"အီးဟီး...ကိုကို...အင့္...အီး... "
ေတြ႔ကတည္းကရင္ခြင္ထဲပစ္ဝင္ျပီးတအင့္အင့္တအီးအီးနဲ႔မ်က္ႏွာမေဖာ္တမ္းငိုေနတဲ႔ကေလးငယ္ရဲ႕ငိုသံေတကသူ႔ရင္ကိုအစိမ္းလိုက္ခြဲေနသလိုဘဲ..ကေလးငယ္ရဲ႕မ်က္ရည္ေၾကာင့္သူ႔ရင္ဘတ္ေတပူေႏြးလာေလသူ႔ႏွလံုးသားကေသြးစိမ္းရွင္ရွင္က်ေနသလိုနာက်င္လာရေလဘဲ...
ေနသခင္မသိလိုက္တာကသူ႔ကေလးကငိုေနလို႔သူ႔ရင္ဘတ္ေတေႏြးလာတာမဟုတ္ဘဲအခြင့္အေရးရတုန္းအပီအျပင္အေခါက္တစ္ေသာင္းမကခိုးနမ္းေနလို႔ေႏြးေနတယ္ဆိုတာ...ရင္ခြင္ထဲဖြက္ထားတဲ႔ေဆာင္းရိပ္ကူးရဲ႕မ်က္ႏွာကပ်ားရည္လူးသၾကားျဖဴးျပီးထန္းလွ်က္ရည္စမ္းထားတဲ႔အတိုင္းခ်ိဳအီေနလို႔...
ဘယ္ေလာက္ေတာင္အခက္အခဲေတနဲ႔ၾကံဳလာရတာလဲကေလးရယ္...လက္ကနီရဲေနတဲ႔ၾကိဳးရာေလးကိုျမင္ေတာ့သူအံၾကိတ္လိုက္မိသည္...ဘယ္လိုေကာင္ကမ်ားဒီေလာက္နီရဲသြားေအာင္လုပ္ပစ္ရတာလဲ...ေတာက္...အကုန္သတ္ပစ္မွာ
" ေတာ္ျပီ...မငိုနဲ႔ေတာ့ေဆာင္း..ဘာျဖစ္ခဲ႔တာလဲ...ကိုယ့္ကိုေျပာျပ..."
"အင့္...ရႊတ္..ကိုကို...ေဆာင္းေလ...ေဆာင္း..."
ေျပာဖို႔စီထားတဲ႔စကားလံုးေတကကိုကို႔ကိုေျပးဖက္လိုက္မိကတည္းကအကုန္ေပ်ာက္ျခင္းမလွေပ်ာက္သြားတာမို႔ဘာေျပာရမလဲအျမန္စဥ္းစားေနရသည္...စဥ္းစားမရတဲ႔အဆံုးေတာ့မ်က္လံုးစံုမွိတ္ျပီးဒူးညႊန္႔ခ်ပစ္လိုက္တယ္..ဦးေႏွာက္ကသံုးမရလို႔ခႏၶာကိုယ္ကိုဘဲသံုးေတာ့မယ္..က်စမ္းကိုကို႔ရင္ခြင္ထဲကို.
"ဟင္...ေဆာင္း...ေဆာင္း...ဘာျဖစ္တာလဲ...ကိုယ့္ကိုၾကည့္အုန္း...ေဆာင္း..ေဆာင္း... "
ရင္ခြင္ထဲေပ်ာ့ေခြက်လာတဲ႔ေကာင္ေလးေၾကာင့္သူအလန္႔တၾကားျဖစ္သြားရသည္...ကိုယ္ေလးကိုျဖည္းျဖည္းလႈပ္ရမ္းၾကည့္ေပမဲ႔မရတာမို႔..ေပြ႕ခ်ီလိုက္ကာကားထဲဝင္လိုက္တယ္...တစ္ခုခုျဖစ္သြားမွာစိုးလို႔ေဘးကိုမခ်ဘဲသူ႔ေပါင္ေပၚဘဲတင္ထားလိုက္ကာရင္ခြင္ကိုမွီထားေစလိုက္တယ္..ကားစက္အျမန္ႏိႈးျပီးကားကိုျပန္လွည့္လိုက္ကာျခံထဲကိုျပန္ဝင္မိသည္...အိမ္ကိုေရာက္တာနဲ႔ခန္႔ေသြးကိုေဒါက္တာေခၚခိုင္းလိုက္ျပီးကေလးကိုသူ႔အခန္းထဲကိုေခၚလာလိုက္ကာအိပ္ယာေပၚခ်ေပးလိုက္ျပီးေဘးမွာဝင္ထိုက္လိုက္သည္..