~12~ Végre

1.8K 88 3
                                    

Harry olyan édesen tud aludni. Bármit megadnék azért hogy minden reggel mellette ébredhessek. Hazza még aludt ez látszott mellkasa egyenletes emelkedéséből is. Nem volt szívem felkelteni ezért inkább óvatosan arrébb gurítottam az ágyon. Lotti szobájába vettem utam mivel még mindig nem tudtam vele beszélni Harry-ről és rólam. Kopogtatásomnak most volt hatása ugyan is egy halk "gyere" szót hallottam bentről. Be is nyitottam hugomhoz.

-Jó reggelt Lotti. -Vigyorogtam

-Beszélhetünk? -Vágott rögtön bele a közepébe.

-Persze, mond csak.

-Tudod az a srác akivel tegnap video chateltem, Niall. Gondolom ismered. Ma szeretnék elmenni hozzá. -Páztázta tekintete a padlót.

-Hány éves is ez a te bizonyos Niall-ed ? -Vontam kérdőre hugom.

-20, de tényleg más mint a többi fiú. Harry nagyon sokat mesélt róla. Aranyosnak tűnik -Váltott vörösre Lotti arca.

-Na jó menj, de csak mert jó hangulatomban vagyok. -Nevettem hugomra.

-Köszönöm Lou, imádlak. -Rikácsolt Lotti

-Én is téged drága hugom. -Vigyorogtam. -Ha ezt megbeszéltük megyek is reggelit csinálni. -Mentem ki hugom szobájából

A földszint felé igyekezdve megláttam Harry-t a konyha pulton üllve. Ahogy látom nem igazán volt ma jó kedve.

-Hazz mi a baj ? -Nyomtam puszit homlokára.

-Semmi.

-Nem vagy valami bőszavú ma. -Csipkelődtem Harry-vel

-Lou legközelebb kelts fel ha kimászol mellőlem oké? -Szegezte tekintetét enyémre

-Ohh hogy ez a baj. Annyira aranyosan aludtál hogy nem volt szívem felkelteni. -Hintettem be lágy puszikkal nyakát.

-Tényleg átkozottúl nagy mázlista vagy mert nem tudok rád haragudni. -Nevettet fel a morcos angyalom.

-Mit szeretnél enni ? -Tettem fel a költői kérdést.

-Műzli plussz tej, minden nap tudnám ezt enni. -Mosolygott.

-Rendelés leadva. -Tettem le elé a gabonapelyhet.

Miután mind a ketten elfogyasztottuk saját adagunk közöltem Harry-vel hogy bevált a terve miszerint Niall-t és Lotti-t össze boronálja.

-Tényleg. Reggel voltam bent a hugomnál és bevált a kis terved. -Boxoltam vállba Harry-t.

-Tervem? -Értetlenkedett

-A hugom ma elmegy Niall-hez. -Vigyorodtam el -Mondjuk azt közölhetted volna hogy 20 éves, de ha tényleg jó srác akkor nem bánom.

-Ő tényleg nem olyan mint a többi. -Bíztatott Hazza

-Szóval a mai napon az egész ház a milyénk. -Viallantottam pajzán mosolyt.

-És mit terveztél mára ? -Kíváncsiskodott az angyalom

-Őszintén semmit, de főzhetnénk valamit együtt. Hátha nem robbantom fel a konyhát. -Nevettem

-Benne vagyok. -Nyomott meggy vörös ajkaival egy puszit szám sarkába.

Bolognai mellett tettük le a voksunk mivel jóformán ez az eggyetlen kaja amit én is képes vagyok elkészíteni. Én főzöm a tésztát Harry pediga szószt mivel nem biztos hogy egy komplikált szószt is megtudnék csinálni. Én mikor végeztem a tészta vízbe rakásával már csak 10 perc várakozás volt hátra. Harry-nek természetesen nem okozott gondot a szósz elkészítése, elmehetne kész séfnek is.

A koncertWhere stories live. Discover now