Reggel isteni illatok fürkészték be magukat orromba. Az illatra rögtön kipattantak szemeim. Telefonom után nyúltam ami az éjjeliszekrényen pihent. A készülék 09:40-et mutatott.
Miután egy kicsit beállítottam a hajam a ruhás szekrény tükrében, elindultam az illat irányába ami a konyhából jött.
Harry gofrikat sütött, mennyei illata volt. Lábujjhegyen oda lopakodtam mögé, majd kezeim átkulcsoltam derekán.
-Jó reggelt Louis. -Simította meg derekára kulcsolt kezeim.
-Jó reggelt Hazz. -Fúrtam fejem hátába. -Mik ezek a finom illatok?
-Azt hittem nem fogsz felkelni és ágyba vihetem neked a reggelit. -Fordult felém szomorúan majd nyomott egy puszit homlokomra.
-Túl finom illata van annak amit te sütsz, rögtön megéreztem még álmomban is. -Vettem ki egy tányért a szekrényből majd elvettem kettő gofrit.
A hűtőt kinyitva csoki öntet után kezdtem kutakodni. Harry nem tartotta valami rendszerezetten a hűtőt ugyan is a legalsó polc legmélyén találtam meg a keresett öntetet. Miután kihalásztam a csokis finomságot egy jó nagy adagot nyomtam mind a kettő gofrira. Következő kereső hadjáratom a tejszínhabért indult. Hatalmas szerencsémre az ajtó kis tartó részen meg is találtam azt. Egy jó adaggal nyomtam a gofrimra majd leültem Harry-vel szemben az asztalhoz. Ő már el is fogyasztott egyet. Nekem kicsit fura volt ugyan is eper lekvárral ette. Lehet ez teljesen normális de én sosem próbáltam még.
-Mit csinálunk ma? -Érdeklődött Harry miközben hozzá látott egy újabb gofrihoz.
-Mi lenne ha feküdnénk egész nap és Disney filmeket néznénk? -Néztem rá hatalmas szemekkel.
-Tökéletes. -Mosolygott rám.
-Szeretném ha elmennénk pár ruhámért, lassan nem lesz már boxerem sem. -Tettem bele mind kettőnk tányérját a mosogatóba.
-Az enyémeket is használhatod. -Vett ki kettő poharat a szekrényből. A hútőhöz ment, kivette a narancslevet majd töltött mind a kettőnknek.
-Legalább 2 mérettel nagyobbak a cuccaid. A pólóid majdnem a térdemig érnek. -Kortyoltam bele a hideg narancslébe.
-Rendben, de a pólókból nem engedek. Szeretem rajtad látni a ruháim. -Hintett egy lágy csókot ajkaimra. -Öltözz fel aztán menjünk el most.
-Redben. -Indultam el Harry szobája felé.
Miután kivettem egy szürke rövid nadrágot Harry szekrényéből jöhetett a póló. Mivel eléggé meleg volt kint, inkább egy fehér trikó mellett döntöttem. Megindultam a ruhadarabokkal a fürdőbe egy gyors zuhanyt venni.
Kinyitva az ajtót Harry-vel találtam magam szemben. Elég lenge öltözetben volt. Helyesbítek, nem volt rajta semmi. Mivel háttal ált nekem nem vette észre hogy bementem. Legalább is remélem. Minimum 20 másodperc kellett ahoz hogy rávegyem magam az ajtó vissza csukására.
Miután sikeresen vissza csuktam az ajtót le is mondtam a ma reggeli zuhanyomról. Felöltöztem a nappaliban inkább, majd várni kezdtem arra hogy Harry végezzen. Azért egy fogmosást csak meg kéne ejtenem.
-Legközelebb nyugodtan szólj ha be szeretnél jönni, nem kell csak az ajtóban álnod. -Lépett ki fürdőből.
-Én nem... Mármint én csak... -Éreztem hogy lángba borul az arcom.
-Tudod Lou van olyan a fürdőben hogy tükör. -Tette nevetve keresztbe a karjait.
-Megyek fogat mosni. -Indultam el inkább mielött ennél is vörösebb leszek.
Mielött beléphettem volna derekamnál fogva magához húzott. Orrunk szinte majdnem össze ért. Az elöbbi látvány sem tett jót nekem nem hogy ez.
-Nem szökhetsz el csak ilyen könnyen. -Suttogta mega elé.
-Hazza, fogat kell mostnom aztán indulhatunk. -Próbáltam eltolni magamtól ami nyílván nem ment.
-Rendben, menj csak elösször... -Csókolt meg hevesen. -Mehetsz. -Tolt el magától.
Helyzeti sokkban léptem be a fürdőbe. Becsuktam az ajtót majd végig pillantottam magamon a tükör elött megálva. Hajam kócos volt, szemem alatt baromi nagy karikákat pillantottam meg. Nem tudom miért ilyen a szemem ugyan is elég sokat aludtam, na mindegy is. Tekintetem lejebb vezettem majd.... Ohh nem hiszem el hogy pont ma kellett kiválasztanom az egyetlen szürke melegítőt ami teljesen átlátszik. Nagy valószínűleg a hugom nincsen otthon. Apám viszont tuti, hozzá pedig még sem mehetek el így. Legjobb ötletem az volt hogy felveszek egy másik nadrágot. Így is tettem, mondjuk Hazz farmerjai kétszer akkorák mint ami jó rám. Tehát így a szárát legalább 4x fel kellett hajtanom.
Felvettem a cipőm majd mind a ketten kiléptünk az ajtó. Az uton semmi különösről nem beszéltünk. Igazából az volt a téma hogy melyik filmet is nézzük meg. A szépség és a szörnyetek élő szereplős verziója mellett döntöttünk.
Harry azt mondta inkább a kocsiban marad amíg össze pakolok. Belépve a házba egy hangos "Sziasztok" felkiáltás mellett érkeztem meg.
-Szervusz fiam. -Ölelt magához apukám. -Jól vagy ugye? Nem fáj a fejed? Harry vigyáz rád? -Halmozott el kérdéseivel.
-Igen, jól vagyok. Nem, nem fáj a fejem. Igen, Harry vigyáz rám. -Válaszoltam meg egyesével kérdéseit.
-És miért jöttél? -Indultunk meg beljebb a nappali felé.
-Pár nadrágot viszek meg egy sportcipőt Harry-hez. -Mutattam az ajtó felé jelezve hogy Harry kint van.
-Rendben menj, ne várasd meg Harry-t. -Mosolygott rám.
El is indultam az emeletre. Szobámba benyitva nem várt látvány fogadott. Niall ücsörgött egy zacskó chipsel miközben tv-t nézett.
-Ohh szia Louis, hát te? -Állította le a filmet egy gombnyomásra.
-Tudod Niall itt lakom. -Néztem rá felvont szemöldökkel.
-Most én is. -Mosolygott rám.
-Hogyan? -Áltam még mindig az ajtóban.
-Igazából mivel eléggé messze lakom innen apukád megengedte hogy itt lakjak pár hétig, amíg nem találok a közelben egy lakást.
-Ohh, rendben. A szobámat viszont szeretném jó állapotban tudni. -Túrkáltam szekrényemben.
-Harry-t hol hagytad? -Kapcsolta vissza a filmet Ni.
-Lent vár a kocsiban, csak pár cuccomért jöttem. -Vettem ki négy farmert és pár boxert a fiókból. Otthoni melegítőt is vettem ki a biztonság kedvéért. Majd megfogtam egy sportcipőt. -Akkor én megyek is, aztán ne bontsátok szét a lakást. -Öleltem meg Niall-t majd kiléptem a szobámból.
Miután lementem elköszöntem apumtól is aztán elindultam Hazza kocsija felé. Beszáltam, becsatoltam magam, majd egy bólintással jeleztem hogy mehetünk.
Leparkoltunk a hatalmas ház elött majd mind a ketten bementünk.
-Öltözz át addig előkészítem a kanapét. -Nyomott egy puszit arcomra Hazza.
-Rendben, sietek. -Lépkedtem be Harry szobájába.
Felvettem egy fekete térdnadrágot és választottam Harry ruhái közül egy hatalmas piros pólót. Átöltöztem majd kimentem a nappaliba. Hazza már leterítette a lepedőt és a tv-n előkészítette a filmet is.
-Akkor indíthatom? -Mutatott maga mellé a kanapén.
-Igen. -Helyezkedtem el mellette.
Ő ült a kanapén én pedig kerezben feküdtem. Fejemet ölébe hajtottam. Harry pedig ujjait hajamba vezette.
-Csak te is én, örökre Lou. -Nyomott egy puszit szám sarkába.
-Örökre Hazza.
Sziasztokkk!! 💟
Itt is lenne az új rész. Remélem elnyerte tetszésetek💗
Luv ya guys 💓
STAI LEGGENDO
A koncert
FanfictionEgy teljesen átlagos 28 éves férfi voltam amíg egy nap a hugom rá nem vett hogy menjek el vele egy bizonyos Harry Styles koncertjére. Na igen el teljesen normális koncertnek indult amíg egy sorsolás által a hugom meg nem nyert egy VIP-es találkozást...