“သားေရ..ေဆးေသာက္... ”
ေအးရိပ္ေျပာမဲ႔စကားေတတစ္ဝက္တစ္ျပတ္နဲ႔ရပ္သြားရသည္...
“ အိပ္ေနၾကတာဘဲ...အဆင္ေျပေနၾကျပီထင္တယ္..”
တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ခပ္တင္းတင္းဖတ္ျပီးအိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ႔ေကာင္ေလးႏွစ္ေယာက္ကိုၾကည့္ျပီးသူမျပံဳးလိုက္မိသည္...သူ႔လူၾကီးရင္ခြင္ထဲေခြးေပါက္ေလးလိုတိုးဝင္ျပီးအိပ္ေပ်ာ္ေနတဲ႔သူမသားေခြးေပါက္ေလးမ်က္ႏွာကအရင္ေန႔ေတနဲ႔မတူဘဲအိပ္ေနရင္းေတာင္႐ႊင္လန္းေနလိုက္တာမ်ား...အမေလး..ေဆာင္းရိပ္ကူးတို႔မ်ား...သိသာခ်က္ေတ...ဒီေန႔ကစျပီးသူမေတာ့နားေအးပါးေအးေနႏိုင္ျပီ..မဟုတ္ရင္..တစ္ေန႔တစ္ေန႔ခုႏွစ္အိမ္ၾကားရွစ္အိမ္ၾကားေအာ္ေအာ္ငိုျပီးေမာတာနဲ႔ေပါက္ကရေတေအာ္ေအာ္ဆိုတက္တဲ႔ဒီေခြးေလးေၾကာင့္သူမမွာမယ္သီလဝတ္ခ်င္စိတ္ေတတဖြားဖြားနဲ႔...အခ်ိန္ေကာင္းေလးေတကိုမေႏွာင့္ရွက္ခ်င္တာမို႔ေအးရိပ္အခန္းထဲကတိတ္တိတ္ေလးဘဲထြက္လာခဲ႔လိုက္သည္...သားေမြးထားေပမဲ႔သားမက္ရတဲ႔ကိစၥၾကီးကိုလက္ခံႏိုင္ဖို႔အတြက္သူမေတာ္ေတာ္ေလးအခ်ိန္ယူရအံုးမယ္ထင္ခဲ႔တာ...အခုလိုယွဥ္တြဲေတြ႕ေနတာျမင္ရေတာ့လဲထင္သေလာက္မဆိုးပါဘူးေလ...လိုက္ေတာ့လိုက္က်သား...နတ္ဖက္တဲ႔စံုတြဲေလးေတက်ေနတာဘဲ...တကယ္ဆိုရင္..သူမသားေပါက္ကရလုပ္တက္တဲ႔ေမ်ာက္ေလာင္းေလးကသားေနနဲ႔ေတာင္မတန္ပါဘူး..ဟိုကေလးကစီးပြားေရးေလာကမွာလွ်မ္းလွ်မ္းေတာက္ေအာင္ျမင္ေနတဲ႔ပ်ိဳတိုင္းၾကိဳက္တဲ႔ႏွင္းဆီခင္းၾကီး...ရုပ္ကလဲေခ်ာဥစၥာကလဲေပါနဲ႔...သားေနေတာ့သူမသားဝက္နဲ႔ေမ်ာက္နဲ႔စပ္ျပီး..ေခြးစိတ္ေလးပါေပါက္ေနတဲ႔ေကာင္ကိုဘယ္လိုမ်ားခ်စ္သြားရတာလဲ...အံ႔ၾသစရာေတဟယ္...
“အြန္း... ”
ရင္ခြင္ထဲကေနလႈပ္စိလႈပ္စိလုပ္ေနတဲ႔ေကာင္ေလးေၾကာင့္ေနသခင္မ်က္လံုးေတပြင့္လာခဲ႔သည္...နာရီၾကည့္မိေတာ့ေန႔လည္ေတာင္ေရာက္ေနျပီမို႔...မႏိုးေသးတဲ႔ေဆာင္းေလးကိုသူ႔လက္ေပၚကေနေခါင္းအံုးေပၚျဖည္းျဖည္းခ်ေပးလိုက္ကာအခန္းထဲကထြက္လာခဲ႔လိုက္သည္...ေန႔ခင္းဘက္ေသာက္ဖို႔ေဆးမ်ားရွိမလားလို႔အန္တီ႔ကိုေမးရအုန္းမည္...သူေအာက္ထပ္ကိုေရာက္ေတာ့အန္တီနဲ႔တမ္းေတြ႔တာမို႔သူမ်က္ႏွာနဲနဲေတာ့ပူမိသည္...သားမက္တိုင္းဟာေယာကၡမေရွ႕ေရာက္ရင္ဒီလိုမ်ိဳးထူပူပူရွိန္းတိန္းတိန္းခံစားရတာမ်ိဳးလား...