-Bocsi csak hív a hugom. -Áltam fel a pirítósom eszegetve az asztaltól.
Niall és Hazza csak bólintottak és folytatták a vitát azon, hogy miért is "tört be" Ni. Van egy erős sejtésem hogy szimplán elfogyott a kajája. Nem mintha egyszerübb lett volna elmenni mondjuk a közértbe és venni valamit. Niall inkább kocsikázott 1 órát csak azért hogy kiegye Harry-t a vagyonából.
-Bátyus hallottam hogy egy új szintre emelted a kapcsolatod Harry-vel. -Beszélt velem úgy a hugom mintha a világot váltottam volna meg.
-Én megölöm Niall-t. -Haraptam egy nagy falatot a kenyérből.
-Gratulálok neked Louis Tomlinson, nah de csak ennyit akartam szia. -Rakta le a telefont Lotti.
Teljes nyugotsággal indultam vissza a konyhában ahol Harry és Niall még mindig vitáztak. Többek között már a vita tárgya az is volt hogy miért nem tudod otthon enni és hogy miért nem ment el boltba.
-Tudod Niall az az egy szerencséd hogy szeretlek. -Tette le immár az üres tányért a mosogatóba Harry.
-Tudod a hugomnak nem mindenről kell tudnia. -Forgattam meg szórakozottan a szemeim Niall-re nézve.
-Szerintem én megyek is Lotti-hoz, köszönöm a megvendégelést. -Ált fel mosolyogva Niall az asztaltól.
-Téged nem kell megvendégelni, te kiszolgálod maga. -Kisérte ki Hazz Niall-t.
Egy baromi hangos köszönés kiséretében el is hagyta Niall a házat. Ma jöttem ki a korházból de már most izgalmasabb volt ez a napom mint ott bármelyik is. Ha úgy vesszük most pihennem kéne ami eddig nem igazán jött össze.
Végre csend uralkodott a szobában. Ennek örömére helyet is foglaltam a kanapén majd kezembe vettem egy könyvet. Véletlenszerűen választottam ugyan is minden saját cuccom otthon van. Talán van nállam egy pár darab boxer ami tiszta de ennyi az összes ruhám.
Hozzá is kezdtem a kiválasztott könyvhöz ami az első pár oldal után esett le hogy az Alkonyat. Rengetegszer láttam már filmben viszont még nem olvastam. Mivel jobb ötletem nem volt elütni az időt ezért nekiáltam az olvasmányhoz. Harry pedig valamilyen közösségi médiát böngészett.
-Nézd milyen cukik vagyunk! -Mutatta felém a telefonját amin kézenfogva sétáltunk.
-Ez honnan? Mi ez? Hol találtad? -Kerekedett ki szemem a képet látván ami a mai nap folyamán készült rólunk.
-Jack küldte, idézem mit írt mellé: *Louis mindig ilyen kicsi volt? Na mindegy is, még várjatok egy kicsit a romantikával, tudom nehéz de ha bejelentettük a dolgokat felőlem a nyakadban is viheted* -Olvasta fel Harry Jack üzenetét hatalmas mosollyal az arcán.
-Nem is vagyok kicsi. -Tettem keresztbe karjaim komor arcal, nehéz volt vissza folytani a nevetésem.
-Igen, tudom Little Tommo. -Becenév hallatára akaratlanul is el mosolyodtam. -Van egy baromi jó ötletem.
-Mesélj. -Néztem rá kíváncsian.
-Egy pillanat, meg kérdezem Jack-et. -Húzta mosolyra szájját.
Amíg Harry Jack-nek írt elolvastam még 5 oldalt a könyvből ami mellesleg nagyon tetszett. Amikor épp újra bele merültem volna az olvasásba Harry vette ki a tárgyat a kezemből.
-Add a kezed! -Nyújtotta felém ő is a sajátját, jelezve hogy kulcsoljam rá kezem az övére.
-Mit tervezel? -Vontam fel szemöldököm miközben kezem felé nyújtottam.
-Most ki fogsz rakni egy insta story-t amiben fogod a kezem. Jack azt mondta mivel csak 1200 követőd van kirakhatjuk oda. -Kapta elő telefonját Harry miután vázolta a terveket.
-Biztos hogy ez jó ötlet Hazza? -Néztem rá még mindig kérdően.
-Teljes mértékben. -Szorította meg kezem. -Email cím és jelszót kérek.
Miután lediktáltam neki az adatokat be is léptünk Harry telefonjáról az instámra. Kezembe nyomta a készüléket majd el is készítettük a fotót. Közös megegyezés alapján *Sunday in bed* lett amit a képre írtunk.
Majd vártunk, mondjuk nem tudom mire hiszem nem hinném hogy a bármely Harry fan is nézné a story-m a hugomon kívül. Igen, gondoltam ezt én, viszont abból a 1200 emberből akadt talán egy pár akik egyből elkezdtek üzenetekkel bombázni. Mint például *Az Harry Styles keze? A híres Harry Styles?* vagy mondjuk *TE KOMOLYAN HARRY STYLES-AL JÁRSZ LOUIS?*. Ezek után Harry-t is elkezdték üzenetekkel bombázni. Ezeket inkább nem olvasnám fel, van pár beteg Harry fan... Na de mindegy is ha Jack azt mondta hogy okés akkor okés.
*******
-Nem akarod lerakni azt a könyvet végre és velem is foglalkoznál? -Rakta le a telefonját Harry miután már a 60 oldalnál jártam az alkonyatban.
-Hány óra van Hazzy? -Próbáltam kimondani egyszerre a Hazza-t és a Harry-t amiből ez lett.
-Hazzy, tetszik. -Nyomott egy puszit szám sarkába. -Mellesleg 20:22.
-Fáradt vagyok. -Panaszkodtam. -Hol fogok aludni?
-Olyanok leszünk mint egy rosz időspár akik már fél kilenckor alszanak. -Forgatta meg szemeit.
-Ha szeretnéd alszok egyedül is a vendégszobában. -Mosolyogtam rá gonoszan.
-Okés, akkor jó éjszakát. -Ált fel, vette fel telefonját majd indult el a hálószoba felé.
Nem, Louis nem fogod beadni a derekad és nem fogsz utánna menni. Ehez híven folytattam az olvasást. Lassan a 200. oldalnál jártam amikor észbe kaptam hogy 22 óra van. Mivel tippem sem volt hol a vendégszoba, vagy egyáltalán van e vendég szoba. A fürdőbe vettem az irányt, rávettem magam egy fürdésre és egy fogmosásra, akármennyire is nem volt kedvem hozzá.
Az ajtót bezártam, szükségem volt egy hosszú habfürdőre mivela korházban max egy rövid zuhanyt tudtam venni. Mivel zuhanyzás vagy fürdőzés közben elmélkedni szoktam ez most sem volt másképp. Az volt az első gondolatom hogy milyen szerencsés vagyok az miatt hogy Harry itt van nekem. Ohh jut eszembe Harry-ről, egy csomóan, de tényleg rengetegen írtak a storyra. A követőim száma 1200-ről 2000-re ugrott. A legtöbben nagyon cuki üzeneteket írtak. Volt pár utálkozó hozzáfűzés ahoz hogy két azonos nemű ember boldog együtt de engem ez már nem tud érdekelni. Harry igazán felhúzta magát néhány rám tett megjegyzésen. Páran a magasságomra páran pedig az arcomra tettek megjegyzéseket. Páran azt mondák hogy biztosan csak a pénze miatt vagyok vele, biztosan csak rajta akarok felkapaszkodni. Sajnos nem tehetek arról hogy egy sztárba szerettem bele, viszont egyetlen egy percig sem bántam meg hogy ennek a csodálatos embernek adtam a szívem.
Miután lassan fél órája ültem a kádban ideje volt kiszálnom. Megtörölköztem majd a magamra is tekertem a törölközőt. Nem szerettem volna vissza venni azt a ruhát amiben egésznap voltam ezért egy derekamra tekert törölközőben indultam el Harry szobája felé. Mielött benyitottam volna a táskámból kivettem egy boxert így a törölközőre már nem is volt szükségem.
Kivettem egy óriási pólót Harry szekrényéből majd bemásztam mellé. Hátat fordítva aludt. Mikor lefeküdtem kezeit éreztem meg derekamon. Egy puszit nyomott nyakamra majd egy "jó éjszakát" kiséretében mind a ketten elaludtunk.
Sziasztokkkk!! 💓
Baromira köszönöm a sok megtekintést és vote-ot. Nagyon nagyon jólesik mivel ez az első storym. Azt gondoltam hogy talán egy 100 megtekintés lesz rajta de életemben nem gondoltam hogy 2.5k szóval nagyon nagyon köszönöm nektek ❤️❤️
Luv ya guys 💓
أنت تقرأ
A koncert
أدب الهواةEgy teljesen átlagos 28 éves férfi voltam amíg egy nap a hugom rá nem vett hogy menjek el vele egy bizonyos Harry Styles koncertjére. Na igen el teljesen normális koncertnek indult amíg egy sorsolás által a hugom meg nem nyert egy VIP-es találkozást...