~19~ házi mozi

1.4K 70 11
                                    

-Felkelni! -Kiabáltam reggel 7 órakkor. Már semmi esély nem volt a vissza alvásomra tehát ha én nem ők se aludjanak.

-Louhh... Kérlek... Shh.. -Tette Harry kezét számra.

-Most nem adom be a derekam. -Vetettem magam rá.

-Kicsi a rakás! -Ugrott ránk Lotti egyenesen az ágyról.

Valahogy hirtelen mindenki felkelt. Harry "legnagyobb" örömére. Mindenki pár másodperc alatt vetette ránk magát.

-Neeee! Meg akartok ölni? -Bróbálta Harry leszedni magáról az embereket.

-Most hogy mindenki tökéletesen felkelt száljatok le a szerencsétlenről. -Nevetett Zayn.

-Pedig nekem kényelmes volt. -Mászott le Lotti is rólam.

-Légyszi kimennétek? -Ált fel Harry is a matracról.

-Gyertek. -Vezetett ki mindenkit Liam.

-Minden oké? -Ültem le az ágyra Hazza mellé.

-Nem éppen. -Hajtotta le fejét. -Tudod szerintem szeretlek...

-Hát te bolond vagy. -Törtem ki nevetésben.

-De most miért? -Nézett rám kiskutya szemekkel.

-Én is szeretlek téged. Ezt már szerintem nem kell megbeszélni. Azok után hogy vissza jöttél bizonyítottad hogy tényleg szeretsz.

-Lou... -Szorított magához. Sosem éreztem sehol olyan biztonságban magam mint Harry-vel.

-Menjünk le. -Kulcsoltam össze kezünket és húztam fel az ágyról.

Zayn apám társaságában kávézott. Kicsit meglepett a dolog ugyan is nem szokott jóban lenni a barátaimmal. Mondjuk Zayn talán a legérettebb mindannyiunk közül.

Lotti Niall-el nézett valami borzasztó szappan operát a tv-ben. Reggeli helyett egy doboz jégkrémnek láttak neki együtt. 

Liam egyedül ült a konyhapultnál a kávéját iszogatva. Valószínűleg valamit telefonon olvasott. Tudni kell Liam-ről hogy egyébként nem volt ő mindig ilyen mint most. Legtöbbször minden este egy buliban kötött ki. Ő volt a keményfiú akivel nem mer senki kezdeni. Viszont Zayn....hát igen, Zayn. Teljesen megváltozatta, jobb irányba. 

-Minden oké? -Lépett oda hozzánk Liam.

-Teljes mértékben. -Mosolyodtunk el.

-Akkor ma mit csinálunk? -Karolta át Zayn Liam-et.

-Semmit? -Érkezett meg Nial és Lotti is körünkbe.

-Jól hangzik. -Nevetett Harry.

Legalbb 15 percig áltunk a lépcső alján és gondolkodtunk mi is legyen a mai elfoglaltságunk. Niall még mindig tartotta magát a semmi-hez ahogy Lotti is. Zayn ötlete kajálás volt de nekem és Harry-nek mint ahogy Liam-nek sem volt kedvünk kimozdulni. 

-Házimozi! -Szinte kiáltott fel Liam.

-Van itthon annyi kaja? -Tette fel kérdően kezeit Hazza.

-Én lemegyek a boltba Niall-el. -Tette fel a kezét Lotti mintha jelentkezne.

-Zayn, te állítod fel a vetítőt, úgy is te vagy az informatikus. -Mutattam az említettre.

Kicsit féltem attól hogy Niall felvásárolja az egész kisboltot. Sajnos sejtésem be is igazolódott. Niall és Lotti is 2 teli szatyorral a kezükben jelentek meg. Szerintem nem voltak tisztában a helyzettel hogy nem a 3. világháborúra készülünk éppen. Gondoltam hogy kár nekik oda adni egy tizest, de sajna nem volt apróm.

A koncertDonde viven las historias. Descúbrelo ahora