part 25

4.4K 266 9
                                    

“ဒက္ဒီ..ဒက္ဒီသားသားကေလ...ဒီေန႔တတနဲ႔...ေဘာေဘာကန္တာ...သုံးဂိုးေတာင္ရတယ္... ”

“ဟုတ္လား...ဒက္ဒီ့မင္းသားေလးကေတာ္လိုက္တာ...ဒက္ဒီကဆုခ်ရမွာေပါ့..ဘာလိုခ်င္လဲေျပာ. ”

ဆုခ်မယ္ဆိုတာနဲ႔သေဘာေတက်ျပီးေပါင္ေပၚကတခစ္ခစ္ရယ္ေနတဲ႔သားငယ္ရဲ႕ေခါင္းေလးကိုေနသခင္ကားေမာင္းေနရင္းကေနငံု႔နမ္းလိုက္မိသည္...သားၾကီးကိုေက်ာင္းသြားၾကိဳတိုင္းမပါမျဖစ္တဲ႔ခ်စ္ေလးကကားေပၚမွာတစ္ေနကုန္သူဘာလုပ္တယ္ဆိုတာကိုအျမဲျပန္ျပီးေဖာက္သည္ခ်ေနက်...တစ္ေနကုန္အလုပ္ေတပိေနတက္တဲ႔သူ႔အတြက္ေတာ့...ဒီအခ်ိန္ေလးကတစ္ကယ္အပန္းေျဖခ်ိန္ေလးဘဲ...ေနာက္ခန္းထဲကသားၾကီးကိုလွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့...သူ႔ရဲ႕ေက်ာင္းစာေတၾကည့္ေနတဲ႔တိုင္...သူ႔ညီေျပာတာကိုျပံဳးျပံဳးၾကီးနားေထာင္လို႔....

“ဟီးဟီး...ကိုကိုေက်ာင္းပိတ္ရင္ေလ...ေဖေဖ့ဆီသြားက်မယ္ေနာ္..ဒက္ဒီ... ”

“အဟြန္း...သြားမွာေပါ့သားသားရဲ႕..... ”

သိပ္ဥာဏ္ေကာင္းတဲ႔သားသားကသူ႔ကိုကိုေက်ာင္းပိတ္ရင္ေဆာင္းဆီသြားလို႔ရမွန္းသိေနျပီ...ေဆာင္းကUSမွာေက်ာင္းသြားတက္ေနတာ၅လေတာင္ျပည့္ေတာ့မယ္...သားသားတို႔ႏွစ္ေယာက္လံုးလြမ္းေနၾကေပမဲ႔လဲ...အရမ္းၾကီးဂ်ီမက်ဘဲေကာင္းေကာင္းမြန္မြန္ေန ေနၾကေတာ့တကယ္ေတာ္ေသးတာေပါ့...

“ေနာက္တစ္ပတ္က်ရင္ပိတ္ရက္၅ရက္ရွိတယ္ဒက္ဒီ... ”

အရမ္းေတတက္ၾကြေနတဲ႔ညီညီ့အသံကိုနားေထာင္ျပီး...ေဆာင္းသခင္ျပံဳးကာ..ပိတ္ရက္ရွိတဲ႔အေၾကာင္းဒက္ဒီ႔ကိုေျပာလိုက္မိသည္...သူကိုယ္တိုင္လဲေဖေဖ့ကိုလြမ္းေနတာမို႔လို႔ဒီကိစၥမ်ိဳးေတာ့အျပည့္အဝေထာက္ခံတယ္...

“ဟုတ္လား..ဒါဆို...ေဖေဖ့ဆီသြားက်တာေပါ့ကြာ...”

“ေရး....ဒါေၾကာင့္ဒက္ဒီ့ကိုခ်စ္တာ...အာဘြား... ”

“လူလည္ေလးပါကြာ...ဒက္ဒီ့မင္းသားေလးကေတာ့...ဟားဟား... ”

ပါးတစ္ဖက္မွာေႏြးေထြးသြားတဲ႔အေပၚေနသခင္မ်က္ႏွာၾကီးျပံဳးျဖီးေနကာ...ေက်နပ္သေဘာက်ေနမိသည္...သူ႔အတြက္ေတာ့ေဆာင္းကသူ႔အတြက္ႏွလံုးသားေလးဆို..သားႏွစ္ေယာက္ကသူ႔ရဲ႕အသည္းအသက္ကေလးေတဘဲ...ဒီလူသားေလးေတမရွိဘဲတစ္စကၠန္႔ေတာင္သူမေနခ်င္ဘူး...အိမ္ကိုျပန္ေရာက္တာနဲ႔သားအဖေတအတူတူေရစုခ်ိဳးျပီး...ညစာစားကာ..ေစာေစာစီးစီးအခန္းထဲဝင္ေနလိုက္သည္...အစကသားၾကီးကတစ္ခန္းသူ႔ဘာသာေနေပမဲ႔...ေဆာင္းUSကိုသြားကတည္းက...သူတို႔၃ေယာက္အတူတူေပါင္းအိပ္ျဖစ္ေနတာ...

နေမဝင်သောချစ်ခြင်းမေတ္တာ(Completed)Where stories live. Discover now