Zeki ve akıllı insan arasında muazzam büyük bir fark var.
Zekilik kısmen doğuştandır, Zekilik elindeki bilgiyi faydalı kullanır.
Kendisine yatırım yapar. Yatırım yapmayı çok iyi bilir.
1.) Zamana
2.) Doğru insan ilişkilerine
3.) Kişisel gelişime
Zeki insan bu üçüne yatırım yapar.
Teknolojinin kölesi değil efendisi olur.Zeki insan doğru zamanda yalnız kalır.
Zeki insan sanat yönünden beynini geliştirir.
Beynini matematik yarım küresini sanatsal yarım küresinde kullanır.
Zeki insanların özelliği budur.Akıllı insan zeki olmasa dahi doğduğu çevre kendisini çok zeki biri yetişmese dahi bir araç kullanan insana akıllı denir.
Akıllı insan hata yaptığında Neden oldu ? Nasıl oldu ? Allah niye bunları benim başıma veriyor.? Demekle uğraşırken
Zeki insanlar hataya beş dakikadan fazla üzülmez.
Üzülmeleri çok kısadır.
Bakar bundan bir ders çıkarmalıyım gittiyse gitti napalım yolumuza bakalım der.
Oturup akşama kadar dizlerini dövmez.SORGULAMAK YERİNE İSYAN EDER
Bir insan size nerde hata yaptığınızı söylüyorsa dinleyin.
Ama bir insan size gelip şu olmayacak, bu olmayacak geleceğin yönünde konuşan insan Kahin değilse veya Ermiş değilse vur gitsin.
Hiç uğraşma o patatesle vakit kaybetme.
Zeki insanlar kendi bildiği şeyi düşünüp ufak adımlarla hayata geçirirler.
Zeki kişiler insanları kullanmayı ve yönetmeyi iyi bilirler.Akıllı insan sadece sadece bir şeyi nasıl yapacağını bilir.
Akıllı insan sadece kendini Ama zeki insan hem kendini hemde diğer insanları yönetebilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİŞİSEL GELİŞİM
LosowePLATFORMUN EN İYİ "KİŞİSEL GELİŞİM" KİTABIDIR. ⭐ ALGI OPERASYONU ⭐ ETKİLİ İLETİŞİM ⭐ AKLISELİM EĞİTİMİ ⭐ FARKINDALIK VE DAHA FAZLASI...