“ ခ်စ္တယ္...”
မ်က္လံုးစံုမွိတ္ျပီးအရဲစြန္႔ကာေျပာလိုက္တဲ႔စကားအဆံုးမွာပတ္ဝန္းက်င္ကႏွစ္ဆေလာက္ပိုျပီးတိတ္ဆိတ္သြားတယ္ထင္ရသည္...အခ်ိန္အေတာ္ၾကာေနတဲ႔အထိကိုကို႔ဆီက.ဘာစကားမွျပန္ေျပာမလာတာမို႔မဝံ႔မရဲမ်က္စိတစ္ဖက္ဖြင့္ျပီးေတာ့ၾကည့္မိသည္...ဒါဟာသူ႔ဘဝမွာပထမဆံုးအၾကီမ္ခ်စ္စကားေျပာဖူးျခင္းဘဲ...သူ႔ေရွ႕ကဒီလူၾကီးကလဲသူရင္ခုန္တက္စအရြယ္ကတည္းကသူ႔ႏွလံုးသားကိုအပိုင္သိမ္းထားတဲ႔လူၾကီး...ခ်စ္စကားေလးတစ္ခြန္းေျပာဖို႔ကိုသူတုန္လႈပ္ေနရတဲ႔အေၾကာင္းအရင္းအမွန္ကေတာ့...သူ႔ရဲ႕အခ်စ္ဦးဟာ..ေယာက္်ားတစ္ေယာက္ျဖစ္ေနလို႔ဘဲ...ေဆာင္းရိပ္ကူးဆိုတဲ႔သူ႔လိုဘဲေယာက္်ားတစ္ေယာက္...အခုခ်ိန္မွာထြက္သြားဆိုတဲ႔ေအာ္သံကိုမ်ားသူၾကားရမလား...ဒါမွမဟုတ္..သူ႔မ်က္ႏွာေပၚဘဲကိုကို႔ရဲ႕လက္သီးျပင္းျပင္းေတေရာက္လာမလား...
“ဘာေျပာလိုက္တယ္ေဆာင္းရိပ္ကူး...”
“ေဆာင္း...ေဆာင္း..ကိုကို႔ကိုခ်စ္တယ္လို႔... ”
“မင္းရူးေနတာလား...ဒါမွမဟုတ္...ငါ့ရဲ႕ဘယ္ေနရာကမ်ား...မင္းမ်က္လံုးထဲမွာမိန္းမနဲ႔တူေနလို႔လဲ...ငါကေယာက္်ားတစ္ေယာက္ေနာ္.. ”
“ သိတယ္...ကိုကိုကေယာက်္ားေလးမွန္းလဲသိတယ္..ေဆာင္းကိုယ္တိုင္လဲေယာက်္ားေလးတစ္ေယာက္ဆိုတာလဲမေမ့ဘူး...”
“ဒါနဲ႕မ်ား...မင္းဦးေႏွာက္ဘယ္နားေရာက္သြားလို႔..ငါ့ကိုခ်စ္တယ္လို႔လာေျပာေနတာလဲ.. ”
“ခ်စ္ေနလို႔..ခ်စ္တယ္ေျပာတာေပါ့လို႔...ဦးေႏွာက္ကမရွိေတာ့ဘူး...ႏွလံုးသားေနာက္ပါသြားျပီ... ”
ေဆာင္းရိပ္ေၾကာက္တာကေၾကာက္တာ...မေက်နပ္တာကမေက်နပ္တာမို႔...ကိုကို႔ကိုႏႈတ္ခမ္းဆူျပီးျပန္ပတ္လိုက္မိသည္...ဟုတ္တယ္...ဒီလူၾကီးကိုစေတြ႕ကတည္းကသူ႔ကမ႓ာၾကီးမွာေနႏွစ္စင္းသာေနခဲ႔တာ...ေဆာင္းအခ်စ္ရူးရူးသြားအာင္ကိုကိုဘဲျပဳစားခဲ႔ျပီးေတာ့...ကိုကိုတာဝန္ယူသင့္တယ္...
“မင္း...မင္း...က်စ္...ေနစမ္းပါအံုး...မင္းကအေျခာက္လား...ေယာက်္ားေတကိုဘဲစိတ္ဝင္စားတယ္ဆိုလဲတစ္ျခားလူသြားၾကိဳက္... ”