“ ေမာင္....ေမာင္ေရ....”
ဆူညံပူညံေခၚသံေတေၾကာင့္ေဆာင္းသခင္သက္ျပင္းေမာေတပင့္ရွိဳက္လိုက္မိသည္...တက္ၾကြျမဴးထူးေနတဲ႔ေလသံအရေတာ့ဒီေန႔လဲသူ႔အလုပ္ေတအကုန္ပစ္ထားရမဲ႔ပံုပင္...ဆည္းဆာတစ္ေယာက္နဲ႔လဲသူ႕မွာဘယ္ေတာ့မွအလုပ္ေကာင္းေကာင္းမလုပ္ႏိုင္...ေက်ာင္းမွာလဲေက်ာင္းမို႔လို႔အိမ္မွာလဲအိမ္မို႔လို႔မိုးၾကိဳးပစ္ေတာင္ေပေတကပ္ေနမဲ႔ေတာက္တဲ႔တစ္ေကာင္လိုေတာက္ေလွ်ာက္လိုက္ကပ္ေနလိုက္တာမိုးလင္းကေနမိုးခ်ဳပ္အထိ...
“ ေမာင္...ကိုယ္သတင္းထူးရထားတယ္...”
အလုပ္ခန္းထဲတံခါးမေခါက္ဘာမေခါက္ဝင္ခ်လာတဲ႔ဆည္းဆာရဲ႕မ်က္ႏွာကေမ်ာက္အုန္းသီးရထားသလိုျပံဳးလို႔ေပ်ာ္လို႔...
“ဘာေတရထားလို႔တုန္း..... ”
“ ျမမ်ိဳးမာန္ကသတင္းထူး...ေမာင္သိလား...ကိုယ္တို႔ေတ..ကိုကိုၾကီးေတျဖစ္ေတာ့မယ္...ကိုယ့္လူေတဆီကသတင္းပို႔လာတယ္...ေဖေဖ့မွာအငယ္ေလးရွိေနျပီတဲ႔...”
“ဟမ္... ”
မ်က္လံုးအျပဴးသားပါးစပ္အေဟာင္းသားေလးျဖစ္သြားတဲ႔ေမာင့္ကိုၾကည့္ျပီးေနဆည္းဆာလိႈက္လိႈက္လွဲလွဲျပံဳးလိုက္မိေတာ့သည္...သူမေျပာခဲ႔ပါဘူးလား...သူလုပ္ေပးရင္အဆင္ေျပရုံတင္မကဘူး..အငယ္ေလးပါရလာေစရမယ္ဆိုတာေလ...အဟြန္း..အဲ႔ေန႔ကသူဒက္ဒီ႔ကိုမူးေအာင္တမင္လုပ္ခဲ႔တာ..မူးေနရင္ေသြးဆိုးတက္တာကိုတစ္ခါျမင္ဖူးတာမို႔လို႔ဒက္ဒီ့ကိုမူးေအာင္တိုက္ခဲ႔တဲ႔အျပင္...စိတ္ၾကြေဆးေလးပါပါးပါးေလးထပ္ခပ္ခဲ႔တာေလ..
“ခြိ... ”
ကိုယ့္အေတြးနဲ႔ကိုယ္သေဘာက်ကာေနမထိန္းႏိုင္ေတာ့ဘဲရယ္သံေလးလွ်ံထြက္လာေတာ့ေမာင္ကသူ႔ကိုမ်က္ေမွာင္ေလးၾကဳတ္ကာၾကည့္လာသည္...
“ဒါကို႔လက္ခ်က္လား...ေဖေဖတို႔ကိုဘာေတသြားလုပ္လိုက္တာတုန္း...ေမာင္တို႔ဟိုတစ္ေခါက္သြားတုန္းကေတာင္ေျပလည္က်ေသးတာမွမဟုတ္တာ...ကိုတစ္ခုခုလုပ္လိုက္တယ္မို႔လား... ”
“ ဟားဟား...နည္းနည္းေလးမီးထိုးေပးလိုက္ရုံပါေမာင္ရာ...ေမာင္...ကိုယ္တို႔ေတဒက္ဒီတို႔ကိုသြားျပီးဂုဏ္ျပဳလိုက္ရေအာင္...ကိုယ္ျမမ်ိဳးမာန္ကလူေတကိုဒက္ဒီတို႔အတြက္အထူးစပယ္ရွယ္စီစဥ္ခိုင္းထားတယ္...”