötétkék melegítőt és egy fekete pólót "Nirvana" felírattal. Következő utam a fürdőbe vezetett. Megmostam a fogam majd felvettem egy tiszta alsót és a kiválasztott ruhadarabokat. Immár felfrissülve léptem ki a fürdőből (már amennyire lehetek felfrissült reggel 7 órakkor). Összekapva a telefonom, a kocsikulcsom és a pénztárcám megindultam a földszint felé. Lotti édes hangját hallottam meg amint telefonál. Valószínűleg Louis lehetett a vonal túloldalán.

-Igen, Nialler elvisz suliba. Ha 20 perc múlva ide értek az tökéletes. Rendben, szeretlek. -Majd bontotta a vonalat.

-Louis volt? -Kezdtem magamra ráncigálni a vans cipőm.

-Igen, 20 perc múlva ide érnek. Szerintem Harry csak kidobja Lou-t. -Húzta magára ő is a rózsaszín adidas cipőjét.

-Legalább lesz délelött társaságom. -Mosolyogtam, végre nem egyedül kell elfoglalnom magam.

Lotti egy kisebb nevetés kiséretében lépett ki az ajtón majd indult el kocsim irányába. Igazából csak akkor vezetek ha nagyon muszáj, inkább sétálni szoktam. A nagyon muszáj alá a kaját vagy Lotti-t értettem. Mind a ketten helyet foglaltunk az autóban. Bekötöttem magam majd Lotti is, a kulcs elfordításával el is indultunk. Szerencsére kb csak 5-7 percre van innen a suli. Az úton szokásosan "mi legyen ma a kaja?" kérdés vetődött fel. Igazából tudok főzni csak...csak nem akarok, na mindegy is. A KFC melett döntöttünk, felvetettem azt az ötletet is ha már Louis haza jön főzhetne ő. Lotti egy határozott nemleges választ adott az az indok mellett "hogyha nem akarjuk leégetni a házat akkor Louis-t a konyha közelébe se engedjük". 

-Vigyázz magadra! -Csókoltam meg Lotti-t.

-Sokkal jobbat érdemelnél szépfiú. -hallottam meg egy nyávogó hangot a jobboldalamról. Egy lány ált ott két barátnőjével. Derékig érő fekete haja volt. Csámcsogott a rágójával, rögtön lesütött róla hogy ő az iskola menője aki feljebb érzi magát mindenkinél, csak azért mert gazdagok a szülei.

A koncertحيث تعيش القصص. اكتشف الآن