✅BAKIŞ AÇINI GENİŞLET

259 29 0
                                    

İnsanlar mı yanlış şeritte siz mi ters yönde gidiyorsunuz bunu anlayın. Gözleriniz ve zihniniz tek bir noktaya odaklanırsa "Hayat çok kötü gidiyor" Elbette kötü gider. Tek bir noktaya at gözlükleriyle bakarsan sabit kalırsın boynun tutulur, bakış açınız taşlaşır. Sağ veya solunuzdaki güzellikleri göremezsiniz bakış açınız felç olur

Senin bakış açını oraya ( olumsuzluklara ) zorlayan önyargı veren seni tekleştiren mantıklara karşı gel. Her rengi görmeye çalış, hayattan keyif almayı öğren, bakış açınızı değiştiren insanlarla aranıza biraz mesafe bırakın. Size  "Boşver ders çalışma ne işine yarar ki" veya " Kitaplar okumak zaman kaybı" diyerek bakış açınızı daraltanlar gibi.

 Size  "Boşver ders çalışma ne işine yarar ki" veya " Kitaplar okumak zaman kaybı" diyerek bakış açınızı daraltanlar gibi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bakış açını genişletmek için Genel Kültür kitaplarını okumanız gereklidir. Okumak at gözlüklerini genişletir daha farklı bir bakış açısı sağlar. Genişlemesi lazım ki çevrendeki insanlar neden seni terk etti bilmen gerek. Sürekli bakış açının düz olması "Ben haklıyım"  Ben Ben Ben Sürekli kendi fikrini karşı tarafa empoze etmeye edersen senin bakış açın karşıdaki kişiye uymayabilir. Senin cetvelinle ölçülmek istemiyorlar belkide. Farklı müzikler dinleyin beyniniz farklı müzik türlerine doğsun. Bir haberi dört farklı ayrı şekilde sunan gazeteler her birinin bakış açıları farklı her birisi olayı size farklı merceklerle sunuyor. Sende başka birinin gözünden bakmaya çekinme inatçı insan olma. Arkadaşın der ki "Bodruma tatile gidelim mi" Hayır Hakkariye gidelim.

EMPATİ YAPMAK BAŞKASININ GÖZÜNDEN OLAYA BAKMAKTIR.

Son olarak bazı insanların bakış açısı kullandıkları araba ileri gitse bile o dikiz aynasından geriye küçücük aynadan bakar.

KİŞİSEL GELİŞİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin