~27~ Kezdődjön

1.1K 66 7
                                    

Minden tökéletes, persze nem akarom elszólni magam, hogy aztán elrontsak mindent. Viszont tényleg minden tökéletes.

Harry legelső koncertje közeleg, pontosabban 1 hét múlva kerül megrendezésre a kisebb szünet után.
Ez lesz az első koncerje amit nem a nézőtérről hallgatok majd, egyenesen a BackStage-ből fogom nézni az egészet. Talán kicsit fura lesz mert ugyan még senki nem tudja hogy együtt vagyunk. Mondjuk szerintem elég egyértelmű mivel kb mindenhova együtt megyünk. Na meg az insta storym. Apropó 12 ezer követőre tettem szert. Mondtam már hogy nem akarok "híresség lenni", viszont Harry-ért mindent.

Eddig is baromi csodáltam a híres embereket, akárhova mennek mindenhol készül róluk legalább egy fotó. Mindig jól kell kinézni és persze a sok szabály, valaki mindig megmondja mit csinálj és mit ne. Nem szeretnék így élni viszont a szerelmnek ára van. Jelenleg az az ára hogy talán nem mehetek ki az utcára úgy ahogy akarok mert hamarosan hivatalosan közönség elött is Harry párja leszek.

Nem tudom miért agyalok ezen ennyit, hiszen Niall-t sem ismerik fel csak nagyon ritkán. Mondjuk tudtommal nem jártak még egymás szájjában... Na jó ezt most hagyjuk abba.

Egyre érdekesebb gondalataim elnyomására inkább bekapcsoltam a tv-t. Rögtön egy zene csatornára kapcsoltam. Talán csak ez miatt van még itt ez a tv. Semmi másra nem használom hiszen az a kis készülék ami általában a zsebemben helyezkedik el mindent megold.

Pár zene meghallgatása után egy igazán érdekes mondta ütötte meg fülem. Idézném: Következzen Harry Styles, a nők bálványának egyik dala, a Kiwi.

E mondat hallatára akaratlanul is felnevettem. Hiszen tegnap még...
Jobb lesz ha a tv-t is kikapcsolom.

Szóval most pedig az unalom ami övezi a legtöbb napom ha egyedül vagyok. Uram isten.... nagyon régen foglalkoztam már a munkámmal, persze Hazza melett nem kéne a munkán agyalnom de én szeretnék dolgozni, szeretem a munkám.

29 vagyok és még mindig nem költöztem el. Itt lenne az ideje, persze nem siettetek senkit, főleg nem Harry-t. Nem látnám sok értelmét ha egyedül költöznék el valahova úgy hogy itt van nekem ő.

Nem volt jobb ötletem ezért tárcsáztam Liam számát. Hangpósta, úgy látszik tényleg neki kéne látnom egy új ruha meg tervezéséhez. Persze az eléggé fekete külsömhöz nem passzol ez a munka de rögtön bele szerettem. 17 évesen kezdtem el ruhákat rajzolni. Rengeteget vaciláltam a tetováló művész és a ruha tervező között. Végül azért döntöttem így mert ezt a munkát itthonról is végezhetem, nem kell bejárnom sehová. Már pedig én és a korán kelés nem vagyunk jó barátok.

-Megjöttem. -Kopogott be Lotti a szobám ajtaján.

-Rendben. Nagyon sok házid van? -Áltam fel az ágyról és követtem hugomat a szobájába.

-Ami azt illeti nincsen, viszont ma Niall elvisz valahova. -Villantott ezer vattos mosolyt.

-Szóval megint egyedül fogok itthon üllni. Ötleteim sincsenek milyen ruhát tervezhetnék. -Vetettem le magam egy sóhaj kiséretében Lotti ágyára.

-Miért nen csinálsz valami? -Vonta fel szemöldökét kérdően. Hiszen még is csak 16 éves és mindig van valami dolga. Én pedig 29 évesen itthon üllök és unatkozom, mint egy rossz tini.

-Harry nem ér rá. -Piszkáltam az egyik ágyon található rózsaszín párnát.

-És te csak Harry-vel tudod elfoglalni magad? -Dobott rám kettő ruhát nevetve.

-Látom jó kedved van. -Forgattam meg szemeim. -Most választanom kéne ugye? -Emeltem fel a két ruhadarabot.

-Egy vans cipőhöz melyik illene? -Tette fel a kérdést amit soha nem gondoltam, hogy el fog hangzani a szájjából. Ő és a vans eddig két külön bolygón élt.

-Nem tudom ki vagy te és mit csináltál a hugommal de hozd vissza. -Mondatomra csak egy szórakozott szemforgatást kaptam. -De miért gondolod hogy én tudok választani? Attól hogy meleg vagyok még nem leszek a stylist-od. -Raktam le magam mellé mind a két ruhát.

-Véletlen sem arra gondoltam hogy több száz ruhát terveztél és te talán jobban tudod, hogy mi illene hozzá. Ilyenek meg se forduljanak a fejedben. -Emelte fel maga elé az egyik ruhát majd a másikat a tükör elött állva.

-Mellesleg a fekete a fehér csíkokkal jobb lenne. -Adtam be a derekam egy kis hallgatás után.

-Köszönöm bátyus! -Ölelt magához majd a fürdőbe sietett a kiválasztott ruhával.

Szép lassan vissza battyogtam szobámba majd levetettem magam az ágyra. A plafont bámultam, újra gondolataimba akartam mélyedni.

Vajon Harry az örök szerelem számomra? Minden bizonnyal igen. Túl sok viharon mentünk keresztül ahogy hogy megint elveszítsem. Kicsit félek ez az egész "coming out" dolog miatt. Persze 12 éves korom óta tudtam hogy meleg vagyok de most az egész világ elött fel kell vállalnom. Nem szégyellem félre értés ne essék, csak én sem voltam mindig az aki most vagyok. Igen, boldog vagyok mert vannak csodálatos barátaim, egy csodálatos párom és persze a csodálatos hugom akinek mindent köszönhetek. Régen nem voltak barátaim, mindig én voltam az akivel senki nem barátkozott szívesen, és miért? Hát persze, mert meleg vagyok. Nem tudom, hogy miért nem lehet szimplán elfogadni azt hogy te a saját nemeddel szeretnél boldog lenni. Persze engem csak kirekesztettek ez miatt, de mi van azokkal aki bántották magukat a sok rossz szó és bántalmazás miatt? Lotti érdeme hogy én nem tettem ezt.

-Már vagy harmadszor csörög a telefonod, nem szeretnéd felvenni? -Nyitott be Lotti a szobámba immár a kiválasztott szettben.

-Nem vettem észre, már is felveszem. Neked pedig jó szórakozást. -Mosolyogtam hugomra.

Harry neve, helyesbítek "egyetlenem" villogott a készüléken. Felvettem majd egy mosoly kiséretében -amit ugyan ő úgy sem lát- köszöntem a telefonba.

-Szia Hazza.

-Louis holnap lesz a koncert, van egy kis változást. Igérem minden készen lesz addigra. -Hadart kissé, mintha éppen sietne valahova.

-Ohh, rendben. Ma jösz értem? -Tettem fel az utolsó kérdést mielött lerakná a telefont.

-Igen, kb 20 perc és ott vagyok. Szia szerelmem. -Majd bontotta a vonalat. Így már csak magamnak de egy "Szia szerelem" kiséretében az asztalra raktam a készüléket.

Nah igen, a koncert amiről már meséltem. Semmi különleges nem lesz, persze azon kívül hogy ez lesz az eslő koncertem hivatalosan is Harry párja ként.

Felsőnek egy laza lila pólót vettem fel egy fekete térdénél szagatott nadrággal. Felvettem egy pride vans cipőt. Igaz ez csak attól lett pride hogy a hugom egy szivárványt festett a cipők talpára.

Pont 20 perc elteltével el is készültem, ebben a pillanatban Harry kocsiját hallottam meg leparkolni a ház elött.

Kezdődjön életem legszebb időszaka.





Sziasztokk!!! 💖

Szóval lassan közeledik az utolsó rész. Még van pár fejezet hátra (pontosabban 2-3). Remélem nektek is ugyan annyira szívetekhez nőtt ez a story mint nekem. Nagyon nagyon fura lesz hamarosan befejezni hiszen ez volt életem első könyve is egyben. Biztosan várható még töllem több hasonló könyv is. Ezeket persze nem tudom mikor és milyen formában fogom hozni. Remélem azért ez a kicsit laposabb rész is elnyerte tetszésetek. 💜

Luv ya guys 💙

A koncertWhere stories live. Discover now