" Harry... tudom hogy nem vagy rám kíváncsi és azt is tudom hogy hibáztam. Ha nem szeretnél nem kell velem többet szóba álnod csak ez olvasd el kérlek. Tudod soha nem éreztem még senki iránt erős érzelmeket, soha nem volt nekem olyan embert akivel megoszthattam mindent, soha nem szerettem még senkit... Addig amíg meg nem láttalak téged. Soha nem gondoltam hogy te, Harry Styles akár valaha is szóba álnál egy ilyen nyomorékkal mint én vagyok. Ahogy kimondtad a hugom nevét, a szívem hevesen kezdett el verni. Nem tudtam mi fog történni. Most már tisztán látom hogy az életem legszebb szakasza kezdődött el. Azon a napon beléptél te egy 183 cm magas barna hajú, zöld szemű fiú, inkább férfi az életembe. Nem úgy tekintek rád mint egy sztárra. Viszont ha nem mondom azokat amiket mondtam 2 héttel ezelött talán tönkre teszem a karriered. Nem tudtam volna elviselni hogy miattam nem csinálhatod azt amit szeretsz. Ezért kelett elengedjelek...De ne gondod hogy nem szeretlek. Minden nap megemészt a gondolat hogy nem lehetsz velem. -Lou"
Miután begépeltem a szívemből szóló sorokat egy apró kétejt éreztem. Ha Harry rosszul reagál egyetlen egy szavamra is örökké elveszítem.
-Louis már 5 perce ülsz a rohadt telefon felett. -Vette ki kezemből Liam.
-Add már ide! -Kaptam autómatikusan az arany színekben ponpázó készülék után.
-Zayn, Niall indulás. -Adta ki Liam a parancsot mire a két fiú rám vetette magát.
-Mit is írjak még ide. Ohh meg is van legyen "Szeretlek én kicsi Hazzá-m" -Gondolkozott hangosan Li.
-LIAM!! -Kapálóztam a fiúk szorításában.
-És küldés. -Nyomott rá a kék kis nyílra. -Elküldve. -Adta vissza a telefont.
-De ha kitörlöd én nyírlak ki. -Nézett rám szúrósan a hugom.
-Ha túl vagyunk a dolgokon szerintem mi mennénk is. -Szegezte tekintetét Zayn párjára.
-Nem léptek le ilyen könnyen. Marad mindneki. -Parancsolt a fiúkra a hugom.
-Szeretem ha ilyen vagy. -Hajolt rá Niall Lotti ajkaira.
-De romantikus. Te miért nem csinálsz velem soha ilyet? -Pillantott Li a fekete hajú fiúra.
-Gyertyát ne hozzak a szerelmes pároknak? -Szólaltam meg mielött Zayn bele kezdett volna a mondandójába.
Zayn és Liam úgy döntöttek együtt fognak fürdeni. Ötletükre hevesen bólogattam. Nem gondoltam hogy egy borzasztó ötletre helyeseltem.
A fiúk közösen értek vissza szobámba immár pizsamában. Kicsit megszeppent arcal ültek le ágyam szélére.
-Szerintem megyek én is. -Áltam volna fel mire a Liam és Zayn egyszerre pattantak elém.
-Szerintem igazán nincs erre most szükség. Nem vagy büdös tehát maradhatsz itt velünk. Sőtt akár indíthatok is egy filmet most azonnal. -Hadarat Liam miközben Zayn csak hevesen bólogatott.
-Beléd meg mi ütött? -Bújtam át Li karja alatt.
-Ne menj.... be. -Csuklott el hangja.
Ami elém tárult a fürdőben nem volt egy szép lávány tudván hogy ezt mind nekem kell helyre hozni. A fürdőm minden eggyes pontja tetőtől talpig csuron víz volt.
-Ez a legkisebb baj. -Vakargatta Zayn tarkóját. -Nézd meg a kádat.
-Mi a jó istent csináltatok itt? -Förmedtem a fiúkra látván hogy a kád felett található csap tőből kitört a falból.
-Hát az úgy volt... -Pirult el teljesen Liam.
-Na jó. Legközelebb az intim dolgaitok intézzétek el otthon ne pedig az én csapomon. -Tört ki belőlem az önfelett nevetés. De rég voltam őszintén jókedvű.
-De akkor... akkor nem is haragszol? -Lepődött meg a fekete hajú barátom.
-Miért haragudnék? Mondjuk ez után csak kesztyűvel nyúlok itt bármihez is. -Szinte már sírtam a nevetéstől.
A mai fürdést tényleg kihagytam mivel nem volt miből vizet engednem. Apám fürdőjét pedig nem akartam most meglátogatni. Niall az egész filmet végig aludta. "A Kezdő"-t néztük. Egész jó film volt, legalább lekötötte a figyelmem. Nem tudom milyen oknál fogva de kedves barátaim plusz testvérem még csak elhagyni sem akarták a szobámat, így öten aludtunk a franciaágyamon. Szerintem Lotti és Niall álmukban foci meccset tartottak. Kaptam pár rugást hugomtól és a szőkétől is.
Hajnali négykor a telefonom jellegzetes értesítés hangjára keltem fel. Nem tudom hogyan tudnak ilyen mélyen aludni hiszen egyikük sem kelt fel a készülék csipogására.
Ahogy megláttam a zölddel villogó nevet a telefom képrnyőjén, sokkos állapotba kerültem.-FELKELNI! -Üvöltöttem el magam.
-Nem anya, nem akarok fogat mosni. -Mormogott álmában Liam mire a már ébren lévő Zayn olyan jóízűen kezdett el nevetni mint még soha.
-Figyeljetek már. -Kezdtem el hadonászni telefonom felé.
-HARRY-TŐL KAPTAM ÜZENETET. -Üvöltöttem olyan hangosan hogy még a 6. szomszéd is hallotta.
-Hogy neked minek kell állandóan kiabálni. Egyszerűen nem hiszlek el. -Rontott be apám a szobámba.
-Harry írt neki. -Tette fel védekezően Lotti a kezét.
-Megúsztad Tommo de legközelebb halkabban örülj. -Küldött felém egy mosolyt apukám. Szeretem így látni. Szeretem kedvesnek látni. Mióta megismerte azt a borzalmas új nőjét teljesen megváltozott.
-Nézd meg. -Adta kezembe Zayn a telefont.
Tudni kell a csodás telefonomról, hogy az üzeneteim csak egy hosszú nyomvatartással tudom megnyitni. Viszont ennek hátül ütője hogy a hosszan nyomva tartás által nem egy üzenetem törlődött véletlen. Ez most sem volt másként. Talán a reményt jelentő üzenet elszált az éterbe. Onnan soha többet nem jön vissza.
-Mit írt? -Másztak felém mindannyian egyszerre.
-Soha nem tudom meg. -Lendítettem hátra kezem arra készülve hogy falhoz vágjam a telefont, de Zayn nagy szerencsémre elkapta a karom.
-Tudod hogy informatikus vagyok ugye? -Szólalt meg igazán komoly hangon.
-És egy elszált üzenetet vissza tudnál hozni? -Néztem rá kiskutya szemekkel.
-Meglátom mit tehetek. -Vette ki kezemből telefonom.
30 percnyi idegtépő csendes várakozás után Zayn szeméből egyetlen egy sós gyepp folyt le. Sosem láttam még sírni. Valószínűleg többet nem is fogom.
-Mond már mi van. -Kiáltott fel Niall.
-Felolvashatom? -Hangzott el a kérdés miert egyhangúan igen volt a válasz.
"Őszintén reméltem hogy nem kell ezt valaha elmondanom neked. Tudom hogy ez nélkül nem értenéd meg a döntésen. Szóval... hol is kezdjem. Szóval nem biztos hogy az vagyok akinek te gondolsz. Én sosem szerettem ezt az embert Simon-t. Az ősz hajú férfit aki az ajtóban ált utolsó találkozásunkkor. Ez a férfi nagyon súlyos dolgokkal fenyegetett. Én tudtam, legalább is reméltem hogy nem komolyan gondoltad amit mondtál. Lehete ott abban a pillanatban nem tudtam épp ésszel gondolkodni amit nagyon sajnálok, hiszen így nem tudtam elkösuönni sem tőled. Simon azt mondta ha vissza merek menni hozzád megkeseríti a te életed. Én már rég nem voltam boldog a sajátomban, de téged nem akarlak ezzel veszélybe keríteni. Túl gyenge vagyok ahogy hogy szembe száljak vele, de tudd Örökké szeretlek -H"
Imádlak titeket, annyira ne nyírjatok ki 💘
Luv ya guys ❤️
DU LIEST GERADE
A koncert
FanfictionEgy teljesen átlagos 28 éves férfi voltam amíg egy nap a hugom rá nem vett hogy menjek el vele egy bizonyos Harry Styles koncertjére. Na igen el teljesen normális koncertnek indult amíg egy sorsolás által a hugom meg nem nyert egy VIP-es találkozást...