~13~ Megmentettél

1.7K 87 4
                                    

Mint minden átlagaos vacsoránál beszélkettünk most viszont elég érdekes témák jöttek fel.

-Harry amúgy mi lesz a "csajoddal" ? -Érdeklődött Niall méghozzá jogosan.

-Nem tudom, de nem isérdekel a dolog amíg itt van nekem ő. -Puszilt arcon Hazza

-Ez nagyon cuki de ez így tényleg nem lesz jó. -Mormoltam magam elé.

-Mentem aludni. -Rohant fel Hazz az emeletre.

-Szerintem hagyd, hagy hisztizze ki magát, hidd el nem fog sokáig tartani. -Vereggette meg vállam a szőke.

-Szerintem menjünk mi is jó? -Nézett Lotti Niall-re.

-Menjünk. -Indultak meg Lotti szobája felé.

Gondolatom tömegei kínoztak. Mi lesz ha kiderül hogy Harry-vel van köztünk valami? Mi lesz ha elszakítják tőlem? Mi lesz ha mindenki azt fogja hinni hogy Hazza megcsalta a "barátnőjét"? Mi lesz ha Hazza már nem lesz? Ezekkel a gondolatokkal idultam meg szobám felé. Nem akarom Hazzá-t elveszíteni. Pár pecig csak áltam az ajtóban nem tudva mi vár az ajtó túloldalán. Muszáj lesz bemennem. Egy hirtelen mozdulattal nyitottam be. Harry az ágyam sarkán ült könnyes szemekkel. Nem nézett rám amikor beléptem a szobába. Borzalmasan fájt ígylátni Hazzá-t. Nem szeretném ezt is elcseszni, nem tudom mit kezdenék magammal nélküle. De ezt nem is fogom soha metudni mivel nem hagyom veszni ezt a csodálatos embert.

-Hazza...Szeretlek, nem úgy gondoltam. Megoldjuk közösen. -Öleltem meg olyan szorosan Harry-t mintha most ölelhetném utoljára.

-Nehm akarhlak elveszhíteni. -Szipogott Hazza.

-Nem is fogsz. -Húztam hátra az ágyon és csikizni kezdtem.

-Nehh hagyd abbaa. -Síkítozott Harry hatalmas mosollyal az arcán.

-Ezt a mosolyt szerettem volna látni. -Csókoltam meg lágyan Hazzá-t.

Ezek után nem igazán beszélgettünk, bekapcsoltam a tv-t valami random főzős műsorra amit hamar meg is untam. Kikapcsoltam a tévét majd adtam egy jóéjt puszit Hazzá-nak aki mr ugyan rég aludt de jól esett megpuszilni. Hamar elnyomott az álom egy ilyen borzasztó mozgalmas nap után. Vázolnám, tehát Lotti és Niall borzasztó cukin egymásra találtak. Én meg Harry "főzőcskéztünk" ömh hát igen, aztán össze is vesztünk, ha ezt lehet összeveszésnek mondani, utánna pedig ki is békültünk tehát érdekes egy nap volt ez.

*********

Éjszaka többször is felriadtam. Hajnali 3 óta fent vagyok, nem tudtam magammal mit csinálni ezért inkább kiültem a nappaliba tv-t nézni hogy Harry-t ne keltsem fel. 4 óra környékén egy álmos kócos hajú Harry-vel találtam szembe magam. Láthatóan megint nem volt túl jó hangulatban de hajnali 3 órakkor mégsem kelthettem fel.

-Hazza, életem. -Áltam meg a földet pásztázó álmos fiú elött.

-Nem baj hogy otthagytál de elég rosszúl vagyok. -Támaszkodott karjaimra Hazz.

Leraktam a kába Harry-t a kanapéra. Közelebb invitált magához majd mintha egy búcsú csókkal jutalmazna lágyan megcsókolt.

-Szeretlek. -Suttogta majd lehunyta szemét.

-Hazza. Mit csinálasz? -Öleltem magamhoz.

-Látnod kelett volna magad. -Tört ki Harry-ből a nevetés.

-De hülye vagy. Majnem szívrohamot kaptam tőled. -Fordítottam hátat.

-Naa, Lou. -Férkőzött oda mögén Hazza majd nedves puszikkal kezdte el behinteni nyakam.

A koncertWhere stories live. Discover now