Final

11.3K 315 16
                                    

“ ကဲကဲ..ဘယ္လိုလဲ...ဘယ္လိုလဲ...လူေတအားလံုးစံုျပီလား..စံုျပီဆိုလဲသြားရေအာင္ေနာက္က်ေနေတာ့မယ္... ”

“ခဏေလးေဖေဖ...ဆည္းဆာမေရာက္ေသးဘူး... ”

“ ဟမ္..ျမိဳ႕ထဲဝင္လာျပီလို႔ေျပာတာဘဲၾကာလွျပီ..အခုထိမေရာက္ေသးဘူးလား....”

“ဟုတ္တယ္ေဖေဖ...သူ႔ကားဘီးေပါက္သြားလို႔တဲ႔...အလြမ္းကိုသြားေခၚခိုင္းထားတယ္...သိပ္မၾကာခင္ေရာက္မွာပါ... ”

“ အင္းအင္း...တကယ္ပါဘဲ...အကုန္လံုးပ်ာယာခတ္ကုန္ျပီ...လေလး...ဒီေကာင္ေလးနဲ႔ေတာ့ခက္လိုက္တာ...”

သိုသိုသိပ္သိပ္ေနတယ္ဆိုလဲေတာ္သင့္ရုံေပါ့...အခုေတာ့ၾကည့္ပါအုန္း..ဒီေနဘြဲ႕ယူမွာကိုမိသားစုဝင္ေတကမေန႔ကမွဖုန္းဆက္ေျပာလို႔သိရတဲ႔အျဖစ္...ေတာ္ေသးတာေပါ့...ဒီေန႔မွမဆက္တာဘဲ...ကိုယ္ေတမွာသူ႔ဆီကဖုန္းရရခ်င္း...ျမမ်ိဳးမာန္ကေနအေျပးတပိုင္းထြက္ခ်လာရတယ္...ဒါေတာင္သားေနကအလုပ္ကိစၥနဲ႔ျမမ်ိဳးမာန္ကိုေရာက္ေနလို႔လေလးဆီကဖုန္းလာေတာ့ခ်က္ခ်င္းလိုက္လာဖို႔အဆင္မေျပလို႔...သူတို႔ေနာက္မွထြက္လာရသည္..ကားဘီးေပါက္တဲ႔အထိသားေနဘယ္လိုေတေတာင္ေမာင္းလာခဲ႔ရသလဲမသိဘူး...ေဆာင္းရိပ္သားအနားကထြက္လာခဲ႔ကာ...ခုခ်ိန္ထိထြက္မလာေသးတဲ႔ဘိုးေတာ္ၾကီးရွိရာအခန္းကိုသြားရျပန္သည္...ကိုကိုကခုေနာက္ပိုင္းသိပ္ကိုျပင္ဆင္ေနတာ...တစ္ခုခုဆိုမျပီးႏိုင္မစီးႏိုင္...

“ ကိုကို...ျပီးျပီလား...”

“အင္း...ကိုကိုကအဆင္သင့္ျဖစ္ျပီ...ဒါနဲ႔ေဆာင္း...လာပါအုန္း...ကိုကိုဘယ္တိုက္ပံုကိုဝတ္ရင္ေကာင္းမလဲ...ေရြးေပးပါအုန္း... ”

“ ကိုကို႔အတြက္ေဆာင္းေရြးေပးထားျပီးသားေလ....ကုတင္ေပၚတင္ေပးခဲ႔တာမေတြ႕ဘူးလား...ဟိုမွာေလဆင္စြယ္ေရာင္ေလး...အဲ႔ဒါေလးဝတ္...”

“ အင္း...အဲ႔ဒါကိုကိုမျမင္မိလိုက္ဘူး...အိုေခအိုေခ...သားေနေရာက္ျပီလားေဆာင္း...ငယ္ေလးေရာ”

“ေရာက္ေတာ့မယ္ကိုကို...ျမိဳ႕အဝင္မွာဘီးေပါက္သြားလို႔တဲ႔...အိမ္ကသြားေခၚေနတယ္...ခ်စ္ငယ္ကေတာ့...ေက်ာင္းကေနဘဲတမ္းလာခဲ႔မယ္တဲ႔...သူ႕အတန္းမျပီးေသးလို႔တဲ႔...သားေနလာရင္ေဆာင္းတို႔ဘဲအရင္သြားၾကရမွာ.... ”

နေမဝင်သောချစ်ခြင်းမေတ္တာ(Completed)Where stories live. Discover now