Güzel konuşmak değil, diksiyonunuzun doğru olması değil, hızlı ve boş konuşma hiç değil. Sürekli ben konuşayım araya hep bir şeyler sıkıştırayım da değil.
Biz sürekli yeterli miktarda tonlayarak ve akıcı konuşmayı öğretecez
Bu konuda Dört kitap'ta okumanız gerekli
1.) TED GİBİ KONUŞ
2.) İNSAN İNSANDAN BESLENİR
3.) DİL İLİZYONLARI
4.) ETKİLİ BİR KONUŞMANIN PÜF NOKTALARIBAZI EGZERSİZLER YAPMANIZ LAZIM
- Ulubatlı utangaç ulaş'a uğursuz ulunay'ın uzun uzun uzattığı urganı uğraşa uğraşa aldı.
DİLİNİZİN DÖNME ORANINI GÖSTERİR.
-Topal talip'le tophaneli tahsin tahteravelli tahtasından tepetaklak tortop taşların ortasına düştüler de ne tahteravelli tahtasını tazmin ettiler, ne de tahteravelli tahtasını tamir ettiler.Akıcı konuşmayı bide beden dilinizle süslerseniz etkili ve güzel konuşursunuz.
Diksiyonunuzun da güzel olması lazım.
Akıcı konuşmanın bir numaralı öğesi özgüvendir. Neden ? çünkü bir sahneye çıktın veya arkadaşlarının önünde konuştuğun zaman ne konuştuğunun anlaşılması lazım.
Pısırık kısık sesle konuşursan herkes uyur.
MİZAH: Fıkra anlatmak değil, cem yılmaz şakaları değil. İnsanları güldürebiliyormusun ? İnsanlar sizinle konuşurken sizinle birlikte gülebiliyor mu ?
Size gülmek demiyorum. İnsanlar sohbetinizden keyif alıyorlarsa akıcı konuşmaya hazırsınız.YANLIŞLAR : Akıcı bir konuşma argo, alay, dalga geçmeyi kendi içinde barındırmaz.
Arkadaş ortamında ona laf sokmak şuna laf sokmak onu gömmek değil.
Akıcı konuşmak bir sahne şovudur. İnsanlar sizi dinler.
Sohbette sürekli forvette olmayın paslaşın söz hakkını diğerine verin.
Doğru yerde pası alıp başkasına atmanız lazım insanlar böyle sizi daha çok sever.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİŞİSEL GELİŞİM
RastgelePLATFORMUN EN İYİ "KİŞİSEL GELİŞİM" KİTABIDIR. ⭐ ALGI OPERASYONU ⭐ ETKİLİ İLETİŞİM ⭐ AKLISELİM EĞİTİMİ ⭐ FARKINDALIK VE DAHA FAZLASI...