~14~ Tripla randi

1.6K 82 12
                                    

-Nem Liam, nem vagyok hajlandó moziba menni, főleg nem egy romantikus filmre. -Szögeztem le a tényt Liam-nek telefonon keresztül. Ez már vagy az 5. ötlete beszélgetésünk során, jobbnál jobb felvetései voltak kedves barna hajú barátomnak. Első ötlete az volt hogy menjünk el egy tripla randira amire nem csak én de Harry is nemleges választ adott. Remélem nem komolyan gondolta de második ötlete egy bár volt. Harmadik gondolata egy közös piknik volt ami nekem még mindig túl nyálas ötletnek mutatkozott. Negyedik ötlete pedig a horgászás volt. Mondtam hogy jobbnál jobb tervei voltak.

-Kalandpark? -Hallottam Zayn-t a vonal túloldaláról. -Nem jó ötlet, nem akarok még meghalni. -Válaszolt Liam.

-Nekem megfelel. -Vágtam szavába mielött teljesen elvetik az ötletet. -Harry kalandpark? -Üvöltöttem fel az emeletre.

-Mehetünk. -Érkezett a válasz.

-Szerintem a szőkének úgy is mindegy csak legyen kaja. -Nevettek Liam-ék.

-Akkor holnap reggel nállunk 8 óra. -Szögesztem le és még pár jókivánság után meg is szakítotuk a vonalat.

Az estét nyugodtan töltöttük. Mondjuk kicsit már zavar hogy a fél házat én látom el ruhával. Harry spontán ittalvós partyt tart már 3 napja. Niall pedig 2 napja. Mivel egyiküknek sem volt annyi esze hogy leaglább pizsamát hozzanak az én szekrényem fosztják ki. Niall-el még talán megeggyezik a méretünk de Harry-n úgy álnak a ruháim mintha a gyerek osztályból öltözne.

Reggel Lotti törte rám az ajtót.

-Ugye nem gondoltad komolyan hogy öt fiúval fogok kalandparkba menni? -Rikácsolt valami fülsüketítőn.

-Ha Niall-el szeretnéd tölteni a napot akkor igen, márpedig Ni jön velünk. -Ült ki egy elégedett mosoly az arcomra.

-Utállak. -Vágott hozzám Lotti egy szürke párnát majd kiviharzott a szobámból.

Harry megtalálta magának a szokásos rózsaszín póló és fekete farmer kombót, Niall pedig egy szürke farmert és egy fekete felsőt választott. Én egy kék rövidujjú és egy szürke farmer mellett tettem le voksom. 

Időközben Zayn és Liam is megérkeztek. Igen gyalog fogunk menni mivel a buszon nem biztos hogy elviselnének minekt kocsiba pedig egyáltalán nem férünk be. Lotti már vagy 20 perce csak azt mondogatta hogy mindjárt jön. Amikor végre eljött a pillanat hogy a drága hugom levonszolta magát, a lépcsőn megláttam rajta egy fekete miniszoknyát és egy rózsaszín trikót egy magassarkúval megfűszerezve. Mondtam már hogy a hugom egy kicsit túl jól akar kinézni még a sarki pékségbe is? Mert ha nem most mondom.

-Hamupipőke mehetsz is vissza. -Nevetett Liam hugomat látván.

-Haha nagyon vicces vagy. Na mehetünk ? -Ált elénk Lotti.

-Drágalátos gyönyörű hugom magssarkúban és miniszoknyában akarsz majd a levegőben ugrándozni? -Beszéletm Lotti-hoz mintha egy ovodásnak kéne felvilágosító órát tartani.

-Ki mondta hogy én felmegyek veletek? -Tette keresztbe karjait.

-Na vidd fel a kis kerek segged és öltözz át? -Lökdöste fel az emeletre Zayn a hugomat.

-Te csak fogd vissza magad? -Nézett szúrós tekintettel Liam a fekete hajúra.

-Olyan cuki vagy ha durcázol. -Puszilta homlokon Zayn Li-t.

Még 20 precnyi unalmas várakozás után a hugom egy sporcipő melegítő szettben megérkezdett. 

-Ne, ne mondj semmit, menjünk. -Toltam ki hugom az ajtón mielött megint visszafordulna.

A koncertDonde viven las historias. Descúbrelo ahora